Cathi777 22.11.2005 23:44:52 | |
---|
Onkos kukaan muu ehtinyt vielä tätä levyä hankkimaan? Mulle tänään tuo postiluukusta tuli ja nyt voisi sitten hieman tuomiota antaa, vaikka takana vasta pari kuuntelu kertaa. Hieman on taas tyyliä muunnettu viime levystä ja tällä kerralla mennään enemmän 80-lukulaisen rokkauksen hengessä. Semmoinen hardrockfiilis paistaa koko levystä ja riffit on hyvän toimivia. Laulu on loistavan räkäistä niin kuin aina biisit toimivia. Ei kuitenkaan ihan niin hyvä levy tunnu olevan kyseessä kuin edellisellä kerralla. Missään tapauksessa ei kuitenkaan huono levy ja jotenkin sellainen fiilis, että kaljaa ottaessa tulee varmaan tätä paljon kuunneltua. Eli toimivia biisejä, 80-lukulaisella tuotannolla ja sopivan räkäisellä ja rokkaavalla laululla varustettua meininkiä, eli ei pahasti metsään voi mennä. Only pop music can break my heart... |
Jackie 22.11.2005 23:52:25 | |
---|
Aiheesta puhuttiin jo edellisessä Hardcore Superstar topikissa, mutta joo. On todellakin Motley Cruet kuunneltu, ja paistaa tosi paljon läpi. Edellinen levy oli herkkua minun korviini, mutta tämä uusi on niin kasaria että ihan pelottaa. Ei mikään paska levy, mutta tahdon takaisin sen viime levyn meiningin. Käykääpäs lataamassa uusi video jätkien sivuilta. www.hardcoresuperstar.comWhen I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Cathi777 22.11.2005 23:53:35 | |
---|
Aiheesta puhuttiin jo edellisessä Hardcore Superstar topikissa, mutta joo. On todellakin Motley Cruet kuunneltu, ja paistaa tosi paljon läpi. Edellinen levy oli herkkua minun korviini, mutta tämä uusi on niin kasaria että ihan pelottaa. Ei mikään paska levy, mutta tahdon takaisin sen viime levyn meiningin. Käykääpäs lataamassa uusi video jätkien sivuilta. www.hardcoresuperstar.com Joo, toi haku ei toiminut niin en tiennyt, että onko keskusteltu vai ei. Only pop music can break my heart... |
Jackie 22.11.2005 23:58:57 | |
---|
Jos nyt oikein muistan niin siellä edellisessä topikissa oli varmaan tappelua siitä että mitä GLAM tarkoittaa minulle ja mitä sinulle :) When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
A.Starving 23.11.2005 03:47:07 (muokattu 23.11.2005 03:48:32) | |
---|
eikö tää paska tajunnu jo hajota pari vuotta sitten... tuli ongelmmia huumeiden kanssa ja silleen... kerran nähny livenä eikä siinä ollu mitään sellasta mitä ei ois jo nähny tarpeeks monta kertaa. Jos joku tykkää niin hyvä sille mutta itse voin tulla toimeen ilmankin. Any publicity is good publicity, tiettyn pisteeseen, mutta jossain vaiheessa pitäis olla hyviä biisejäkin. Don't get mad, just go away... |
cocaine 05.01.2006 17:42:49 | |
---|
Pojat on kuunnellu Faster Pussycattia tätä levyä tekiessä.Ei kyllä todellakaan ole paska bändi edellinen levy on iha helvetin hyvä.Tämä uuskin paranee joka kuuntelu kerran jälkeen. Vähä plussia ja miinuksia: +Kertsit soi päässä 24/7 +Laulaja +MEININKIIII!!!! +Hauskoja sanoituksia (esim.When you walk in your boots looks like you’ve crapped in your pants) + -Riffit aika samanlaisia -Kitara saundi -Levyn intro/ 24/7 rock n´ roll heaven. |
RS 10.01.2006 13:23:35 | |
---|
On ihan vitun kova...ei ihan yhtä kova ku edellinen No regrets, mutta omassa lajissaan vitun kova silti. Rankempaa menoa ku edellisillä ja soundit siis parhaimmat mitä on tällä bändillä ollu...ainoa miinus puoli on, että ihan niin tarttuvia biisejä ei ole ku aikaisemmalla. mutta kyllä esim. Wild boys jää päähän väkisinki...Harmittaa suuresti, että suomessa tämä bändi ei ole ikinä saanut julkisuutta tarpeeksi kohotakseen niihin suuruuksiin mihin näillä esityksillä bändin olisi suonut kohoavan. Oon pari kertaa nähny livenäkin ja toimii silloinkin...mutta vituttaa, että jengiä ei ole kummallakaan keikalla ollut kunnolla. |
jackcrow 11.01.2006 05:09:04 | |
---|
tää on niitä bändejä joihin sai aikanaa pettyä aika rankasti. Joten.... *hssss* |
Maistiaisia tulevasta Tuhmasta: HARDCORE SUPERSTAR Hardcore Superstar Gain Myrskyvaroitus! Nyt lentävät oksat ja männynkävyt! Jos olisin saanut tämän platan vielä viime vuoden aikana käsiini, olisi se noussut viime vuoden kolmen kovimman albumin joukkoon. Nyt se saa vain täydet pinnat ja papukaijamerkin persauksiin. Hardcore Superstarin neljäs kokopitkä on yksinkertaisesti parasta hard rockia, mitä olen kuullut vuosikausiin ja paras uusi bailurocklevy, mitä on ilmestynyt markkinoille sitten Guns’N Rosesin ja Skid Row’n debyyttien! Göteborg ei ole Los Angeles, mutta Losin suuntaan tämän hurrikvartetin ilmoille loihtimat soinnut väistämättä vievät. Aikaan, jolloin diskoissa ja kouluissa ympäri maailman villiinnyttiin Quiet Riotin, Mötley Crüen, W.A.S.P.:in, Skid Row’n ja Gunnareiden tahtiin. Hardcore Superstar on onnistunut liki mahdottomassa, eli päivittämään 80-luvun tukkahevin ja tuomaan sen tähän päivään. Suuressa arvossa pitämäni ruotsalainen hevitoimittaja Martin Carlsson antoi Ruotsin Iltalehdessä - eli Aftonbladetissa – levylle täydet pinnat, eikä tuo tuomio tunnu tätä levyä kuunnellessa lainkaan liioitellulta. Hardcore Superstar sisältää kaksitoista biisiä – ja kaksitoista hittiä. Myös pakollinen nyyhkyballadi loistaa poissaolollaan, mitä tervehdin pelkästään ilolla. Tämän levyn tahdissa kelpaakin kuvitella itsensä Kalifornian aurinkorannoille makoilemaan ja tiirailemaan silikonitissisiä, kurvikkaita malleja - kylmälaatikko täynnä jääkylmää olutta. NALLE ÖSTERMAN ***** Ole hyvä. |
-Mickill- 27.01.2006 16:24:27 | |
---|
Kyllä tää uusi lätty on meikälle kolissut aika kovin myös, varsinkin kaljoissa täähän on ihan kurko paketti. On tossa taas pari aika keskinkertaista vetoa mukana niin kuin on kaikissa muissakin HCSS:n levyssä, mutta sitten löytyy noita hittejäkin. Meikäisen arvosana levylle on 8 1/2 There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Fuzzball 31.01.2006 21:36:26 | |
---|
Toivoa sopii,että on tuhdimpaa kamaa,kuin näkemäni videobiisit. Meininki oli kovin munatonta bändin ulkonäköön nähden. "I want more than life has to offer" |
kid ego 31.01.2006 23:45:48 | |
---|
Kerran kuullut levyn läpi, ja kuulosti oikein hyvältä. Tuskin olen levyä hankkimassa, mutta keikalle menisin oikein mieluusti. Omassa genressään etevä bändi ja kuulostaa todella munakkaalta "kilpailijoihin" verrattuna. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) ! |
Salaud 01.02.2006 08:49:17 (muokattu 01.02.2006 08:49:53) | |
---|
Tuskin olen levyä hankkimassa, mutta keikalle menisin oikein mieluusti. Hauskaa on se että siihen aikaan kun olet tuota viestiä kirjottanut yhtye veti Tavastialla settiä. Eli eilen. Itse en päässyt, harmi. - I feel like an astronaut in a submarine - |
alanko 01.02.2006 09:23:21 | |
---|
Osaisko kukaan verrata tätä Bad sneakers & pina colada -levyyn. Se on ainoa levy jonka bändiltä olen kuullut ja tykkään siitä pirusti. Parhaiten levyltä on jäänyt mieleen Liberation biisi. En oo levyä kyllä varmaan ainakaan vuoteen kuunnellu. Mutta jos siis joku osais tuohon verrata, niin voisin kenties lisätä ostoslistalle tai jättää suosiolla huomioimatta... |