Brian May jr. 11.08.2003 12:28:53 (muokattu 11.08.2003 13:33:13) | |
---|
Noi sen balladit ja rockbiisit on musta vähä lääsyjä, tai no rock-kipaleet kyl menee mut sen blues-kappaleet(esim. Oh pretty woman) on aivan loistavia, joskus kun kuuntelee niitä balladeja tai muita voi vaik vahingossa luulla et se on todellisuudes iha keskitasonen kitaristi joka tekee keskitasosta musaa mutta silloin ei auta muu kuin kuunnella niitä sen kitarointikappaleita ja muistuttaa itseään ketä kuuntelee. Ja niin, mulle kyllä harvoin tulee noita luuloja sen jälkee ku näin sen konsertin hartwall areenalla, ainoo vaan et ne soitti lähinnä sitä zz topin kanssa tekemäänsä levyä mikä on huonompaa ku zz topin tai gary mooren aiempi musiikki. Asiasta voi siis olla monta mieltä mutta mielipiteitä tulemaan.Itse pidän sitä yhtenä maailman huippuna. Lisäys: Paras kielienvenyttäjä santanan ohella. |
Hannu H. 11.08.2003 12:59:10 | |
---|
Hyvää musaahan se soittaa/tekee ja tuo keikkakin ihan hyvä oli jonka se zz-topin kanssa helsingissä veti... Arvostan suuresti! |
Cletus Awreetus 11.08.2003 13:03:36 | |
---|
Aivan helvitun taitava kitaristi ja säveltäjä! Erittäin terävä biisikynä. Kitaristina teknisesti melko taitava + todella hyvä melodiataju. Kyllä häntä mielellään kuuntelee. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
skinkarde 11.08.2003 13:10:31 | |
---|
hyvä laulajakin se on vielä kaiken muun lisäksi -skag!- |
Brian May jr. 11.08.2003 13:12:24 | |
---|
Hyvää musaahan se soittaa/tekee ja tuo keikkakin ihan hyvä oli jonka se zz-topin kanssa helsingissä veti... Arvostan suuresti! Jos muuten oikein muistan tuolla konsertissa ne veti ekana Oh pretty womanin? Harmi etteivät muuten soittaneet noita vanhempia klassikoita sen enempää, koska gary moorellahan oli meno päällä, basisti ny heilu zz toppimaiseen tapaan ja rumpali hakkas rumpuja(en jaksa muistaa nimiä:P) mut yleisö ei kovin hyvin ollu mukana, se levy oli kai aika uus vielä silloin ku ei kuullu ketään yhteyslaulussa muissa kuin Still got the bluesissa ja siinä yhdessä jonka nimeä en muista. |
hyvä laulajakin se on vielä kaiken muun lisäksi Ja ainii, olen samaa mieltä unohdin vain mainita sen. |
Insane Kane 11.08.2003 13:29:26 | |
---|
Paras lespan käsittelijä Wylden ohella. Kitara soi pirun pitkään ilman väkinäistä vitkutusta (Kuuntele Supernatural!) Vitusti säröä perkele!!!
Myy mulle Boss CE-5/CH-1!!!
Voin myydä Ibanez DS-10, joka tosin on maalattu, mutta hjelvetin hyvä!) |
Robert 11.08.2003 14:21:58 | |
---|
Erittäin taidokas kitaristi. Ei se musa niin ihmeellistä ole, mutta ne soolot... aiai... Mix sä niinqu luit tän? |
musatuukka 11.08.2003 14:26:47 | |
---|
Kuulu omaan Top 5 kitaristeihin ja on mielestäni erittäin taitava soittaja,biisintekijä ja laulaja. Kannattaa kuunnella Gary Moore:Live In Japan ---------huippu levy ,tosin vain liian lyhyt Elän huonoja päiviä hyvien eteen. |
R.Cooley 11.08.2003 14:34:42 | |
---|
Erittäin taidokas kitaristi. Ei se musa niin ihmeellistä ole, mutta ne soolot... aiai... Tilasin miehen levyn, mutta ei oo päässy soittimeen asti. Heh, Fareri on nopeempi=) Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti |
JMP 11.08.2003 14:40:13 | |
---|
Hieno muusikko. Itse pidän enemmän siitä hevi-kaudesta ja BBM:n levy oli myös mieleeni. |
Hannu H. 11.08.2003 14:43:29 | |
---|
Kannattaa kuunnella Gary Moore:Live In Japan ---------huippu levy ,tosin vain liian lyhyt hyllystä löytyy :-) |
Metallica mies 11.08.2003 18:46:08 | |
---|
taitava kitaristi , mukava kuunnella. |
LaXu 11.08.2003 19:27:50 | |
---|
Helkkarin hyviä biisejä se on tehnyt, mutta meikäläiseen ainakin kolahti enemmän ne wanhat kasarihevijutut (Out In The Fields, After The War sun muut) kuin uudemmat bluesahtavat kipaleet (vaikka toki niissäkin on monia erinomaisia biisejä). Uusin levy (Scars) oli kyllä aikamoinen pettymys..en tiedä mikä siinä mätti, mutta ei miellyttänyt. Gary osaa kyllä pistää LP:n laulamaan kuin viimeistä päivää. :) |
kid ego 11.08.2003 19:28:04 (muokattu 11.08.2003 19:28:18) | |
---|
Walking By Myself on paras Kartsan esittämä biisi, tosin ei ole hänen oma biisinsä. Do you really want to funk with me? Hirvi on petoeläin. |
ICE 11.08.2003 19:34:57 | |
---|
Katoin täs vähän aikaa sitten Gary Moore dokkarin "Bluesia ja balladeja" (nauhotettu Neloselta) ja kuuntelin herran soittoa ja täytyy sanoa, että kyllä äijä osaa tehdä hiton hyvää musaa! Tsekatkaapa "Back to the blues". - sideburns forever - |
Brian May jr. 11.08.2003 20:05:27 | |
---|
Katoin täs vähän aikaa sitten Gary Moore dokkarin "Bluesia ja balladeja" (nauhotettu Neloselta) ja kuuntelin herran soittoa ja täytyy sanoa, että kyllä äijä osaa tehdä hiton hyvää musaa! Tsekatkaapa "Back to the blues". Juu mä katoin ton kans, siinä näytetään miten se Parisienne walkwayssa(siis tossa kuuluisassa live-versiossa) pitää yhtä nuottia n. 40 sekunttia venytyksessä ja pistää viel siihen vibran lopuks ja kaikkee muuta komeeta siin näytettii. Kyllä ne kasarihevijutut onki hyviä, ja mikä mättää scarsissa: laulu ei oo sitä tyypillistä Gary Mooren soinnukasta ääntä mun mielestä, sitten ne sävellykset on jotenki nopeestisutastujen kuulosia jne. mut joo, mullekkin lievä pettymys. Hyvän keikan kyllä veti muuten ZZ Topin kanssa Hartwall areenalla. |
Shaft 11.08.2003 20:07:35 | |
---|
Moore on kyllä kovan luokan rock-kitaristi ja äijä on tehnyt paljon hyviä biisejä. Vakavastiotettavana blues-artistina en häntä sen sijaan pidä. Levyillä on kyllä ihan hyvääkin bluesia, mutta livenä äijä sortuu usein ylisoittamiseen ja liian säröiseen soundiin. |
Ossi 11.08.2003 23:37:02 | |
---|
Varokaa! Kokemuksen perusteella tänne pölähtää kohta, viimeistään allekirjoittaneen provosoimana, joku äänetön kostaja kommentoiden: "..ttu, menkää jo siitä. MOORE ON IHAN PASKA!" Ups.. tästähän on tahkottu jo lukuisia kertoja mutta Gary Moore on myös minun mielestäni erinomainen biisinikkari ja muusikko. Edelleenkin ihmettelen, mistä johtuu, että Mooreen suhtaudutaan korostetun musta-valkoisesti? Moore ei ole minkään sortin kuvanpalvoja kuten eivät irlantilaiset yleensäkään. Mies vetää juttunsa täysillä, on sitten kyse äärimmäisestä ränttätäntästä tai hienovaraisesta wee-wee-hours-bluesista. Monesti on niin, että kun kirveellä veistetyn näköinen heppu pistää itsensä likoon paita hikeä valuen soittimensa kanssa, on kyseessä happeningi ja musiikinlaji, jonka encoren aikaan meikäläinen on jo körötellyt hyvinkin palan matkaa kohti kotiluolaa.- Tämmöistä ei ole sattunut Mooren keikoilla. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Keppi 12.08.2003 08:23:07 | |
---|
Kyllähän Gary taitava äijä on. Se on tehnyt hienoja ja hyvin menestyneitä kappaleita, joten se on päässy tästä kitarasankarin leimasa...mistä esim. Vait ja Satrianit kärsii. Henkilökohtaisesti oon kyllä sitä mieltä, ett Gary oli omimmillaan just näissä vanhoissa heavy jutuissa. Varmasti se tykkää nyt tehdä tätä blues-kuvioo, mutt itse ainakin pidän hieman toisenlaisesta lähestymisestä tuolla rintamalla. Täytyy tosin sanoa, ett sen soitto on vuosien saatossa menny "oikeeseen" suuntaan. PuistoBluesissa sitä aikanaan kuulin ja ku Garyn laitteistoa alettiin virittämään, niin ei tosiaankaan voinu kuvitella tulevansa blues keikalle;) Kovaa se soittikin... Mutt tosissaan...toihan on yksi tapa soittaa bluesia. Ei siinä mitään. Oliko se Albert King vai Albert Collins, joka sanoi Garyn videolla, ett tämä soittaa RockBluesia?! se kyllä mun mielesä kuvaa aika hyvin Moorea. Oikeestaan HeavyBlues kuvais vielä paremmin;) Juuup! |