Aihe: Mistä löytyis kitara soinnut the funeral of heartsiin?
1
zami K.
11.08.2003 21:35:09
Olen jo kauan etsinyt oikeita sointuja Himin The funeral of hearts kappaleeseen ja toivoisin että joku tietoinen kertoisi. Voi antaa myös muita vinkkejä ja niksejä sillä olen soittanut skittaa vasta vuoden enkä ehtinyt viellä vihkiytyä kaikkiin salaisuuksiin.
Mimi
15.08.2003 21:03:54
Ja edelliseen viitaten niin mxtabsista löytyy älyttömän kattavasti melkein kaikki mitä keksit hakea, tai no ei tietenkään hirveesti mitään suomenkielisiä, jotain anssi kelaa ehkä muttei hirveesti muuta, mutta kaikki maailmanvallottajat löytyy.... Ja ihan vinkkinä ni kannattaa kirjautua jäseneksi ni saa tulostettua ne helpommin...
per aspera ad astra
outo_O
16.08.2003 00:07:22
Miks kaikki linkittää aina, vain ja ainoastaan yhteen tabs mestaan? Pistäisitte sen yhen ja ainoan, joka etsii suurimmista tabs sivustoista, ja käyttäkää hakua saatana!!!

www.tabrobot.com
Minä: "Saan varmaan pari plektraa ottaa kaupan päälle?" Myyjät yhteen ääneen: Myyjä1: "en voi ylittää valtuuksiani.." Myyjä2 "ota pari siitä"
Fortune
16.08.2003 08:30:40
Miks kaikki linkittää aina, vain ja ainoastaan yhteen tabs mestaan? Pistäisitte sen yhen ja ainoan, joka etsii suurimmista tabs sivustoista, ja käyttäkää hakua saatana!!!

www.tabrobot.com

Tai voisitte mennä sinne perkeleen tabulatuuripalstan FAQ-aiheeseen.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)