moderndrummer88 28.01.2006 12:34:57 | |
---|
Tsek allekirjoitus. hoho Mod. huom: Ei näin. |
Keppikeksi 28.01.2006 12:58:27 | |
---|
Siis mitvit?!?!?! Ootko joku hienostelija? No en nyt ihan. :D Lähinnä niistä tulee soittokelvottomat silloin kun niistä tulee eri painoiset. Kyllä minä yleensä se kulutan loppuun vaikka kuinka tulisivat karheiksi. :) "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
Mä en kyllä mielellään soita semmosilla hiiren jyrsimillä kapuloilla, ei ne enää siinä vaiheessa aja asiaansa. Peruna kerrallaan.. |
moderndrummer88 28.01.2006 13:34:36 | |
---|
Mä en kyllä mielellään soita semmosilla hiiren jyrsimillä kapuloilla, ei ne enää siinä vaiheessa aja asiaansa. meikä säästelee niitä aina semmosia oppilaita varten jotka eivät muista ottaa omia kapuloita messiin mod. huom. ei näin |
Shitmanek 28.01.2006 17:03:57 | |
---|
meikä säästelee niitä aina semmosia oppilaita varten jotka eivät muista ottaa omia kapuloita messiin Vähän sama juttu kuin joskus laneilla kaverit unohtivat hiirimattoja ja kuulokkeita ja annoin heille kaikkein paskimmat tavarat jotka talosta löytyivät. Alkoivat äkkiä muistamaan tarvikkeitaan :) "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
moderndrummer88 28.01.2006 17:24:20 (muokattu 28.01.2006 17:24:37) | |
---|
Vähän sama juttu kuin joskus laneilla kaverit unohtivat hiirimattoja ja kuulokkeita ja annoin heille kaikkein paskimmat tavarat jotka talosta löytyivät. Alkoivat äkkiä muistamaan tarvikkeitaan :) juurikin näin, kummasti parantunut tuo omien kamojen tuonti mod. huom. ei näin |
rumpali-isti 29.01.2006 19:54:18 | |
---|
Minä varsinaisesti hissuttelen, sillä minulla ei ole kertaakaan hajonnut kapulan kapulaa, ja vieläkin soittelen niillä Taman 5A tammikepeillä. On muute helvetin kestävät kepit. Kesti mulla melkein puoli vuotta |
south_of_heaven 29.01.2006 20:38:52 | |
---|
On muute helvetin kestävät kepit. Kesti mulla melkein puoli vuotta mulla on kestäny Vic Firth 7At jo kolmatta vuotta. En tosin hakkaa klapeja niillä. ilmoitti South_of_Heaven |
Jupi57 29.01.2006 23:56:59 | |
---|
mulla on kestäny Vic Firth 7At jo kolmatta vuotta. En tosin hakkaa klapeja niillä. Minulta se onnituisi tuo halonhakkuu vanhalta muistilta, jos tarvitaan! Pro Markin 7A:tkin kestää kyllä nykyjään, mutta ei vuositolkulla priimakunnossa. Joillekin sattuu näköjään kulumattomat kepit : ) |
rumpali-isti 30.01.2006 21:52:18 | |
---|
En tajua miten joillain kestää kepit noin kauan!! Mulla toi ½vuotta on ollu ehdoton maksimi. Nykysiä Milleniumin paskakeppejä menee joka toinen viikko... |
Alpha 30.01.2006 22:00:38 | |
---|
Itte oon paukuttanu noilla Vic Firthin AC 5B palikoilla monta vuotta humpasta heavyyn ja vielä ovat penteleet ehjänä. Kattokaas vaan sitä lyöntitekniikkaa paremmaksi... |
veke69 31.01.2006 12:57:57 | |
---|
Nuorena meni kapuloita tasaseen tahtiin poikki, enää ei ollenkaan. Ne kuluu sitten lopulta kehnoiksi, mutteivät ikinä katkea. Lienenkö oppinut jotain, mene ja tiedä :) Vic Firth 7A:t on olleet käytössä jo vuosia. Sopii mulle. Rokkisoitossa ihan ok kapulat. Vuodessa menee 2-3 paria. |
south_of_heaven 31.01.2006 13:27:13 | |
---|
Minulta se onnituisi tuo halonhakkuu vanhalta muistilta, jos tarvitaan! Pro Markin 7A:tkin kestää kyllä nykyjään, mutta ei vuositolkulla priimakunnossa. Joillekin sattuu näköjään kulumattomat kepit : ) Pro Mark 7At on hyvät, käytän niitä nyt. Niissä vain on se vika, että tippi kuluu turhan nopeasti ja akustisilla soitettaessa kapulat tekevät eri äänet :P Sähkörummuilla se ei juuri haittaa ;) ilmoitti South_of_Heaven |
Youni 31.01.2006 15:40:27 | |
---|
On muute helvetin kestävät kepit. Kesti mulla melkein puoli vuotta Nylon tipillä vai tavallisella? Jos tavallisella kestävät, niin voisin minäkin kokeilla niitä nylonin sijaan. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Hulfok 31.01.2006 18:37:22 | |
---|
Mä oon katkassu elämäni aikana noin 3 kapulat... En pareja, vaan kapulat:) |
south_of_heaven 31.01.2006 20:49:02 | |
---|
Mä oon katkassu elämäni aikana noin 3 kapulat... En pareja, vaan kapulat:) Oliski jännää jos pareja menis kerralla ;) ilmoitti South_of_Heaven |
Alpha 31.01.2006 20:51:58 | |
---|
Oliski jännää jos pareja menis kerralla ;) Jännitystä elämään saa ostamalla Zildjianin kapulat. |
south_of_heaven 31.01.2006 20:53:28 | |
---|
Jännitystä elämään saa ostamalla Zildjianin kapulat. Mulla itse asiassa on. Tuli 5Bt Rolandejen mukana. En oo koskaan vielä käyttänyt. ilmoitti South_of_Heaven |
Alpha 31.01.2006 20:57:12 | |
---|
Mulla itse asiassa on. Tuli 5Bt Rolandejen mukana. En oo koskaan vielä käyttänyt. Parempi niitä onkin kaupanpäälisinä antaa. Ellei Zildjianin miehet ole keksineet jotain suurta ja nerokasta, niin kyseenalaistan noiden keppien kestävyyden. |
rocker80 03.02.2006 20:44:11 | |
---|
ei se tekniikka aina ole se syy...itse soitan helvetin lujaa rokkia ja kyllä mulla kapulat hajoo kerran kuussa...ne on niitä akateemisia rumpaleita joilla kestää kapulat 10 vuotta perkele!! zen cafee ihmiset painukoot vittuun !!!! |