Aihe: Peaveyn vahvistimeen uusi plugi?
1
JTTH
11.08.2003 17:05:51
Eli mistähän sais ostettua uuden plugin vahvariin. Vanhassa on se metalliläppä vääntynyt eikä sitä oikein saanut taivutettua kohilleen. Aattelin ite kolvata uuden paikoilleen, ku liikkeessä pyytävät noin 50e! Hurjat hinnat..
-Q-
11.08.2003 17:35:12 (muokattu 11.08.2003 17:35:44)
Eli mistähän sais ostettua uuden plugin vahvariin. Vanhassa on se metalliläppä vääntynyt eikä sitä oikein saanut taivutettua kohilleen. Aattelin ite kolvata uuden paikoilleen, ku liikkeessä pyytävät noin 50e! Hurjat hinnat..

Koitappa Partcosta tai Yleiselektroniikasta.

www.partco.fi
www.yeoy.fi

Kyllähän tuo hinta saattaa miestä syödä, mutta se on varmaankin tuntitaksa. Vaikkei niin vaativa operaatio olisikaan, niin aikaa siinä menee kuitenkin.
-Q-
11.08.2003 17:51:03
Missä kohdassa vahvistimessasi on plugi?!?!?!
Minä tykkään ainakin käyttää niin että (esim.)kitarassa on jakki, ja johdossa plugi.

..Noh, jos tarkoiks ruvetaan, niin mikäs se semmonen "plugi" sitten on.
Lähempänä Suomea olisi varmaankin 6,3mm runkoliitin naaraspuolesta puhuttaessa. :)

Mutta joo, plugilla tarkoitetaan urospäätä ja jakilla naarasta. (tai sellaista karvaista nautaeläintä sukupuoleen katsomatta.. :) Termeistä riippumatta kysyjä varmaankin tietää mitä on vailla.
Miikathebest
11.08.2003 19:46:17 (muokattu 11.08.2003 19:48:30)

..Noh, jos tarkoiks ruvetaan, niin mikäs se semmonen "plugi" sitten on.
Lähempänä Suomea olisi varmaankin 6,3mm runkoliitin naaraspuolesta puhuttaessa. :)

Minä olen tottunut tiettyihin termeihin...

Mutta joo, plugilla tarkoitetaan urospäätä ja jakilla naarasta. (tai sellaista karvaista nautaeläintä sukupuoleen katsomatta.. :) Termeistä riippumatta kysyjä varmaankin tietää mitä on vailla.

Pitääkin muistaa aina tarkastaa kirjoittajan taustat...

Mikäköhän mahtaisi olla tämän kyseisen osan(jakki), yleinen hinta kaupoissa, siis hinta minkä mukaan kannattaisi ruveta lähikauppiasta patistamaan?
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
fox
12.08.2003 00:11:52

Mikäköhän mahtaisi olla tämän kyseisen osan(jakki), yleinen hinta kaupoissa, siis hinta minkä mukaan kannattaisi ruveta lähikauppiasta patistamaan?

Jaahans, arvotaan hintaa - itse veikkaisin ja osittain muistelisin että varttituuman runkojakki olis hintahaarukassa 70 senttiä - 15 euroa. Ensimmäinen no-name laatikkotavara ja jälkimmäinen kullattu Switchcrafti. Eiköhän ne noissa väleissä liiku hinnat... :) Neutrikit tais olla kolmisen euroa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)