Jake.e 26.01.2006 17:43:52 | |
---|
Joku fenkun putkivehe tai oranssi. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
-heikkihelleri- 26.01.2006 21:47:59 | |
---|
Jos hintaluokka on 1-2k,niin Monster!Suomalaista käsityötä,ja pääset valitseen komponentit makusi/soundisi mukaiseksi.Puhumattakaan viimeistelystä! Lisäksi valmistaja tuntee tuon Pirates soundin:sellainen coverbändi onpi hänellä, arvaapa soittaako Mesalla...:) JUMA... olisko se sitte siinä. Siis MONSTER. Onko muilla kokemuksia tai tietoa moisesta laitteesta. Hyvät nettisivuthan tuolla on. -hh- http://www.leviatech.fi/monsteramps/ |
LamaAjanElvis 26.01.2006 21:55:49 | |
---|
Näitä putkivaffarijuttuja lukiessa aina toivos että asus jossain muualla kuin kerrostalossa. Pieni putkipeli kiinnostas, mut alhaisilla kerrostalovoimakkuuksilla ei putkivehkeet pääse oikeuksiinsa. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |
mokes 26.01.2006 22:05:10 | |
---|
Kyllä se koch on aika tykki tähän hommaan. |
Spike 26.01.2006 23:42:49 | |
---|
Näitä putkivaffarijuttuja lukiessa aina toivos että asus jossain muualla kuin kerrostalossa. Pieni putkipeli kiinnostas, mut alhaisilla kerrostalovoimakkuuksilla ei putkivehkeet pääse oikeuksiinsa. Eivät pääse ehkä parhaimmilleen, mutta toimivat silti. Ainakin uudemmat säröhirmut ja vastaavat, joissa saundi tehdään pitkälti etuasteessa. Tapauskohtaista. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
LamaAjanElvis 26.01.2006 23:53:04 | |
---|
Eivät pääse ehkä parhaimmilleen, mutta toimivat silti. Ainakin uudemmat säröhirmut ja vastaavat, joissa saundi tehdään pitkälti etuasteessa. Tapauskohtaista. Fenderin Pro Junioria oon tsiikaillut pitkin nettiä. Tuntuu vaan joka sivulla olevan pelkkää hyvää sanottavaa kyseisestä vehkeestä ja melko hyviä kokemuksia löyty mnetin käyttäjiltäkin kun hakua käytin. Puhdasta putkisoundia haen ja kerrostalovolumella voi ne pikkurosot ottaa erillisestä hätkyttimestä. GAS lista taas jatkui ja edessä on ehkä vierailu soitinliikkeeseen. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Jani The Rock 26.01.2006 23:57:03 | |
---|
Fenderin Pro Junioria oon tsiikaillut pitkin nettiä. Tuntuu vaan joka sivulla olevan pelkkää hyvää sanottavaa kyseisestä vehkeestä ja melko hyviä kokemuksia löyty mnetin käyttäjiltäkin kun hakua käytin. Puhdasta putkisoundia haen ja kerrostalovolumella voi ne pikkurosot ottaa erillisestä hätkyttimestä. GAS lista taas jatkui ja edessä on ehkä vierailu soitinliikkeeseen. Kannattaa tsekata myös Trace Elliot Velocette, jos vastaan tulee. Niitä ei vaan enää tehdä, mutta käytettyjä on joskus näkynyt melkosen halvalla. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
LamaAjanElvis 27.01.2006 00:04:20 | |
---|
Kannattaa tsekata myös Trace Elliot Velocette, jos vastaan tulee. Niitä ei vaan enää tehdä, mutta käytettyjä on joskus näkynyt melkosen halvalla. Juu, en olekkaan vielä koskaan kaivellut tuon paikallisen liikkeen käytettyjä tai uusiakaan vahvareita. Syksyllä tuli thomannilta Fenkun Champion300dsp, joka on moitteeton ja parempikin, mut sen lisäks tosiaan himottaa lähtee tolle "Strato+ putkivaffari+ kiikkutuoli" linjalle. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Jani The Rock 27.01.2006 00:16:38 | |
---|
Syksyllä tuli thomannilta Fenkun Champion300dsp, joka on moitteeton ja parempikin, mut sen lisäks tosiaan himottaa lähtee tolle "Strato+ putkivaffari+ kiikkutuoli" linjalle. Se on hyvä linja... Ja onhan noita pieniä putkikoneita tietty muitakin. Vaikkapa Velocetteen perustuva Gibson GA-15, Laney LC15, Craten vermeet, Ampegin Jetit, Fender Champ jne... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
LamaAjanElvis 27.01.2006 00:28:54 | |
---|
Se on hyvä linja... Ja onhan noita pieniä putkikoneita tietty muitakin. Vaikkapa Velocetteen perustuva Gibson GA-15, Laney LC15, Craten vermeet, Ampegin Jetit, Fender Champ jne... Alkaa vaihtoehtoja kertymään jo turhankin paljon. Pitää katsastaa huomisella tuo pulju, mitä sieltä löytyy. Juniorista saa varmaan tingattua aika hyvin, kun mainitsee Thomannin reilun 400e hinnan. F-musiikilla tais olla 630 tai 650e. Samalla vois käydä kattomassa jotain relicoitua kiikkustuolia. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Aki 27.01.2006 02:28:46 | |
---|
Aiheentyylistä musaa soitan Valvetronixin Pleximallinnuksella. :o) Itse lähtisin ensimmäisenä etsimään aitoa asiaa Monstereista. Niitähän löytyy kaikissa teholuokissa, ja testaamissani on soundi ollut niin härskin hieno ja upea kun nyt EL34:silta vain voi odottaa. Orange on tietty toinen mainio peli, AD-sarja mielestäni Monsteria hillitympää, Voximaista. Mitä kerrostalovolyymeihin tulee, millään ei saa niin upeita putkisoundeja kuin Vox AD30VT:llä. Oma AD60VTX ei toki kerrostalossa pääse täysiin oikeuksiinsa, mutta hirvittävän paljon paremmin putkeilee kuin yksikään aiemmin omistamani vahvistin. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
tommi_899 27.01.2006 09:36:45 | |
---|
Orange rockerverb50 -nuppi. Mun mielestä paras rock soundi ikuna |
Ben_D 27.01.2006 09:42:19 (muokattu 27.01.2006 17:48:31) | |
---|
Se ei ole pelkästään hyvä, se on paras. Särökone se ei missään tapauksessa ole. Exoduksen Bonded By Blood on nauhotettu Hiwatilla..mallia en muista. Tosin edessä 2 kappaletta säröpedaaleja. EDIT: Oliskohan sellanen kun 103?? |
makerei 27.01.2006 12:45:08 | |
---|
Tech 21 Trademark 60. |
Chemo 27.01.2006 20:16:13 | |
---|
Eivät pääse ehkä parhaimmilleen, mutta toimivat silti. Ainakin uudemmat säröhirmut ja vastaavat, joissa saundi tehdään pitkälti etuasteessa. Tapauskohtaista. Jep! Niistä vanhemmista (lähinnä silverface-) Fenkuista mitä olen soittanut/kokeillut, on muistaakseni jokainen kuulostanut oikein hyvältä alhaisemmillakin volyymeilla. Pääteputkisäröähän nyt ei jossain 100 W putkarissa tietenkään juuri saa hiljaa soittaessa, mutta puhdas perussoundi on ollut oikein miellyttävä, ja tosiaan purkkejan maailmassa riittää. Mikäköhän olisi mun vahvistimeni jos asuisin kerrostalossa. Ehkä silverface Fender Vibro Champ. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Vedetään kotiinpäin, ja sanotaan että SOund City. "Drunk people in Denver! Sing it!" |
McNulty 27.01.2006 20:21:26 | |
---|
Mikä on sinun kokemuksesi parhaasta rokki vahvarista ? Hurriganes, Feelgood, Pirates ym. covereihin. Kitaroina PRS ja Telecaster. Ilman efektihässäköitä. -hh- Jaa'a... itse olen saanut Rollareita, Creedenceä ja muuta mukavaa rokkia ulos tuosta Ashdown Peacemaker 40 combosta. Sieltä saa loihdittua kaiken tarpeellisen (hyvät cleanit, hyvät miedot rosot, hyvät rokki crunchit... sekä hyvät hardrock chunckat) mitä nyt rockin saralta ja vähän muualtakin tarvitaan. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Pantse 27.01.2006 20:35:06 | |
---|
Jaa'a... itse olen saanut Rollareita, Creedenceä ja muuta mukavaa rokkia ulos tuosta Ashdown Peacemaker 40 combosta. Sieltä saa loihdittua kaiken tarpeellisen (hyvät cleanit, hyvät miedot rosot, hyvät rokki crunchit... sekä hyvät hardrock chunckat) mitä nyt rockin saralta ja vähän muualtakin tarvitaan. Hyvä myyntipuhe:) Mutta joo, Orange toimii tuohon kanssa hyvin. AD-sarja pikkurosoihin, Rockerverbistä säröä löytyy jihan Hard Rockiin saakka. "Kun mä en oikein osaa soittaa kitaraa, enkä mä niitä biisejäkään osaa tehdä, niin mä vaan koetan roikkua mukana ja olla hyvä esiintyjä." |
Dinorocker 27.01.2006 20:37:29 | |
---|
Putki Marshallit! Outrider |
McNulty 27.01.2006 20:52:37 | |
---|
Hyvä myyntipuhe:) Jep... mutta minkäs sille hyvälle koneelle mahtaa :) Mutta joo, Orange toimii tuohon kanssa hyvin. AD-sarja pikkurosoihin, Rockerverbistä säröä löytyy jihan Hard Rockiin saakka. Allekirjoitan myöskin. Olen monesti sanonut että Orangen AD-sarjanen on kuin VOXin cleanit lyöty yhteen vintage-Marsun säröjen kera. Hyvä laite! Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |