Hannu H. 29.01.2006 14:58:38 | |
---|
Elikkä nyt on semmonen juttu että mulla ei oo tällä hetkellä suoranaista tarvetta tuolle marsun kaapille, mutta en sitä viittis mennä myymäänkään.. Omassa huoneessa tommonen koriste on vähän turhan suurehko möntti keskellä lattiaa jaloissa pyörimässä, joten jotain muuta tarttis keksiä. Vaan mihis mä sen tungen? Mitä tommonen kaappi tykkää a) kylmästä? b) kosteasta? c) molemmista? d) vaihtelevista lämpötiloista? Olettaen siis, että moisen säilömisen jälkeen pömpeli tuodaan sisätiloihin lämpiämään ja kuivumaan ennen käyttöä.. Missä itse olette pitäneet välivarastossa kaappejanne? |
tuluppa 29.01.2006 15:23:10 | |
---|
Kuka sitä on käskenyt keskellä lattiaa pitää. :D Just rok kapine sisustukseen, ei se paljo lattiatilaa vie. KIDOPPÄÄH |
Volle 29.01.2006 15:32:47 | |
---|
Joo, joku liina siihen päälle, niin siinä on oikein hieno kukkaruukun alusta. :) Tai sitten vaan myyt komeron pois ja ostat uuden tilalle, kun tarvitset. Kyllä noita liikkuu kai siihen malliin koko ajan enkä usko, että just sun kaappisi mitenkään niin ainutlaatuinen on. Nam. |
Ei sitä jaksa rupee myymään, ku sit sitä joutuis lähetteleen ja kaikkea... ja on tuo ainutlaatuinen kun se on mun eka kaappi! =) Keskellä lattiaa joutuu pitämään ku seinän vieressä ei oo tilaa ja ei tossa keskellä lattiaakaan oo tilaa, vaan tota tossa ny sit tönii eessuntaas sen mukaan mihinpäi on menossa.. EDIT: ja toisekseen, kun saatan tarvita sitä tässä "ihan lähiaikoina" jahka saadaan yks uus projekti pyörimään niin en senkään takia viitsi nyt myydä, mutta pinna on palanut sen kanssa täällä omassa huoneessa.. |
kivi 29.01.2006 15:51:54 | |
---|
Ei sitä jaksa rupee myymään, ku sit sitä joutuis lähetteleen ja kaikkea... ja on tuo ainutlaatuinen kun se on mun eka kaappi! =) Keskellä lattiaa joutuu pitämään ku seinän vieressä ei oo tilaa ja ei tossa keskellä lattiaakaan oo tilaa, vaan tota tossa ny sit tönii eessuntaas sen mukaan mihinpäi on menossa.. Kyllä sitä vielä tarvii. Kaada naamalleen ja käytä yöpöytänä. Mulla oli aikoinaan ensimmäisessä omassa kämpässä komeasti parisängyn kummallakin puolella naamalleen käännetyt Marshallin alakaapit yöpöytinä, sitä ei heti havainnut mitä ne oli, mutta tarkemmin katsoessa oli just rock :-) |
Hannu H. 29.01.2006 16:01:03 (muokattu 29.01.2006 16:01:14) | |
---|
Kyllä sitä vielä tarvii. Kaada naamalleen ja käytä yöpöytänä. Mulla oli aikoinaan ensimmäisessä omassa kämpässä komeasti parisängyn kummallakin puolella naamalleen käännetyt Marshallin alakaapit yöpöytinä, sitä ei heti havainnut mitä ne oli, mutta tarkemmin katsoessa oli just rock :-) Tommotti se veis vielä enemmän lattiatilaa - jota ei ole. Pitänee ny katella mitä keksii.. EDIT: komea olis kyllä =) |
McNulty 29.01.2006 18:18:57 (muokattu 29.01.2006 18:19:24) | |
---|
4 koukkua kattoon ja ripustat sen sinne roikkumaan :) Ei vie lattiatilaa ja saat pienen pelkokertoimen nukkuakko sen alla vai ei. Mieti... sit kun siusta tulee legenda, niin jengi kirjoittelee kuinka vaaroja uhmaten nukuit 4x12" kaappien roikkuessa katossa ja joit lepakonverta :) Puuhan on elävä materiaali, joten kosteudesta se kuitenkaan liiemmälti diggailee. Pahimmassa tapauksessa se turpoaa ja hajoaa liitoksistaan. Lämpötilojen en usko sen suuremmin vaikuttavan, oli se sitten +7C varastossa tai +21C sisätiloissa. Pakkaseen en kuitenkaan änkisi. Esim. sellainen puolilämmitetty autotalli ja varasto ovat varmasti ihan "ok" säilytystiloja tuolle kaapille. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Jake.e 29.01.2006 18:33:00 | |
---|
Jossakin bodomin pienessä "leffassa" oli Latvala laittanut sinne kaappiin omat viinansa. Toimisko tommonen :). If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
pitk 29.01.2006 20:51:06 | |
---|
4 koukkua kattoon ja ripustat sen sinne roikkumaan :) Ei vie lattiatilaa ja saat pienen pelkokertoimen nukkuakko sen alla vai ei. Mieti... sit kun siusta tulee legenda, niin jengi kirjoittelee kuinka vaaroja uhmaten nukuit 4x12" kaappien roikkuessa katossa ja joit lepakonverta :) Demokleen Marsu!!! RRÖÖÖÖÖAAAARRRRRR!!!!!!!!!! |
Antti1 29.01.2006 21:35:13 (muokattu 30.01.2006 01:27:29) | |
---|
Demokleen Marsu!!! RRÖÖÖÖÖAAAARRRRRR!!!!!!!!!! Höm, Damokleen, höm... Mutta eihän tossa koukkuratkaisussa oo mitään jännää, ellei katon pääasiallinen materiaali olis lastulevyä, gyprockia, tai jotain muuta erittäin kestävää materiaalia. :D Ei kannata muuten kosteaan tuota sijoittaa. Jos puut eivät kärsi, niin elementtien liimaukset kärsivät aivan 100% varmuudella. EDIT: Lisätään nyt se perkeleen naamankuvatus... "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
Spike 30.01.2006 00:12:24 | |
---|
gyprockia Muka kestävää??! Haluun nähdä ku 4x12 roikku tollasesta tehdystä katossa. Välipattinkeihin kiinni vaan. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
secondarymind 30.01.2006 00:22:49 | |
---|
Vanerilevy vaan päälle ja siitä saa oivan sohvapöydän. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Antti1 30.01.2006 01:26:45 | |
---|
Muka kestävää??! Se näkymätön hymiö ei ilmeisesti näkynyt siellä mun lauseen lopussa? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had |
Antti1 30.01.2006 01:30:40 (muokattu 30.01.2006 01:31:49) | |
---|
Ootko miettinyt, että vuokraisit sitä jollekkin vaikka joksikin määräajaksi? Silläkonstia saisit pari ropoa rahaa ja kaapin aikanaan sitten takaisin. Jonkinlainen korvaussitoumus tuossa tapauksessa pitäis rikkoutumisen varalle tehdä, eli se tuottaisi hieman hankaluuksia ehkäpä. Myös elementtien kunnon tarkastaminen sopimuksen päätyttyä on vähän kinkkistä. EDIT 1: Tulipa vahingossa toinen kirjoitus putkeen. EDIT 2: Se onkin sitten ihan eri asia, että kuka hemmetti haluaa vuokrata kaapin. Ehkä joku kuitenkin? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had |
tommi_899 30.01.2006 08:24:36 (muokattu 30.01.2006 08:25:14) | |
---|
juu mä voin lainata sen :) |
losli 30.01.2006 09:20:16 (muokattu 30.01.2006 09:20:38) | |
---|
Ota elementit pois, värivalot sisään ja saranoitu takalevy paikalleen väliaikaisesti. Saat komeen viinakaapin. Vielä kun pistät pienet hyllyt siihen niin että pullot on juuri siinä elementin aukkojen kohdalla niin Vodka pullot hohkaavat kauniisti etukankaan takaa. ;-) "Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve." |
mipp 30.01.2006 10:27:22 (muokattu 30.01.2006 10:30:02) | |
---|
Vaan mihis mä sen tungen? Mitä tommonen kaappi tykkää a) kylmästä? b) kosteasta? c) molemmista? d) vaihtelevista lämpötiloista? Kostea ja vaihteleva lämpö (vaihtelevasta lämmöstä tulee kondesoituvaa vettä)teurastaa elementit ja hapetuttaa komponentit pitkän ajan kuluessa. Jos viet esim ulkovarastoon tai puolilämpimään. Hommaa silica-geeliä about 1 kg. Pakkaa muovipussiin ja teippaa hyvin kiinni Ja vaihda nuo geelit kerran vuodessa.
|
rosberg 30.01.2006 11:42:29 | |
---|
jos se on marshall tai muu hieno niin ehdottomasti pidät sitä seinällä JA hommaat niitä lisää. oma haaveeni on huoneesta jossa ei olisi muuta kuin samanlaisia marsun kaappeja! sitten itse keppikädessä keskelle tykyttämään! ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Hannu H. 30.01.2006 12:34:49 (muokattu 30.01.2006 12:41:00) | |
---|
|
Johann Onn 30.01.2006 13:28:07 (muokattu 30.01.2006 13:38:46) | |
---|
Mulla on KMD:n (ylä-)kaappi päällä välillä koskettimet, välillä JV-1080. On ainakin jykevä "yleisteline". Tuolla se on keskellä lattiaa, toisessa huoneessa, tälläkin hetkellä. Mitään sinällistä käyttöä sillä (tai tolla KMD:n nupilla) tällä hetkellä ei ole, mutt eihän sitä koskaan tiedä... Off-topic: Onneks tossa on noi metalliset eturitilät, ei tarvinnu koskaan pelätä, ett menee kajarit rikki, kun sitä on siirrelly paikasta toiseen. Marsun yläkaapin kanssa (joka mulla oli tota ennen) sai aina varoa, siinä kun oli vaan se etusäleikkö. Edit: Synateline - mulla on aina ollu kaappi toisinpäin, niin on helpompi soittaa, ainakin mun mielestä. Tietysti, jos se on aktiivisessa soittokäytössä myös, puuduttavaa sitä on silloin käännellä tai liikutella tarpeen mukaan. Ja tossa tapauksessa, siellä on piuha takana, että sinänsä. Mulla se on komerossa, ettei olis tiellä. |