Sahtimies666 25.01.2006 14:09:30 | |
---|
enemmän mua ärsyttää tolla keikalla laulun epävireisyys..varsinkin alku keikasta kun molemmat laulajat laulaa niin menee ihan epävireessä..serj siinä näyttääkin malakianille välillä sormella attä korkeammalle...joo ja serj vetää ihan yhtä paljon päin vittua ku malakian.. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
slipkorn 25.01.2006 14:25:23 | |
---|
Onko kukaan muu miettinyt, mitä helvettiä tuo Shavo tekee tässä pumpussa? Olen. Se soittaa bassoa näkemilläni keikoilla hyvin ja on ollut mukana säveltämässä biisejä, kuten U-Fig, Dreaming, Toxicity, Bounce, Know, Sugar, Ddevil ja Mind. Lisäksi Shavo Odadjian (31) on ohjannut musiikkivideot kappaleisiin Hypnotize, Question?, Toxicity ja Aerials. Lisäksi Shavolla on helvetin hieno parta: http://img.nesteklikk.no/2005-24/medium/60611.jpg |
Heartwood 25.01.2006 15:07:19 | |
---|
Tai sitten oli ottanut vähän normaalimäärää enemmän nautintoaineita ennen keikkaa. Voi hyvinkin olla, sen verran lasittunut virnistys päällä roimi menemään. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
aarghto 25.01.2006 22:29:27 | |
---|
Shavohan vetelee kaikilla muilla livekeikoilla mitä nyt koneelle on onnistunut haalimaan, ihan pirun hyvin. Tuo nyt oli mitä oli. Paljon paremmin kuin Daron joka sotkee melkein jokaisessa biisissä. Mutta ei se menoa haittaa. Maailman kovimpia yhtyeitä. Livenä (vaikka eon ole vielä todistanutkaan) ja levyltä. päteminen ja ruikutus. |
miscage 25.01.2006 23:26:55 | |
---|
Itse olen nähnyt varmaan parisenkymmentä live-pätkää Toxicity-ajoilta, enkä kyllä löydä porukan live-kunnosta mitään vikaa. Hemmetin energinen meiniki, Daronin sekoilu kuuluu asiaa, Tankian on karismaattinen parta-jeesus, Shavo bassottelee pilvessä ja Dol...mitenvitussasekirjoitetaan kannuttelee vähäeleisen varmasti, tiukalla tatsilla. Kappalemateriaali toimii livenä kuin junan vessa. Myönnän etten tajua musiikin soittamisesta hevon paskaakaan, enkä edes paljoa kuuntele yksittäisiä instrumentteja, koska minulle meininki ja "tunne" on tärkeintä, ja sitä SOAD:in pojilla riittää. Ei siellä lavalla mitään kirurgiaa tarvitse harrastaa, mulla on metronomi kotonakin. Loistava livebändi! No one ever wins, no one ever loses, except the dead. Under the sun, they rot together, with absolute biological equality. |
sammakko54 26.01.2006 20:24:10 | |
---|
enemmän mua ärsyttää tolla keikalla laulun epävireisyys..varsinkin alku keikasta kun molemmat laulajat laulaa niin menee ihan epävireessä..serj siinä näyttääkin malakianille välillä sormella attä korkeammalle...joo ja serj vetää ihan yhtä paljon päin vittua ku malakian.. tämä on kyllä se ärsyttävin asia.. Joskin siihen tottuu kun kuuntelee useampia live vetoja. Ostetaan neliraituri.
katso profiili |
enemmän mua ärsyttää tolla keikalla laulun epävireisyys..varsinkin alku keikasta kun molemmat laulajat laulaa niin menee ihan epävireessä..serj siinä näyttääkin malakianille välillä sormella attä korkeammalle...joo ja serj vetää ihan yhtä paljon päin vittua ku malakian.. Serj osoittelee monitori/lavamiksaajalle että lisää volyymia. mustan huoneen testi. |
paavi 27.01.2006 00:48:20 | |
---|
Serj osoittelee monitori/lavamiksaajalle että lisää volyymia. Voi olla sitäkin. Tai sitten muuten vaan huitoo. Oon huomannu niin omalla kohdalla kuin monien muidenkin laulajien kohdalla, että laulaessa sitä vaan huitoo käsillään minne sattuu. Sormella osoittaminen auttaa "kohdistamaan" laulun jonnekin... ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
Ronsto 27.01.2006 10:35:33 | |
---|
Annan anteeksi poikien virheet hyvien lyriikoiden takia... |
meitu 28.01.2006 12:44:01 | |
---|
CMX:n kysymyspalstalta: 28.1.2006 mahdatko janne tietää, josko se soad tänä kesänä tulisi suomeen? J: Piti tulla toukokuussa, mutta peruivat vissiin koko Euroopan olemassaolon. Lieköhän perää tuossa? Mies on kuitenkin levy-yhtiössä ns. korkeassa asemassa. Jos on niin vittu. Ne jotka soittaa ne tietää |
Bassomestari 29.01.2006 11:53:31 | |
---|
Olen nähnyt Shavon soittoa noin kymmeneltä eri keikalta ja kaikissa se soittaa hyvin ja omaperäisesti. Ja eihän nyt kenelläkään voi jokaikinen keikka hyvin mennä. Ilpo. |
Resonance 10.02.2006 00:12:08 | |
---|
MTV livessä esiintyy SOAD nyt. Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth- |
Kanjonit 10.02.2006 00:24:58 | |
---|
MTV livessä esiintyy SOAD nyt. Niin esiinty. Eipä näytä kaksinen livebändi olevan. |
ten 10.02.2006 09:14:49 | |
---|
Niin esiinty. Eipä näytä kaksinen livebändi olevan. Kattelin eilen kanssa tota liveä. Daron ja Serj vetivät mielestäni normaalia paremmin. Siis laulut. Shavon soitosta en löytänyt moitteita muuten kuin Sugarissa, missä se riffin viimeinen sävel katosi aina jonnekin. Livemeininki ei mitenkään kovin energistä näyttänyt olevan ja välillä tuntui, että Dolmayan ja Malakian soittelevat ihan eri biisejä keskenään. Tempokin tuntui pomppivan ja kuulosti aivan kuin rummut olis kiilannu jokasen fillin lopussa. Tiedä sitten johtuiko omasta väsymyksestä vai oliko oikeasti näin. Serj on kuitenkin joskus ollut aivan maailman energisin livenä, mutta tuolla keikalla siitä ei kyllä ollut mitään jäljellä. Kaveri haahuili lavaa eestaas kovin eleettömänä ja väsyneen näköisenä. Malakian vähän mokaili Lonely Dayn introssa, mutta annetaan nyt tämän kerran anteeks. Kovasti ihmettelen, että mihinkä tämän bändin into ja energisyys on kadonnut. Joskus muutamia kuukausia sitten jossain MTV-awardseissa kun soittivat BYOB:n niin sekin meni aivan käsille. Ei näyttänyt kovasti jätkiä kiinnostavan. Liekkö liikaa humehia. Toivottavasti tuo livemeininki on "oikeilla" keikoilla vähän eri tasoa. Ikävää jos tuollaista taantumista on tapahtunut kautta linjan. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Jokunen 10.02.2006 10:47:34 | |
---|
Samaa mieltä Tenin kanssa, tosin en juuri eilen tullutta keikkaa ole nähnyt. Muiden näkemieni viimeaikaisten livetallenteiden perusteella meininki näyttää todella väsähtäneeltä. Onko muuten totta, että Serj on HIV-positiivinen? Kuulin kaverilta, että olisi, mutta en uskonut sen sanaan. Voisiko asialla olla yhteyttä livetaantumiseen? "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
meitu 10.02.2006 10:52:51 | |
---|
Samaa mieltä Tenin kanssa, tosin en juuri eilen tullutta keikkaa ole nähnyt. Muiden näkemieni viimeaikaisten livetallenteiden perusteella meininki näyttää todella väsähtäneeltä. Onko muuten totta, että Serj on HIV-positiivinen? Kuulin kaverilta, että olisi, mutta en uskonut sen sanaan. Voisiko asialla olla yhteyttä livetaantumiseen? Enpä ole nähnyt, että moisesta olisi ollut puhetta ainakaan soadfanssin kesustelupalstoilla. Epäilen siis jutun todenperäisyyttä. Ne jotka soittaa ne tietää |
Jokunen 10.02.2006 11:41:44 | |
---|
Enpä ole nähnyt, että moisesta olisi ollut puhetta ainakaan soadfanssin kesustelupalstoilla. Epäilen siis jutun todenperäisyyttä. Joo, no varmaan se on vaan joku mauton tornihuhu.. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
miscage 10.02.2006 12:05:24 | |
---|
Hypnotize tuntuisi kestävän kuuntelua paremmin kuin Meze.... tuli vaan mieleeni. |
sus 10.02.2006 12:39:06 | |
---|
mulla on jostain syystä jäänyt soadin kuuntelu tosi vähälle hpynotizen ja mesmerizen ilmestymisten jälkeen. jotain on kadonnut johonkin. tuo on verbaalista kultaa |
Kulkunen 10.02.2006 15:00:23 | |
---|
Tuo eilinen MTV Live oli soundeiltaan ja soitoiltaan kyllä parasta SoaD-liveä mitä olen nähnyt/kuullut. Jopa Daronin laulu meni pääasiassa kohdilleen. Serjillä vähän haparointia paikoitellen, mutta ei mitään häiritsevää. Meininkiä oli ainakin loppupuolella (missasin alusta x minuuttia) vanhempien biisien aikana. The downward spiral never ends. |