t1amatti 25.01.2006 14:54:18 | |
---|
Tänään julkastaan/julkastiin Killprettyn eka kokopitkä, tiedoksi kaikille jotka eivät sitä vielä tienneet! Biisien sampleja voi kuunnella pumpun kotisivuilla ( www.killpretty.com) ja kun ne tuossa läpi pikaseen selasin, niin voipi olla että huomenna on asiaa levykauppaan! Onks täällä muita asiasta innostuneita? no näinhän se on. |
Juuso. 25.01.2006 15:19:19 | |
---|
Täytyis varmaan tänään mennä tonne levyjulkkareihin. Jos kuulostaa hyvältä, niin voishan sen ostaa pois... I wish you a broken heart and a happy new year. |
not_my_day 25.01.2006 15:51:33 | |
---|
Eiköhän se pidä jossain vaiheessa käydä kotiin noutamassa. "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Exhausted 25.01.2006 17:46:23 | |
---|
On tuosta tullut kuunneltua jonkinlaista ennakkoversiota kesästä saakka ja voin kehua että on hyvä levy. Ehkä vanhemmille Killprettyn faneille vähän hassua kuulla vanhoista biiseistä uudet versiot, mutta minun korvaani tilanne on toisinpäin. |
arancia 25.01.2006 20:15:37 | |
---|
Koskaan en ole bändiä kuullut, mutta perjantaina olen menossa bändin keikkaa Helsingin oranssille katsomaan. Saa nähdä minkälainen ensivaikutelma bändistä keikan aikana välittyy. Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun. |
nikomati 25.01.2006 20:54:17 | |
---|
mitäs plattaa suosittelisitte ekana kuuntelukokonaisuutena, sillä oon kuullut pelkkää hyvää, mutten lainkaan musiikkia..? Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
t1amatti 25.01.2006 22:11:11 | |
---|
mitäs plattaa suosittelisitte ekana kuuntelukokonaisuutena, sillä oon kuullut pelkkää hyvää, mutten lainkaan musiikkia..? No, kuten tossa ekassa viestissä kirjoitin, Tänään julkastaan/julkastiin Killprettyn eka kokopitkä joten siitä sitä aloittaa varmaan kantsii. no näinhän se on. |
not_my_day 26.01.2006 19:16:07 | |
---|
Hyvältähän tämä nyt kuulostaa, oikein kilpailukykyistä amerikanihmeiden kanssa. :) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Max-X 27.01.2006 11:59:26 | |
---|
laulajan ääni vaatii kyllä aika paljon totuttelua. muutenhan tämä on ihan hyvän kuloista. toisaalta laulajan persoonallinen, herkkä ja feminiini, ääni ehkä erottaa tän paremmin massasta. "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
arancia 28.01.2006 12:34:30 | |
---|
Todella hyvä ja energinen keikka eilen. Bändin musiikki iski sen verran lujaa, että levy täytyy käydä ostamassa. Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun. |
Joonas 29.01.2006 17:56:26 | |
---|
Juu-u. Mulla on sellanen käsitys, että Killprettyn vokalisti Antti Westman on sama Antti Westman kuin juuri sinkun julkaisseen Brightboyn laulustaja. Mahtaa olla hullu mediapyöritys Antilla päällä :) Mutta itse en tästä Killprettystä niin hirviän paljon perusta (ihan jees), mutta Brightboy on kyllä mielestäni yksi "elinvoimaisimmista" vasta ensiaskeliaan julkaisurintamalla ottavista bändeistä. Ihan erityyppistä musiikkia tekevät bändit kyllä. Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Nu-metal goes metalcore. Mitähän nää soittaa ens vuonna? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Exhausted 30.01.2006 09:39:36 | |
---|
Juu-u. Mulla on sellanen käsitys, että Killprettyn vokalisti Antti Westman on sama Antti Westman kuin juuri sinkun julkaisseen Brightboyn laulustaja. Mahtaa olla hullu mediapyöritys Antilla päällä :) Sama kaveri, ja yhtä hyvin vetää molemmissa. Toivottavasti ei kärsi kiinnostus jompaakumpaa bändiä kohtaan. |
Cathi777 31.01.2006 10:52:04 | |
---|
Sama kaveri, ja yhtä hyvin vetää molemmissa. Toivottavasti ei kärsi kiinnostus jompaakumpaa bändiä kohtaan. Tulee tästä bändistä jonkun verran mieleen tämä toinen kotimainen bändi Design19. Varsinkin noin clean-osuudet menee aika samalla meiningillä. Ihan kivan kuuloista on kuitenkin. Only pop music can break my heart... |
Osmo 01.02.2006 16:10:32 | |
---|
Tulee tästä bändistä jonkun verran mieleen tämä toinen kotimainen bändi Design19. Varsinkin noin clean-osuudet menee aika samalla meiningillä. Ihan kivan kuuloista on kuitenkin. Olikos tää se missä on se Eeka siitä Tatusta ja Eekasta? Pixies. |
Cathi777 01.02.2006 17:22:54 | |
---|
Olikos tää se missä on se Eeka siitä Tatusta ja Eekasta? Joo, juuri samainen bändi missä Eeka lauleskeli tai laulaa kai vieläkin, en tiiä onko bändiä enää olemassa. Only pop music can break my heart... |
Exhausted 29.05.2006 11:03:52 | |
---|
Laulaja Antti Westman on lähtenyt bändistä...taisi Brightboy viedä miehen mennessään. |
Exhausted 18.11.2006 13:06:20 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 173 päivää vanhaan ketjuun! Bändi on nyt lopettanut toimintansa. Harmi, vaikka tämä oli vähän odotettavissa. www.killpretty.com |
t1amatti 18.11.2006 17:56:53 | |
---|
No voihan paska. Nuff said. no näinhän se on. |