paavi 27.01.2006 00:26:34 | |
---|
Muistaako kukaan tätä espanjalaista rock-yhtyettä? Entre dos Tierras on jotain aivan mieletöntä..no, mulle siihen liittyy niin paljon nostalgiaa. Olin juuri löytänyt grungen ja sitten hieman samantapainen bändi iskee jostain nurkan takaa. Mulla oli pari c-kasettia silloin, yhtäkään CD-levyä ei. Miten sitä kuvailis? Periaatteessa elementeiltään aivan perusrockbändi, mutta ne rautalankamaiset melodiarikkaat ja kaihoiset kitaranäppäilyt syleilee maailmaa ja laulajan ääni on todella karismaattinen. http://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A9roes_del_Silencio http://www.amazon.com/gp/product/B0 … 726?s=music&v=glance&n=5174 Tuossa jotain linkkejä. Saako näiden levyjä vielä jostain Suomesta? ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
CDONin listoilta näyttää löytyvän ainakin jotain... Sieltä vaan sopivaa katsomaan! Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
Juzzu 27.01.2006 06:53:52 | |
---|
Nostalgiaa! Näillä oli tämä yksi isompikin laajaa MTV-soittoa saanut hitti, sehän oli muistaakseni varsin oivallinen pläjäys! |
paavi 27.01.2006 08:10:37 | |
---|
Nostalgiaa! Näillä oli tämä yksi isompikin laajaa MTV-soittoa saanut hitti, sehän oli muistaakseni varsin oivallinen pläjäys! Entre dos Tierras (kahden maan välissä?). Soittavat sitä muuten Helsingin Ostrobotnian yläkerrassa aika usein edelleen. Kiva modulaatio kertsiin tullessa. ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
lukeman 28.01.2006 00:05:15 | |
---|
Joskus aikoinaan MTV:lta bändi tuli bongattua juuri tuo Entre dos Tierras biisi. Kaveri löysi sen vinyylinä jostain levykaupasta. Itse löysin tuon jokin aika sitten cd:na, oiskohan ollut cdon.comista. Nostalgiamielessä cd oli tietysti ostettava. Etenkin tuo Entre dos Tierras-biisi kolahtaa edelleen melkoisella voimalla. Kitara on tuolla levyllä todella suuressa roolissa ja hienosti se soikin. Eikä ne muutkaan biisit huonoja ole. |
Jani The Rock 28.01.2006 00:23:54 | |
---|
Täähän kuulostaa mielenkiintoselta bändiltä. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Paby 28.01.2006 01:04:56 | |
---|
Uuu nostalgiaa! Muistan kun natiaisena 90-luvun puolessa välissä näin bändin videon Jyrkissä. Silloin se oli kauhian hassua mutta nyt vuosien jälkeen bändi tuntuu vallan mielenkiintoiselta. http://www.youtube.com/w/heroes-del … &search=heroes%20del%20silencio Siinäpä toi Entre dos Tierras. Espanja on hieno kieli. Italia ja ranska ei ole mitään sen rinnalla. Christ, what would rock and roll be without feedback? |
Juzzu 28.01.2006 10:02:44 | |
---|
|
paavi 30.01.2006 15:53:26 | |
---|
Njaah.. No ehkä oisin mieluummin elänyt muistoissa kuin kuunnellut tuon :o) Mutta viehättävää historian siipien havinaa kuitenkin. Joo, kiitti tuosta linkistä! Hauska oli kuulla pitkästä aikaa. No, soundit tossa nettivideossa oli mitä oli ja tuotanto oli mitä oli 80-luvun Espanjassa. :) Mutta kyllä iskee edelleen. Itse video nyt oli aika turha. ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
justus5 30.01.2006 17:49:48 | |
---|
.. ja tuotanto oli mitä oli 80-luvun Espanjassa. Mitäsmitäs .. Amazon.com sanoo että 'de Tierras olisi vm. 94. Ei puhuta niistä 80-luvun tuotannoista ;) Remember to rebel against authorities, kids! |
Mechanizm 30.01.2006 18:20:44 | |
---|
Muistuu mieleen tyhjä, hämärä baari Tallinnan vanhassa kaupungissa. Minä ja kaveri ollaan ainoat asiakkaat, baarimikkona joku espanjalainen jannu, joka laittaa kyseisen orkesterin lyvyn soimaan ja kyllähän se muutaman päivän puutuneena olleissa aivoissa kuulosti niin pirun hienolta ja eksoottiselta. You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |
paavi 31.01.2006 10:18:59 | |
---|
Mitäsmitäs .. Amazon.com sanoo että 'de Tierras olisi vm. 94. Ei puhuta niistä 80-luvun tuotannoista ;) http://www.universoheroes.com/index.php?pag=discografia.htm Löytyy vuoden '90 albumista. Kompromissi! ;) Mä vaan muistelin, että itse oon kuullu biisin joskus ihan 90-luvun alussa, ja siitä veikkasin sen tehdyksi 80-luvun puolella... ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
slowdive 28.05.2021 13:50:55 | |
---|
Tästä bändistä löytyy tuoteehko dokumentti Netflixistä, eilen illalla tuli katsottua - oli ihan mainio ja sai kiinnostumaan bändistä. Itselle lähinnä tuttu MTV:llä 90-luvun alussa pyörineestä Entre dos tierras -biisistä ja siitä että sisko aikanaan bändistä innostui. Näemmä bändi ehti tehdä muutakin kuin yhden hyvän biisin, tässä tuotantoaan kuunnellut aamupäivän Spotifysta. Knobs to the southeast. |