heikkiha 07.03.2005 19:24:24 (muokattu 07.03.2005 19:24:57) | |
---|
Ja tarkemmin vielä Eyes Wide Openista.. Tänään sain kätöseeni ja hiukan jo katselinkin kyseistä DVD:tä, ja näytti/kuulosti perkuleen hyvältä.. tämä DVD teki kyllä vaikutuksen. Onko Crimsonilta jotain muita DVD:itä ton lisäks, ja onko ne yhtä hyviä taikka parempiakin? Aina ei voi voittaa |
Antti Takalo 07.03.2005 20:10:38 (muokattu 07.03.2005 20:11:30) | |
---|
Deja Vroom on tuplatrion aikainen paketti. Saakelin hyvä. Ainoa miinus on kuvanlaadussa, joka ei ole niitä parhaimpia. Neil, Jack and Me on puolestaan kasari tykitystä ja toimii vain jos pidät Crimsonin tuon aikaisesta tuotannosta. Jos pidät niin tämäkin on ehdottomasti ostamisen arvoinen. Ilmeisesti näiden lisäksi on tulossa uusia lättyjä piakkoinkin. Kenkä märkään suohon. |
koera 08.03.2005 12:22:28 | |
---|
Ilmeisesti näiden lisäksi on tulossa uusia lättyjä piakkoinkin. Mitä?? Se on huumori mikä naurattaa. |
Antti Takalo 08.03.2005 20:00:13 | |
---|
Muistaakseni Fripp päiväkirjassaan jotakin sinnepäin kirjoitteli, että olisi tulossa uutta DVD:tä. Oiskohan ollut 94 vuoden? En nyt mene vannomaan kuitenkaan. Kenkä märkään suohon. |
Nuages 27.01.2006 15:21:28 | |
---|
Nostan ylös kun en viitsi uutta aloittaa. Mitäs tälle bändille kuuluunykyään? Onko kellään tietoa onko Frippillä ja kumppaneilla aikomusta julkaista vielä uutta musiikkia? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Mitäs tälle bändille kuuluunykyään? Onko kellään tietoa onko Frippillä ja kumppaneilla aikomusta julkaista vielä uutta musiikkia? En noista muista tiedä mutta Fripp on ainakin palkattu säveltämään uusimman Windowsin äänimaailmaa. Suhteellisen hauska juttu. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Nuages 27.01.2006 16:57:20 | |
---|
En noista muista tiedä mutta Fripp on ainakin palkattu säveltämään uusimman Windowsin äänimaailmaa. Suhteellisen hauska juttu. Ei juma! Se pitää kyllä hankkia. Saa Linuxi lähteä. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Flow 27.01.2006 17:15:55 (muokattu 28.01.2006 00:10:15) | |
---|
Fripp tekee ainakin Robert Milesin kanssa jotain yhteisprojektia... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Tympee Huttunen 28.01.2006 00:00:50 | |
---|
Ei juma! Se pitää kyllä hankkia. Saa Linuxi lähteä. Hohhoh:) Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
gösplstorm 28.01.2006 10:18:38 | |
---|
mä olin käsittäny et nää ois niikö lopullisesti jo hajonnu..? eikö? |
Flow 28.01.2006 11:27:43 | |
---|
mä olin käsittäny et nää ois niikö lopullisesti jo hajonnu..? eikö? Tämä ei saa olla totta! “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Nuages 28.01.2006 12:54:22 | |
---|
Tämä ei saa olla totta! Ukkojen kotisivulta: "The present and seventh line-up of King Crimson is Adrian Belew (guitar, lead vocals), Robert Fripp (guitar), Tony Levin (bass guitar & Chapman stick) and Pat Mastelotto (drums) and work has begun on new material." "King Crimson lives in different bodies at different times and the particular form which the group takes changes. When music appears, which only King Crimson can play then, sooner or later, King Crimson appears to play the music" Robert Fripp. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Flow 28.01.2006 13:10:49 | |
---|
Ukkojen kotisivulta: "The present and seventh line-up of King Crimson is Adrian Belew (guitar, lead vocals), Robert Fripp (guitar), Tony Levin (bass guitar & Chapman stick) and Pat Mastelotto (drums) and work has begun on new material." "King Crimson lives in different bodies at different times and the particular form which the group takes changes. When music appears, which only King Crimson can play then, sooner or later, King Crimson appears to play the music" Robert Fripp. Syvä helpotuksen huokaus. Taisi olla tuo Frippin lausunto vielä Red cd:n kansilehtisessä:) “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Nuages 28.01.2006 14:45:28 | |
---|
Millaista meininkiä nuo ProjeKctit muuten ovat? Kannattaako sijoittaa rahaa kalliiseen boksiin? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
pimeys 28.01.2006 15:41:06 | |
---|
Millaista meininkiä nuo ProjeKctit muuten ovat? Kannattaako sijoittaa rahaa kalliiseen boksiin? Yhtään suurentelematta The ProjeKcts on parasta, mitä King Crimson teki 90-luvulla. Ehkä hieman hurjaa tavaraa tosin... Ei myöskään kauhean turvallista kuunneltavaa. |
ydinaukio 28.01.2006 16:40:05 | |
---|
ProjeKct 1 eli Live at jazz cafe on ainakin helvetin hyvä. |
pimeys 28.01.2006 16:59:36 | |
---|
ProjeKct 1 eli Live at jazz cafe on ainakin helvetin hyvä. Minä olen aina pitänyt tuon boksin levyistä eniten toisesta ja kolmannesta ProjeKctista. Varsinkin P2:n Heavy ConstruKction on kappale, jonka tahdissa voi autollinen ihmisiä moshata ajettaessa pimeällä metsätiellä... :D |
Nuages 28.01.2006 17:12:23 (muokattu 28.01.2006 17:12:58) | |
---|
Minä olen aina pitänyt tuon boksin levyistä eniten toisesta ja kolmannesta ProjeKctista. Varsinkin P2:n Heavy ConstruKction on kappale, jonka tahdissa voi autollinen ihmisiä moshata ajettaessa pimeällä metsätiellä... :D Minkälaista meininkiä se sitten on. Ilmeisesti aika pitkälle improvisaatiota, vai kuinka? Löytyykö yhtymäkohtia esim. PTB:hen tai ConstruKction of LIghtiin? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
ydinaukio 28.01.2006 19:47:33 | |
---|
Oliko ProjeKct 2 se jossa Belew on rummuissa? Se on mielestäni aika köyhää kamaa, juurikin Belewn surkean rumputyoskentelyn ansiosta. |
Planetist 28.01.2006 20:11:15 | |
---|
Kirjastosta löytyi ainakin beginners guide to projekcts jossa oli jokaisesta projekctista näytettä. |