Jorte Kariko 06.11.2005 23:24:16 | |
---|
Minun mielestäni Borgir on aivan vitun hyvä bändi.m/ Ok! -Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä. |
MV 07.11.2005 07:57:43 | |
---|
niin mihin ilmestyi ? tampereen swamp musicista sanottiin että menee ens viikkoon... joten ajattelin kysyä täältä tarkempaa tietoa päivämäärästä, kun se setä swampis vaan sano että menee ens viikkoon. Soundissa oli mainos... wätless |
Kreivi Suomela 13.11.2005 05:26:01 (muokattu 13.11.2005 05:27:20) | |
---|
Huomaan keskusteluissa hirveätä kategorisointia ja vertailua ja suhteellistamista. Musiikin itseisarvo kunniaan. Osaaminen, taito, tyyli, vakuuttavuus, voima jne.! Tykkäsin jo ennen kuin olin 10 täyttänyt muistaakseni, tykkäsin jälkeen, tykkään vieläkin. Kaikki levyt ovat iskeneet omalla tavallaan. En ymmärrä miten sitä voisi paskaksi sanoa, kun missään ei paskan aineksia oikeastaan voi löytää. Tasapaksua moni on. Trü norge? Eip. Hyvää metallia? Tot maar. Astu kammiooni:
http://www.kolumbus.fi/trootin/ |
Super-Jari 13.11.2005 10:56:43 | |
---|
Huomaan keskusteluissa hirveätä kategorisointia ja vertailua ja suhteellistamista. Musiikin itseisarvo kunniaan. Osaaminen, taito, tyyli, vakuuttavuus, voima jne.! Tykkäsin jo ennen kuin olin 10 täyttänyt muistaakseni, tykkäsin jälkeen, tykkään vieläkin. Kaikki levyt ovat iskeneet omalla tavallaan. En ymmärrä miten sitä voisi paskaksi sanoa, kun missään ei paskan aineksia oikeastaan voi löytää. Tasapaksua moni on. Trü norge? Eip. Hyvää metallia? Tot maar. Mun mielestä SBD on selkeästi huono levy. Jotenkin se ei vain toimi. Voi johtua Astennusta, lol |
stam!na 26.01.2006 20:42:41 | |
---|
Mua ahdistaa Dimmun pojat siis semmosta saatanallista örinää soittava bändi joka koostuu itteensä viiltelevistä juppo-narkomaani-psyko-saatanan palvovista....itse kuuntelen Hard-rockkii ja tavallista Rock`n rollii ja jotkut hevi bändit menee....tyyliin slipknot... kyl se sielt löytyy ku kaivaa vaa... |
Milkop 26.01.2006 20:47:13 (muokattu 26.01.2006 20:51:14) | |
---|
TrOO-miehet sanoo, jottei tämä ole oikeata black-metallia. Siihen naurahdan päälle ja sanon, että hyvää musiikkia ei tarvitse kategorisoida. Ei tää varmaan olekaan yhtä todellista kuin vaikka Darkthronen levyt, mutta minusta tällä bändillä on hyviä biisejä ja levyjä ja se on loppujen lopuksi tärkeintä. The Maelstrom Mephisto biisissä se kohta, jossa Simen lopettaa komean puhtaan laulun ja Shagrath jatkaa örinää, on edelleenkin niskakarvat nostattavan upea. Sanokoon muut mitä haluaa. Edit. Astennu on tosiaankin aika hanskasta. Pilaa melkein kok SBD levyn ja samoin Kovenantin sen levyn, missä soitti (en muista nimeä). Jotenkin soolot vaan menee samaa kaavaa eikä iske tosiaankaan. Hyvä, että pääsivät siitä eroon imo. |
salmivaara 26.01.2006 20:48:26 | |
---|
Black metal. Ilman väliviiva. lol Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Deino 26.01.2006 21:03:09 | |
---|
tyyliin slipknot... Slipknothan on niin hempeä kukkaisbändi että... "Hää hä hä häähää!" -Bacchus |
Legatus 26.01.2006 21:58:08 | |
---|
Slipknothan on niin hempeä kukkaisbändi että... Ja vielä enemmän teini-idolibändi kun Borgir. Mielestäni Dimmu Borgir on yksi parhaimmista black metal bändeistä. Melodinen tausta lisättynä todella taidokkaaseen örinään, a vot. Roddy on jumala!! |
Mua ahdistaa Dimmun pojat siis semmosta saatanallista örinää soittava bändi joka koostuu itteensä viiltelevistä juppo-narkomaani-psyko-saatanan palvovista....itse kuuntelen Hard-rockkii ja tavallista Rock`n rollii ja jotkut hevi bändit menee....tyyliin slipknot... Mikäli tutustuisit enemmän bändin hemmoihin (en nyt tarkoita välttämättä henkilökohtaisesti) niin varmasti toteaisit, että siitä meiningistä ovat juoppoilevat narkkarisaatanat kaukana. Leppoisaa porukkaa, vaikkei orkesteri olekaan unhoittanut black metallin (tai olkoot nyt se symphonic extreme-mikälie-metallin) vähemmän ystävällistä ilmaisutapaa, tahi käytöstä. Yhtään kirkkoa ei siis ole Dimmuleirissä kärähtänyt, ja rikosrekisteritkin käsittääkseni ovat pojilla tyhjää täynnä. Vanhan kertausta, mutta kerroinpahan nyt ja taas on sydän tyhjä. Pesumerkki taakse.
IMIK #32 |
Ronsto 27.01.2006 10:55:44 | |
---|
Hyvää mäiskettähän tämä on..puritania, blessings upon the throne of tyranny, the maelstrom memphisto jne jne jne....vanhat piisit kans ihan jees |
-Cale 27.01.2006 17:44:20 | |
---|
Diggailin bändiä varmaan joskus ala-asteella, nykyisin musiikkimakuni on sen verran kehittynyt että en enää kyseisen bändin musaa kuuntele, tosin joitain helmiä tulee silloin tällöin kuunneltua esim. Mourning Palacea ja Metal Heartia (mikä on accept coveri) kukaan ei varmaan tiennyt... :D |
lethus1 27.01.2006 18:33:51 | |
---|
Diggailin bändiä varmaan joskus ala-asteella, nykyisin musiikkimakuni on sen verran kehittynyt että en enää kyseisen bändin musaa kuuntele, tosin joitain helmiä tulee silloin tällöin kuunneltua esim. Mourning Palacea ja Metal Heartia (mikä on accept coveri) kukaan ei varmaan tiennyt... :D Kehittynyt :D "Joo kyl mä sillo teininä tollasta kuuntelin mut mä pääsin siit yli... " Voi vittu |
Veco 27.01.2006 23:19:00 | |
---|
Itsellä jäänyt Dimmun kuuntelu vähemmälle, ku tutustu Emperoriin ja sen jälkeen Immortaliin, mut kyllä levyt tulee silti pyöräytettyä säännöllisin väliajoin soittimessa. Ps. Spiritual Black Dimension on aliarvostettu levy. Simenillä on käsittämättömän hieno ääni. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
salmivaara 29.01.2006 18:32:53 | |
---|
"Joo kyl mä sillo teininä tollasta kuuntelin mut mä pääsin siit yli... " Ei kai ala-asteella vielä teini-ikäisiä olla? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
lethus1 30.01.2006 12:53:28 | |
---|
Ei kai ala-asteella vielä teini-ikäisiä olla? No sehän tuossa nyt oleellista on...;D |
salmivaara 30.01.2006 13:02:11 | |
---|
No sehän tuossa nyt oleellista on...;D NO ON! Palindromi 666. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
ANtTIKRISTUS 30.01.2006 13:48:43 | |
---|
Hyvä bändi. Kaksi uusinta levyä parhaita. Enpä tiedä, onko Dimmu niin tr00-bläkkistä (kiinnostaa yhtä paljon kuin sanat musiikissa, eli ei yhtään). Pääasia, että biisit toimii. |
Parzival 31.01.2006 14:22:02 | |
---|
Mihin genreen se vaihtui ? johonkin Children of "**ttu mitä **skaa" bodomin ja CöFfin välimaastoksi kakka rules! |
lethus1 31.01.2006 14:26:08 | |
---|
johonkin Children of "**ttu mitä **skaa" bodomin ja CöFfin välimaastoksi Luullulllaahahaha.. (lol). Trolli tai vitun urpo. valitse itse. |