rosqis 26.01.2006 17:20:53 | |
---|
tää on hävitty tää peli mut älkää nyt enään omia tehkö! |
Rokkinorsu 26.01.2006 18:05:39 | |
---|
Behkun nostettua hintoja en itse kyllä ostas tommosta, ellei sitten aivan mahdoton tilanne ole ja ei voi pistää ton enempää kiinni. Sadalla eurolla lisää saisit muistini mukaan jonkun hartken 12" combon ja sitten gallien kruegerin 12" combon. Itse miettisin, että kannattaako nyt ostaa toi behku, vaiko säästäisin vähän aikaa ja ostaisin kenties jonkun noista. Tietysti riippuu ihan käyttötarpeesta: varmasti tolla behkulla soittelee pelkät kotisoitot kevyesti, mutta pikkukeikoista en sitten tiedä. Et tuota nyt varmaan täysin metsään mene, jos ton behkun laittasit. :) Basisti. |
Dropped C 26.01.2006 18:44:47 | |
---|
|
Funkie 26.01.2006 20:30:46 (muokattu 26.01.2006 20:32:47) | |
---|
Nyt kieltämättä aika kallis, mutta silloin kun minä ostin sen, niin se oli ihan reippaasti halvempi. Aika hyvä rahojen vastine ollut, kestää se perus E-A-D-G virityksen kovaakin soitettuna (sormillakin), mutta jos vähän matalemmat vireet tai viiskielinen on niin alkaa B-kielen alimmat äänet jo tuottaa ongelmia jos vähänkin kovempaa soittaa, elementti ei oikein kestä. Mutta mielestäni aika hyvä on kun on pärjännyt tähän asti vielä aika kovillakin voluumeilla soitettuja harjotuksia. Soundi mahdollisuudetkin on suht monipuoliset. Ainiin ja plussaa siitä, miten hyvä tämä behku kotikäytössä. |
komposti 26.01.2006 21:21:28 | |
---|
Mie oon sitä mieltä tosta combosta et se on ihan hyvä. Mie oon nyt jotai lähemmäs 1½ vuotta trööttäilly sillä menemää bändin treenikopilla ja hyvi on pärjänny. Volumeakaa ei oo tarvinnu kääntää ku vaa jotai 1/3 ja on kuulunu jo sopivasti. Tiiä sitte, ehkä myö vaa ollaa tosi hiljane metelibändi. Tuosta trööttäilystä vielä sellasta että taitaa pitää kyl paikkansa nuo ongelmat tavallist matalimmil vireillä. Nimittäin dropped D -vireessäki alkaa huomata hienohkoa tuubamaisuutta siellä alaäänillä. muikkuja, perkele! |
Prowleri 27.01.2006 09:42:02 | |
---|
Kun pari kymppiä kalliimmalla saa Ashdownin Five-15:n joka on brittidesigniä hyvämaineiselta valmistajalta ja vielä 100w/115 niin alkaa mietityttää Behkun oston järkevyys kyllä. Däigä! |
rosqis 27.01.2006 17:35:53 | |
---|
Kun pari kymppiä kalliimmalla saa Ashdownin Five-15:n joka on brittidesigniä hyvämaineiselta valmistajalta ja vielä 100w/115 niin alkaa mietityttää Behkun oston järkevyys kyllä. toi ois tietenkin hyvä mut ehkä vähän liikaa tehoja kotisoittoon ja pikku keikoille... tää on hävitty tää peli mut älkää nyt enään omia tehkö! |
toi ois tietenkin hyvä mut ehkä vähän liikaa tehoja kotisoittoon ja pikku keikoille... Eikä ole. Onhan siinä volyme säädin. Transistorivehje toimii hyvin pikku volymeillakin. Mulla on itellä Ampeg BA115 (100W combo, 15" kaiutin), ja hyvä on kotonakin, eikä lopu volyme kesken treeneissäkään. Ainoa haitta on paino. Olen kokeillut Behringringerin 120W comboa ja minusta se on kyllä aika paska soundiltaan. Ilman muuta Ashdown ennemmin. ''You don't have to be a musician to play rock and roll.
You've just got to love it and want to play it.''
LEE BRILLEAUX |
rosqis 28.01.2006 17:02:43 | |
---|
Eikä ole. Onhan siinä volyme säädin. Transistorivehje toimii hyvin pikku volymeillakin. Mulla on itellä Ampeg BA115 (100W combo, 15" kaiutin), ja hyvä on kotonakin, eikä lopu volyme kesken treeneissäkään. Ainoa haitta on paino. Olen kokeillut Behringringerin 120W comboa ja minusta se on kyllä aika paska soundiltaan. Ilman muuta Ashdown ennemmin. Asun kerrostalossa jossa on huonot äänieristeet joten pelkään että naapurit hermostuisi jatkuvasta bassottelusta. Kuulostaako saundi paskalta jos soittaa hiljaa? tää on hävitty tää peli mut älkää nyt enään omia tehkö! |
handegunnar 28.01.2006 22:49:53 | |
---|
Asun kerrostalossa jossa on huonot äänieristeet joten pelkään että naapurit hermostuisi jatkuvasta bassottelusta. Kuulostaako saundi paskalta jos soittaa hiljaa? No sitten semmoinen malli missä on kuulokeliitäntä. ''You don't have to be a musician to play rock and roll.
You've just got to love it and want to play it.''
LEE BRILLEAUX |
rosqis 29.01.2006 00:05:46 | |
---|
tää on hävitty tää peli mut älkää nyt enään omia tehkö! |
poppamies 29.01.2006 09:18:04 | |
---|
... Sadalla eurolla lisää saisit muistini mukaan jonkun hartken 12" combon ja sitten gallien kruegerin 12" combon... Hartkesta en tiedä mutta ei Gallien Kruegerin comboja saa 300€. Backlinen halvimmat on muistaakseni 500-600€ ja ne varsinaisen MB sarjan combot 800-900€. Jos on aivan aloittelija eikä ole varma jatkosta niin kyllä tuo Ultrabass ajaa asiansa. Jos voi tyytyä käytettyyn comboon niin takuullaa pääsee parhaimpaan hinta/laatu suhteeseen. G-strings are for strippers |