Aihe: Mihinkäs soittoon tällainen?
1
feodorit
26.01.2006 13:16:13 (muokattu 26.01.2006 13:16:58)
En tiedä onko tästä ollu jo puhetta täällä, mutta kysympä nyt kuitenki. Eli minkälaiseen musisointiin voisin käyttää tällaista 'mikkiasetelmaa'?
Jos ostan kaksi lipstick-mikkiä. yhdistän ne yhdeksi humbuckeriksi ja laitan esim. telen etumikiksi. Kaiken tämän jäläkeen kiinnitän bigsby-tallan juurelle toisen "oikean" humbuckerin.

Tulisiko kitarastani sellainen blues/rock kitara.. Vai jotain ihan muuta?
ny ska vi spela rosk and roll musis... yeah...!?
Aki
27.01.2006 00:38:39

Sanoisin että tuollaisella mikityksellä voisi soittaa Salsaa, BeBopia, Trashia, ja SpeedMetallia. Ja kaikkea siltä väliltä.

Penskana nousuhumalassa kritisoin erään bändin kitaristia (kusella ollessamme) Telen käyttämisestä Rock-musiikissa, sehän on kantrisoitin!!

Oh, have I come a long way...
Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!!
rosberg
27.01.2006 09:20:22
niin. tulee mieleen charvelin surfcaster. kyllä niitä lipstikkeleitä voi käyttää vaikka rässiin.
telecastereista pahinta kyytiä taitaa saada wintersunin (jari mäenpää) tokai - se soittaa ynkänkin suohon.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
feodorit
27.01.2006 11:46:24
niin. tulee mieleen charvelin surfcaster. kyllä niitä lipstikkeleitä voi käyttää vaikka rässiin.
telecastereista pahinta kyytiä taitaa saada wintersunin (jari mäenpää) tokai - se soittaa ynkänkin suohon.

Tuo Surfcaster vaikuttais ihan mielenkiintoselta... (jos laittaisin sitä ensin oman näköisekseni) Siis kun olen uutta kitaraa ostamassa, ja sen takia kyselen juts noita soundi juttuja.
Mistähän noita Charveleita sais täältä Suomesta?
feodorit
27.01.2006 13:55:15
Okei... eli ei ole maahantuontia.
Kysympä tässä nyt samalla rahalla lisää noista lipstickeistä... semmosta että jos nyt yhistän ne humbuckeriksi, niin ottaako ne vähemmän häiriöitä/kiertoa ym. ku singlenä?
Aki
27.01.2006 14:30:15

jos nyt yhistän ne humbuckeriksi, niin ottaako ne vähemmän häiriöitä/kiertoa ym. ku singlenä?

Ei, ellei toinen niistä ole magneettisuudeltaan eri päin. Kaksi identtistä tuotetta samalta valmistajalta ei toimi hurinattomana.
Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)