pahala 27.01.2006 14:02:45 | |
---|
En ole kyllä soittamalla enää vuosiin saanut kieliä poikki. En tiedä johtuuko soittotekniikan vai kitaran parantumisesta. D'addariota ja Dean Markleytä tulee käytettyä. Ihan sen takia kun niiden valikoimista on löytyneet sopivat setit. 8) |
jos tossa omakuvassa on sun oma kitara niin kielten kateamisen tallan vierestä selittää tämä: siinä on floikka. mulla itellä nimittäin katkeaa kielet lähes poikkeuksetta tallan vierestä. kaippa se floikka vaan tapaa tehdä niin. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005 |
tommiot 27.01.2006 16:58:47 (muokattu 27.01.2006 16:59:35) | |
---|
jos tossa omakuvassa on sun oma kitara niin kielten kateamisen tallan vierestä selittää tämä: siinä on floikka. mulla itellä nimittäin katkeaa kielet lähes poikkeuksetta tallan vierestä. kaippa se floikka vaan tapaa tehdä niin. Ei se nyt ihan noin mene. Kyllä kiinteä talla katkoo myös kieliä, jos tallapalat ovat terävät. Tietty jos sillä floikalla kokoaika kiskoo ylöspäin oktaavin verran, niin eiköhän se vaikuta kielten elinikään. |
hullu_ukko 27.01.2006 17:26:33 | |
---|
Ei se nyt ihan noin mene. Kyllä kiinteä talla katkoo myös kieliä, jos tallapalat ovat terävät. Tietty jos sillä floikalla kokoaika kiskoo ylöspäin oktaavin verran, niin eiköhän se vaikuta kielten elinikään. niin sitä minä just tarkotin. se voi siis johtua joko jo monta kertaa mainituista terävistä tallapaloista tai sitten floikan riuhtomisesta. NO ANTEEKS!!!
tommiot 27.01.2006 17:28:47 (muokattu 27.01.2006 17:29:02) | |
---|
niin sitä minä just tarkotin. se voi siis johtua joko jo monta kertaa mainituista terävistä tallapaloista tai sitten floikan riuhtomisesta. Juuh. Mutta ei se floikka siinä ole syynä vaan sen käyttö ;) Pilkku ja viila... |
hullu_ukko 27.01.2006 17:31:58 | |
---|
Juuh. Mutta ei se floikka siinä ole syynä vaan sen käyttö ;) Pilkku ja viila... no anteeks.. mulla on väsy. ymmärtäkää mua NO ANTEEKS!!!