Aihe: Äänikorttien laajennuksista.. (
1
vulcan spoetnik
30.06.2003 15:08:38
Moi!

Omistan M-Audio lafkan Audiophile 2496 -kortin. Kortti pelittää aivan mainiosti. Ei minkäänlaisia ongelmia. Nyt joudun kuitenkin laajentamaan setuppia.

Onko jollain kokemuksia kahden tai useamman Delta sarjan äänikorttien rinnankytkemisestä ? kuinka hyvin pelittää, tarviiko paljon ruuvailemaan IRQ ja muita settingsejä ?

Olen saanut m-audion kotisivuilta sellaisen käsityksen että kaikki delta sarjan äänikortit voidaan linkittää ( esim. ostaisin Delta 44:n audiophilen rinnalle ) ongelmitta. Onko kellään ensikäden tietoa tästä ?

Sen verran vielä että Audiophilen instaloimisessa en kokenut minkäänlaisia ongelmia. Asennus onnistui täysin mutkitta. Onko vastaavanlainen tilanne myös lisäkortin kanssa ?? ( toivottavasti.. :)

Hmmm.. Kysymyksen voi kyllä yleistää muihinkin äänikortteihin, joita voidaan kytkeä n kappaletta rinnan..
- mm
JulGubbe
10.08.2003 20:49:43
eikö niitten nyt pitäisi toimia aivan kitkatta. onhan 2496:n control paneelissa jo valmiiksi kaikki jutut jo useille korteille (ne näkyy harmaana kun on vaan 1 kortti)
Kyllä pukki tietää!
vulcan spoetnik
11.08.2003 09:15:32
eikö niitten nyt pitäisi toimia aivan kitkatta. onhan 2496:n control paneelissa jo valmiiksi kaikki jutut jo useille korteille (ne näkyy harmaana kun on vaan 1 kortti)

Niin... varmaan aika laitekohtainen juttu... mulla vaan on aina "jostain" syystä ollut noita combatibility ongelmia suunnilleen jokaisessa laitteessa minkä olen ostanut ( taino, tuo Audiophile oli mahdottoman iloinen yllätys ) siksi haluaisin varmistua että jos kellään on kokemuksia noista ko jutuista.. :)
- mm
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)