Aihe: Kotitekoiset rastat
1 2
pehko
07.11.2005 16:34:34
Teistä kaikista tulee Juice Leskisiä.

Ei ku Devinejä...JES!
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
MissMana
18.11.2005 18:19:12
Itse tein villaa huovuttamalla pari pinkkiä rastaa. Oli aika tuskaa kämmenet "paloivat". Mutta oli vaivan arvoista. Kiinnitys tapahtui alusta vähän letittämällä. Ihan kelpo halpa vaihtoehto.
pussokisu
19.11.2005 13:05:30
Itse tein villaa huovuttamalla pari pinkkiä rastaa. Oli aika tuskaa kämmenet "paloivat". Mutta oli vaivan arvoista. Kiinnitys tapahtui alusta vähän letittämällä. Ihan kelpo halpa vaihtoehto.

Itse tein n. 50 villarastaa. Eli pää täyteen. Tavallisten rastojen päälle suoraan. Pari päivää siinä meni.
unohdin.
arancia
20.11.2005 13:20:56
Itselläni oli ensin itsetekemäni rastat ja myöhemmin kaverini tekemät. Ensimmäisellä kerralla pesin pariin kertaan mäntysuovalla hiukseni ennen kuin aloin rastoittamaan kamman ja huovutusneulan avulla. Toisella kerralla pesin hiukseni tavallisella shampoolla ja kaverini käytti rastoittamisessa tapaa, jossa käsittääkseni hiuksista napataan haluttu läjä josta rasta tehdään, ja näitä hiuksia aletaan vetämään eri suuniin jolloin ne ikään kuin menevät solmuun. Huovutusneulasta on etenkin alkuvaiheessa hyvää apua rastojen saamisessa tiiviiksi.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
Henga
23.11.2005 11:03:25 (muokattu 23.11.2005 11:04:05)
Mulla on olluna jo jonkin aikaa (neljä vuotta kaiketi...), tjeu omakuva jossa jotenkin typerästi nutturalla mutta alkaa noilla olee jo pikkasen pituutta ja hyvässä kunnossa ovat.
Rakkikoira
23.11.2005 16:25:15
Itselläni oli ensin itsetekemäni rastat ja myöhemmin kaverini tekemät.

Enään sulla ei ole.
arancia
23.11.2005 17:56:22
Enään sulla ei ole.

Eipä tosiaan sen jälkeen ole ollut, kun helmikuussa leikkasin tukkani. Mukavasti ovat sentään siitä lähtien kasvaneet.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
Twist
22.02.2006 01:00:06
Pakko laittaa tähän ku ei viitti uutta aihetta tehä..

Eli tämmönen kyssä niille jotka tietävät rastojen päälle jottai. Voiko rastat laittaa hiustenpidennyksinä päähän? Kaiken logiikan mukaan kyllä, mutta kysympä vain ny varmuuden vuoksi. Ja vieläpä pitäisi saada muutama rasta 10 senttimetrin pituisiin hiuksiin. Eli siis rastat suoriin hiuksiin kiinni... (Olen tiedoton)
"Joo, ei, ei, joo, joo, joo... KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta.
ÄsJii
23.02.2006 19:30:41
missäs hinnoissa nuo liikkuu jos ihan aitoon (ja kalliiseen) parturiin menee rastaat tekemään?
Twist
23.02.2006 21:14:30
150-300e.. tai 100-300e. Tietenkin on se omatekoiset rastat, mutta kampaajalla saa varmasti rastat.
"Joo, ei, ei, joo, joo, KOVAA, KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta.
dictatorsh*t
10.03.2006 23:36:06
Mistäs saisi hankittua ns. jatkopaloja joista sit voisi tehdä jatkeita noille jo oleville?
Mirrinsane
12.03.2006 10:17:25

Mistäs saisi hankittua ns. jatkopaloja joista sit voisi tehdä jatkeita noille jo oleville?

Halvin keino on ehkä huuto.net.

Noissa jatkeissa kannattaa olla varovainen, omat rastat pitenivät perjantai-iltana puolisen metriä kuitujatkeilla ja voi äiti sitä painoa. Toki päänahka tottuu, mutta esimerkiksi hiuksia pestessä hiukset painavat _paljon_. Päänahka on kuitenkin kaveri, olkaa helliä.
Mirrinsane
12.03.2006 10:18:09 (muokattu 12.03.2006 10:23:16)

150-300e.. tai 100-300e. Tietenkin on se omatekoiset rastat, mutta kampaajalla saa varmasti rastat.

Ja myrkkyjä päähän, persauksen puutuneeksi ja lompakon tyhjäksi.

Eli tämmönen kyssä niille jotka tietävät rastojen päälle jottai. Voiko rastat laittaa hiustenpidennyksinä päähän? Kaiken logiikan mukaan kyllä, mutta kysympä vain ny varmuuden vuoksi. Ja vieläpä pitäisi saada muutama rasta 10 senttimetrin pituisiin hiuksiin. Eli siis rastat suoriin hiuksiin kiinni... (Olen tiedoton)

Hoo. Tämä on kivaa. En tiedä mitään oikeaa keinoa, mutta itse tein näin:
Kasvatin hiuksiani syyskuusta kaljusta maaliskuuhun polkkatukkaan, takutin lyhyistä hiuksista tiiviitä pikkurastoja, kun nuo olivat tarpeeksi tiiviit, ompelin karhunlangalla(mustalla, kuten hiuksenikin) vanhoja rastojani(ja pari kaverinkin:) niihin kiinni.

Kampaajalla homma onnistuu (minun käsitykseni mukaan) niin, että hiuksista tehdään lettejä, joiden ympärille punotaan kuitupatukoita. Se tosin taitaa vaatia hiuksilta hiukan enemmän pituutta, kuin kymmenisen senttiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)