Aihe: Kitarapaja - Huolto?
1 2
Ben_D
27.01.2006 09:14:00 (muokattu 27.01.2006 09:17:26)

siis joku kitarapajan dissaus hommeli.selvä.

no juu mullon ollu yks marsu kauan sitten korjattavana ku kärähti kaikkea kivaa ja hyvin tekivät sen.
Tosin oon itekin kuullu että ei olis niillä enää omaa huolto/korjausjäbää että käyttävät samoja korjaajia ku muutki puljut... (tiedä vaikka oesh olis sen sun pelin kattonu:)

Mukavin palvelu siel ainaskin stadin puljuista on vaikka ei kiinnostavaa tavaraa olekaan.

Mitähän sä nyt sekoilet? Tässä ei olla mistään korjausliikkeestä puhuttu yhtään mitään paskaa (paitsi teikäläisellä näyttää olevan jotain Oeschia vastaan). Kiinostaisi vaan tietää, olisivatko kitarapajalla huomanneet mun kahdessa Tokaissa olleet viat.

(tiedä vaikka oesh olis sen sun pelin kattonu:)

No voi helvetti. Niinhän se katsokin. On aina katsonut ja tulee katsomaan tästä eteenpäinkin.

Käys lukaseen ja palaa sitten aiheeseen -> http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=15&t=112077&co=360

Sä olet tosin itsekkin käynyt ylläolevaan ketjuun kommentoimassa joten en käsitä, miten voit olla pihalla kun lumiukko.
PL
27.01.2006 11:34:40
Miikka on kova.

Taittuu ainakin kielten vaihto näppärästi.
Voi kyllä tulla joillekkin pa.kat housuun kun äkkiseltään katsoo.
Rypsolisti
27.01.2006 13:59:43
Mun kitaroita on korjaillu ja säätäny kaverin faija ja paikallinen kitarakauppa. Ei oo ikinä mitää mikkien vaihtoa kummallisempaa tarvinu tehä mutta siihenkin yleensä menny 1.5 viikkoa.
monotone
27.01.2006 15:37:22

No voi helvetti. Niinhän se katsokin. On aina katsonut ja tulee katsomaan tästä eteenpäinkin.

Tarkoitti varmaan, että kun Kitarapajalla ei ole omaa huoltoa olisivat käyttäneet just Oeschia. Niinku alihankintaa, hei.

Kiinostaisi vaan tietää, olisivatko kitarapajalla huomanneet mun kahdessa Tokaissa olleet viat.

Voi olla, että jää vastaus saamatta tähän kiinostukseen. Näin jälestä päin.
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
Country Larry
27.01.2006 17:06:31
Mä oon kerran vaihdattanut nauhat Kitarapajalla ja kerran pelkän satulan, mutta molemmista kerroista on jo jonkin aikaa. Nauhanpäät tuntu parin viikon jälkeen selvästi kaulan reunassa, ettei se ihan priimatyötä kyllä ollut. Oma vika toisaalta miksen vienyt takaisin.
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
pekip
28.01.2006 16:50:50
Jokunen vuosi sitten vaihdatin 1956 malliseen Gibsoniin nauhat Kitarapajalla muistaakseni Lassi Nurmi oli työn tehnyt ja edelleen en voi kun kiittää,eli muchos gracias............
joo-o
okoranta
28.01.2006 16:54:14

Off-topic , mutta mitäköhän sanoisivat kitarapajalla tähän:

http://www.guitar.com/discuss/readm … =4448303&page=lookup#MSG4448303
E OSTA MITN!!
Hemistich
28.01.2006 17:03:05 (muokattu 28.01.2006 17:03:30)
Torstaina vein Kitarapajalle säädettäväksi ja perjantaina hain pois. Homma pelaa.
Ben_D
28.01.2006 17:04:36

Off-topic , mutta mitäköhän sanoisivat kitarapajalla tähän:

http://www.guitar.com/discuss/readm … =4448303&page=lookup#MSG4448303

Suhteellsen vanha juttu, mutta onhan toi aika erikoinen ratkasu.
Ben_D
28.01.2006 22:05:50

Mistäs tämmösen Oeschin tavoittaa?

Pitäs Charvelin Model 3 -kepukkaa vähän viilailla parempiin säätöihin ja oonkin mietiskellyt jo pidemmän aikaa että minne tuo rakas vanha kitarani oikein kannattaisi viedä trimmattavaksi.
Paljonkohan tollanen vanhemman kitaran perus läpikäynti säätöineen yms. kustantaa yleensä?

Muitakin huoltomestoja voi suositella kans =)

Älä edes ajattele muita, vie Oeschille (http://kotisivu.mtv3.fi/oesch/) ;). Perussäätö vähän vajaat 40 euroa + mahdolliset kielet jos otat ne Oeschilta.
RaskasMielinen
05.08.2014 17:45:28

Multa oli joskus viime talvena kolme kitaraa Kitarapajalla huolossa. Yksi kiinteätallainen ja kaksi floikallista. Nauhat hiottiin kaikista, siksi vein - muuten huollan ja säädän itse. Homma sujui ripeästi, siitä plussat, ja lisäksi nauhat oli hiottu hyvin. Pari miinustakin. Ensinnäkin kielet oli jätetty aivan liaan ylös, vaikka olin sanonut, että mahdollisimman matalalle (no säädit itse, pikku homma - kaularaudankin säätö sujuu rutiinilla). Toiseksi, olin pyytänyt hiomaan myös parissa kepissä hieman törröttäviä nauhanpäitä, mitä ei oltu tehty (se hieman kyllä jo vituttaa). Kolmanneksi kiinteätallaisen (Tokai LP-kopio) g-kielen intonaatiota ei oltu saatu aivan kohdilleen koska loppui säätövara. Tallapalan olisi toki voinut kääntää, mutta oli kuulemma niin stanssattu, että olisi voinut mennä rikki (täytynee hoitaa itse kunhan jaksan tai voi olla, että jos seuraavan kieltenvaihdon yhteydessä vaihdan hieman kielten paksuutta, niin ei tartte). Hintaa kolmen kitaran huollolle tuli melkoisesti. Ei siinä mitään, mutta siihen nähden mielestäni pari miinusta liikaa. Lottosesta on myös kokemusta - ilman miinuksia. En kuitenkaan tuumaa niin, ettei koskaan enään Kitarapajalle. Ehkä kuitenkin kokeilen seuraavan kerran jotain muuta, tai sitten Lottoselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)