Plektra 17.01.2006 00:23:07 | |
---|
Onko kukaan päässyt näpräämään aitoa Mu-Tronia? Alkoi kovasti taas pitkästä aikaa kiinnostaa tuo laite. Miten kopiot toimivat, esim. Electro-Harmonixin Q-Tron? Onko tuosta muuta iloa kuin Rhodesin kanssa? Get up & stay on the scene |
maza 17.01.2006 10:17:26 | |
---|
Mä yritin rakentaa Mu-Tronin kloonia tossa kesällä, mutta se on toistaiseksi päätynyt olemaan ainoa efektipurkki, jota en ole saanut toimimaan. Sen sijaan väänsin hiljattain MXR:n Envelope Filterin, joka on kyllä aika härskisoundinen laite varsinkin Rhodesin ja Clavinetin kanssa :) Luovasti käytettynä tuollaisella saa kyllä aika lystikkäitä juttuja aikaan. |
zorro 21.01.2006 19:22:20 (muokattu 21.01.2006 19:22:47) | |
---|
Onko kukaan päässyt näpräämään aitoa Mu-Tronia? Alkoi kovasti taas pitkästä aikaa kiinnostaa tuo laite. Miten kopiot toimivat, esim. Electro-Harmonixin Q-Tron? Onko tuosta muuta iloa kuin Rhodesin kanssa? onko sulla mittään biisin nimeä sanoa missä tota vois kuulla rhodesin kanssa? |
Kemppilä 21.01.2006 22:26:01 | |
---|
Mulla on mutron phasor II. Ihan hauska peli. Isäukkelin vanha. Joo ei mul muuta. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
steelysam 21.01.2006 23:34:29 | |
---|
Mulla on mutron phasor II. Ihan hauska peli. Isäukkelin vanha. Joo ei mul muuta. Kitarassa toimii ainakin hyvin toi EBS:n Bass IQ Envelope Filter. Satan's Hell! |
Plektra 27.01.2006 09:12:55 | |
---|
onko sulla mittään biisin nimeä sanoa missä tota vois kuulla rhodesin kanssa? Eikös juurikin Wonderin Higher Ground-kappaleen introssa kuulu hyvin tuo efekti. Get up & stay on the scene |
Eikös juurikin Wonderin Higher Ground-kappaleen introssa kuulu hyvin tuo efekti. Jep, siinä tosin Mu-Tronin läpi soitellaan klavinettia. :) |