Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eternal Tears Of Sorrow
1 2 3 4
Jokunen
04.01.2006 21:38:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka muistaa vielä? Upeita melodioita, hienoja tunnelmia ja päätäheiluttavia rypistyksiä.. Bändihän naulautti arkunkantensa vuonna 2001 ilmestyneen Virgin and a Whoren jälkeen.
 
Nyt ETOS on tekemässä paluuta Suomen metalliskenen kärkeen levyn kera! Kotisivujen mukaan levy ilmestyy maalis-huhtikuussa. Kyseessähän on jo vanha uutinen kesältä, mutta päätin virkistää teidän muistianne.
 
Mitäs mieltä bändistä? Onko tullut nähtyä livenä? Kertokaa!
 
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Lego
04.01.2006 21:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästäpä onkin parikin topiccia olemassa.. haku toimii.
 
Jokunen
04.01.2006 22:31:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No perskeles! Yritin hakua, mutta hain vain kirjoituksista.. Lukkoa ja pannia!
 
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Akiman
26.01.2006 15:15:52 (muokattu 26.01.2006 15:16:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eternal Tears of Sorrow julkistaa viidennen albuminsa nimen ja samalla liudan levyllä vierailevia metalliartisteja! Tuleva albumi kantaa nimeä "Before The Bleeding Sun" ja sen julkaisee Suomessa Spinefarm Records, 26. huhtikuuta 2006. (Ulkomaiden julkaisupäivämäärät saattavat vaihdella).
 
"Before the Bleeding Sun" on yhtyeen ensimmäinen levy vuonna 2005 tapahtuneen yhtyeen paluun jälkeen. Albumi nauhoitettiin viime vuoden aikana Kemissä Tico-Tico -studiolla ja Kuopiossa Note-On –studiolla ja miksaus tapahtuu helmikuussa Finnvox-studiolla Mikko Karmilan toimesta.
 
Kyseessä on myös ensimmäinen albumi, jolla ovat mukana yhtyeen uudet jäsenet Risto Ruuth (soolokitara; Scyron) ja Janne Tolsa (koskettimet; Tarot).
 
Bändin puheenvuoro: "Albumi on erittäin raskas mutta silti vaihtelevampi ja melodisempi kuin yksikään aikaisimmista levyistämme. Koko levynrakennusprosessi on ollut helppo ja palkitseva; palaset tuntuivat osuvan kohdalleen helposti tällä kertaa".
 
Biisilista:
01. Sweet Lilith of My Dreams
02. Another Me
03. Red Dawn Rising
04. Upon the Moors
05. Sakura No Rei
06. Sinister Rain
07. Lost Rune of Thunder
08. Tar Still Flows
09. Angelheart, Ravenheart (Act I: Before the Bleeding Sun)
 
Vierailevat vokalistit: Jarmo Kylmänen (Scyron) ja Miriam "Sfinx" Renvåg (Ram-Zet).
Taustalaulut: Jarmo Kylmänen, Miriam Renvåg, Tony Kakko (Sonata Arctica) ja Marco Hietala (Nightwish & Tarot).
 
Kansitaide: Travis Smith.
 
Eternal Tears of Sorrow v. 2006:
Altti Veteläinen (laulu, basso)
Jarmo Puolakanaho (kitara)
Risto Ruuth (soolokitara)
Janne Tolsa (koskettimet)
Petri Sankala (rummut)
 
http://www.eternaltears.info/
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: ONE MAN ARMY AND THE UNDEAD QUARTET ::
Jokunen
26.01.2006 15:30:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika mielenkiintoisia taustanimiä! Toivottavasti paketti pysyy kasassa ja levystä tulee hieno kokonaisuus, eikä vain yksittäisiä biisejä eri kokoonpanoilla.
 
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
kärsä
26.01.2006 16:03:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkästä aikaa jotain levyä oikeasti odottaa. Jos pystyy olemaan parempi kuin Virgin and a whore, niin en varmaan pysty ymmärtämään asian todellisuutta.
 
Perämoottori varastettu http://kotisivu.mtv3.fi/woodpecker/vene.html
Hevimetal
11.02.2006 22:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sais tulla jo niiden uus levy, ku ei malttais odottaa. Kyllä EToS on loisto bändi!
 
Painting Flowers White Never Suited My Palette
luopio
11.02.2006 23:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chaotic Beauty oli se mun suosikki, toivottavasti sen tyylistä vetävät.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Jokunen
12.02.2006 06:41:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sais tulla jo niiden uus levy, ku ei malttais odottaa. Kyllä EToS on loisto bändi!
 
Perhana, meinas mennä aamukahvi väärään kurkkuun, kun luin, että: Tais tulla jo niiden uus levy
 
No, onhan tässä jo sen aikaa odotettu, että loppuaika ei tunnu missään.
 
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Milkop
12.02.2006 10:42:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuo Virgin And A Whore ja onhan se varsin taidokasta soittoa, vaikkei henk. koht. olekaan mikään suursuosikki. Suurin harmituksen ääni on laulajan suoraan sanottuna aika ärsyttävä kärinä, johon en ole vieläkään tottunut. HYvä bändihän tuo on, ei siinä mitään, mutta edustaa sellaista genreä, jota tuli silloin aikoinaan kuunneltua vähän liikaakin.
 
rpel
15.02.2006 00:03:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy sanoa että Virgin and a Whorelta löytyvä "Aurora Borealis"-kappale on yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Toivottavasti uudelta lätyltä löytyy lisää vastaavaa.
 
Closure
15.02.2006 00:27:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuo Virgin And A Whore ja onhan se varsin taidokasta soittoa, vaikkei henk. koht. olekaan mikään suursuosikki. Suurin harmituksen ääni on laulajan suoraan sanottuna aika ärsyttävä kärinä, johon en ole vieläkään tottunut. HYvä bändihän tuo on, ei siinä mitään, mutta edustaa sellaista genreä, jota tuli silloin aikoinaan kuunneltua vähän liikaakin.
 
Allekirjoitan kokonaisuudessaan.
 
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Alpha
15.02.2006 01:06:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää musiikkia on kyllä. Laulajakaan ei mua niin hirveesti häiritse ja Kimberlyn vokaalit parissa biisissä sopii kuin nyrkki persiiseen...eikun nenä päähän.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
goashem
16.02.2006 15:34:53 (muokattu 16.02.2006 15:46:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: Asia selviää alla olevasta viestistä.
 
You live, you learn. Well, at least you live.
Wolfen
16.02.2006 15:35:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"The mixing sessions have finally finished, and if you're in or near Helsinki next weekend, you'll have a chance to take a listen to the starting song of the forthcoming album, "Sweet Lilith of My Dreams".
 
Place: "Puristamo" section of the Finnish Metal Expo, Helsinki, Finland.
 
Time : Saturday Feb 18, 19.30 - 20.30 local time, "Spinefarm listening session".
 
For further details, check out http://www.fme.fi/ "
 
http://www.eternaltears.info
 
goashem
15.03.2006 13:46:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levyn kansi on saatu sivuille, http://eternaltears.info/
 
Kolmen viikon päästä tulossa sämplejä levyltä, ja mitä ilmeisimmin myös Spinefarm pistää sivuillensa jonkun pätkän levystä.
 
Huhtikuussa tulee myös videomuotoinen studioreportti, kunhan vain löytyy aikaa ja innostusta käydä muutaman tunnin pätkät läpi ja tehdä niistä lyhyt ja ytimekäs video.
 
Uusis on elämän parasta aikaa.
Lego
15.03.2006 23:10:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levyn kansi on saatu sivuille, http://eternaltears.info/
 
Onkos Niklas Sundinin käsialaa tämäkin? Vähän näyttäisi ettei mutta...
 
Kolmen viikon päästä tulossa sämplejä levyltä, ja mitä ilmeisimmin myös Spinefarm pistää sivuillensa jonkun pätkän levystä.
 
Helevetin hienoa, on tätä odotettukin!
 
Huhtikuussa tulee myös videomuotoinen studioreportti, kunhan vain löytyy aikaa ja innostusta käydä muutaman tunnin pätkät läpi ja tehdä niistä lyhyt ja ytimekäs video.
 
Ää, mitään lyhyttä ja ytimekästä, kaikki jakoon vaan :)
 
Alpha
17.03.2006 07:27:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos Niklas Sundinin käsialaa tämäkin? Vähän näyttäisi ettei mutta...
 
Kansitaide: Travis Smith.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
Lego
17.03.2006 10:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kansitaide: Travis Smith.
 
No sääh, katsoin vain noita etusivun tietoja. Mutta näin.
 
"Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward. Whoever cannot take care of themself without that law is both. For a wounded man shall say to his assailant, 'If I live, I will kill you. If I die, You are forgiven.
fmcruelty
17.03.2006 10:56:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voe kiesus mä oon odottanu tätä levyä ku kuuta nousevaa... melko varmasti jo nyt yks vuoden 2006 parhaista lätyistä ainoastaan sen takia et bändi o ETOS.
 
Hevi - Elämä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «