Slapit_87 29.04.2003 19:07:23 (muokattu 29.04.2003 19:10:26) | |
---|
1. Se, että jotkut ei anna tätä kuuluisaa "taiteilijan vapautta" ollenkaan!! 2. Ahdasmielisyys/periaatteet!! 3. Jos oon keksiny mielestäni hyvän idean, joka on vähän erilainen kuin "pitäis", nii´n jätkät tyrmää sen heti ennenkuin on ees kuullu sitä, ilman harkintaa, tai nauraa päin naamaa!!!! 4. Se, ettei saa mitään aikaseks. 5.Joku ei ole musikaalinen. 6. Kunnianhimottomuus...kunhan vaan soitellaan-asenne!! 7.Huono keskittymiskyky. Kaikki sanoo, että oon ihan liian vaativa ihminen, mutta heille: Haistakaa v***u!!! Kröhöm...myös basistit osaa soittaa sooloja jos ette tienneet, te tietämättömät!! |
Royal Banzai 29.07.2003 23:55:07 | |
---|
Olen kyllä itse varmasti ärsyttävin jäsen bändissämme. Huonoin soittaja, jääräpäisin ja hankalin... No, rumpali ei yleensä ymmärrä biisien rakenteista hölkäsen pöläystä, mikä vaikeuttaa asioita huomattavasti kun reenataan uutta piisiä. Rumpalina kyllä loistava muuten. |
rancorpit 31.07.2003 23:33:12 | |
---|
Meidän bändin solistissa ärsyttää eniten se, ettei häntä ole olemassakaan. Täytyypä koittaa kaivaa jostain kiven alta joku mölisijä tohon bändin nokkamieheksi. Minussa (=basisti) on ainakin sellainen paha vika, että suutun turhan helposti. Tosin enpä sitten yleensä ole pitkävihainenkaan. (Poikkeus vahvistaa säännön.) Kitaristissa harmitti ennen se, että hän halusi aina veivata vain ja ainoastaan cover-biisejä, mutta sekin taipumus katosi jonnekin. Johtuu varmaan siitä, että omat biisit ovat alkaneet olla ihan oikeasti hyviä. |
Makuupussimies 01.08.2003 01:51:35 | |
---|
No basistissa on se ärsyttävää että haluais soittaa jotain CoF:ia, vaikka perustettiin se kaverin kanssa ja sovittiin että soitetaan rockia. Laulaja on tosi hyvä jätkä, rumpalia ei tällä hetkellä ole. Mutta vähän off-topiccina olis tämmönen: kun perustin ton bändin heti tuli yks vierus-luokkalainen kysymään että pääseekö se kosketinsoittajaksi, ja se tyyppi ei ole musikaalinen, se ei osaa soittaa mitään ja se on muutenkin tyhmä. Ja sitten tuli toinen kaveri ja sanos että se tulis toiseks laulajaks, ja tämä taas ei todellakaan osaa laulaa eikä muuten tiedä mitään musiikista... Prkl tuli taas selitettyä... "It's better to burn out than to fade away" -Neill Young |
fuckmeover 10.08.2003 17:43:48 | |
---|
se että asenne jää kotio aina treeneihin tultaessa!!!! treeneistä lähdettäessä kyllä löytyy munaa,kylällä kovistellaan että jee meil o bändi jee fuck fuckin fuck ja sitä rataa,ja sit viä kehutaan kuinka vitun hyviä ollaan........ |
Ensin täytyy sanoa, että meidän bändillä on hyvä henki ja hommaa toimii. Muutama asia kuitenkin ärsyttää: 1. Kolme viikkoa aikaa keikkaan ja setti vielä melkoisesti auki. Treeneissä yritän saada ääntäni kuuluville kuulosuojaimien läpi ja koetan selvittää jotain juttua, niin siihen päälle kitaristi alkaa soittaan jotain riffiä ja rumpali lähtee mukaan. Minä, basisti, istun tuolille ja vietän siinä seuraavat 5min vittuuntunena. Vaikka ei olisikaan mikään kiire minkään suhteen niin homma ärsyttää silti, koska en oikein pääse näihin jamittelusessiohin mukaan (en osaa), ja homma ei etene. Jamittelua ei minulla ole periaatteessa mitään vastaan, todellakaan, mutta nämä sessiot vituttavat, kun pitäisi saada joku homma toimimaan. 2. Edelliseen liittyen...Kun istutaan alas ja otetaan kuulosuojaimet pois (ainakin minä otan, muut harvemmin) ja aletaan palaveroimaan jostain, niin se ainainen oman soittimen räpläys, joka käy korviin. 3. Äänenvoimakkuus. Rumpali takoo täysillä ja kitaristi pistää volaa lisää, teen samoin, mutta potku ei riitä vahvistimessa. En kuule omaa soittoani. Meidän kämpän laulukamatkaan ei ole kovin tehokkaat, ja laulu ei kuulu kovin hyvin. Täten pitää hiljentää, ja näin taas rumpalin soitto tatsi huononee. Korostan vielä, että bändin henki toimii, mutta tossa kolme asiaa, jotka ottaa mua päähän. Ärsytän muita varmaan sillä, että yritän pitää homman kasassa, ja alan murjottamaan näiden kitaristin ja rumpalin jamittelu sessioiden aikana, enkä pyri mukaan. Jamittelemme kyllä erikseen, kun ensin näin ollaan sovittu, mutta tarkoitin näitä 1. kohdan juttuja. |
Von Härskiburg 11.08.2003 14:07:49 | |
---|
Ärsyttävät piirteet a) rumpalissa Ei voi olla hetkeäkään paukuttamatta niitä pirun pannuloitansa. Jos muu bändi virittää soittimia niin se päättää soittaa infernaalisen kovaäänisen rumpusoolon. Jos sitä joutuu hiljentämään liian usein, se rupeaa "diivailemaan." "Okei, mun sit ei vissiin tarvii soittaa ollenkaan." b) basistissa Ei osaa vielä virittää soitintaan tarkasti, joten minä joudun tekemään sen. Mä teen sille myös bassoriffit, koska se ei osaa vielä niitäkään tehdä. On tyhmä ja lähtee välillä kesken treenien, koska vetää liikaa viinaa. c)laulajassa Suurimman osan ajasta laulaa täysin nuotin vierestä ja tunnetta äänessä on kuin uutistenlukijalla. Sitten tulee valittamaan mulle, että älä tiluta noin paljon, pistä oikeen kunnolla tunnetta. Luulee lisäksi keksineensä rock'n'rollin, koska oli ensimmäinen meidän poppoosta, joka kasvatti tukkaa. d) kakkoskitaristissa Jättää jatkuvasti treenejä väliin krapulan tai vastaavan takia. Jos meitä rumia ihmisiä ei olisi, kauniit yksilöt eivät saisi ansaitsemaansa arvostusta. |
Quilombo 11.08.2003 14:53:33 | |
---|
toi a) kohta on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin totta kuin vaan olla voi :) "Free thinkers are dangerous" -System Of A Down |
Bassballs 14.08.2003 14:53:27 | |
---|
Tietenkin ärsyttävintä on se, kun bändikaveri korjaa sinun soittoasi ja on vielä oikeassa. Jos asia on tosi yksinkertainen, mutta itse en sitä tajunnut ilman sanomista, niin kyllä ketuttaa. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Jaristoteles 15.08.2003 10:33:43 | |
---|
Ärsyttävintä meidän pändin jätkissä on se, että ne perkeleet soittaa välillä oikein! Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Arseska 16.08.2003 07:00:18 | |
---|
Ärsyttävintä meidän pändin jätkissä on se, että ne perkeleet soittaa välillä oikein! Toisin kuin sina vai?:) Anssi Kelasta
diggaaminen osoittaa sellasta terveellistä avointa suhtautumista musiikkiin vapaana taiteena. -Suomen Tietosanakirja |
Incarnation 16.08.2003 20:00:47 | |
---|
Ei ole kivaa kun on kauan suunnitellut oikeen kunnon tehotreeniä ja sitten kitaristi sanookin ettei tänään jaksa. Arvatkaa vaan pistäkö vituttamaan tuollainen suhtautuminen! Laiskuus on soittajan pahin vihollinen! "Ei setä pahaa tee... setä ottaa silimän pois!!" |
Aegis 17.08.2003 19:03:09 | |
---|
Että ei edes yritetä a)Tulla ajoissa treeneihin b)Tulla_ollenkaan_treeneihin c)Ottaa herranjumala omaa soitintaan ja kamoja treeneihin Pisti sen verran vihaksi aikoinaan, että pistin koko bändin hautaan. Ei viittinyt kertakaikkiaan enää istua yksin treeniksellä oottamassa, että arvon muusikot tulevat paikalle. Nyt on uudet bändit ja uudet jäsenet. Homma toimii kuin munuainen ja treeneissä on aina helvetin hauskaa. Näin se on oltava. Joutsenolainen Thrash pumppu tarvitsee voimakasäänisen laulajan. Mailaa heti! |
Ta Wicked G 24.08.2003 17:03:56 | |
---|
Se kun ei varmasti voi tulla treeneihin ajoissa, vaan aina vartin myöhään. Fuck the reality! I'm going home! |
diibadaaba 24.08.2003 23:24:23 | |
---|
se ainainen oman soittimen räpläys, joka käy korviin. Niin ja toisten soitinten räpläys. Rumpalin osa on huonoin, sillä rummut on juuri se soitin jota kaikki muutkin soittajat haluavat kolistella aina tilaisuuden koittaessa. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
kippe-gerbiili 26.08.2003 21:12:42 | |
---|
Basistin irstas hymy ja kuolaaminen ku joku noukkii plektran maasta ollessaan selin häntä kohti... :) Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
Ta Wicked G 28.08.2003 17:11:46 | |
---|
Olen kyllä itse varmasti ärsyttävin jäsen bändissämme. Huonoin soittaja, jääräpäisin ja hankalin... Hassua, niin muuten minäkin tunnen olevani! Tiedän vähiten musiikista, olen ärsyttävä, en osaa soittaa kun vähäsen bassoa (en muuta) ja olen vain sanoittaja/solisti. Silti pitäis olla eniten itseluottamusta ja kunnianhimoa :) On se niin hankalaa. Fuck the reality! I'm going home! |
pikkupeikko 28.08.2003 18:00:28 | |
---|
jos bändin jäsen (tässä tilanteessa kosketinsoittaja) haluaisi välttämättä olla laulaja, vaikka meillä on jo laulaja, ja hyvä sellainen. ja sitten tämä kosketinsoittaja laittaa itsensä joihinkin biiseihin laulamaan, vetää ne tunteella, silmät kiinni, ja ihan helvetin nuotin vierestä. ja kukaan ei kehtaa sille sanoa suoraan ja kaikki soittaa pieni hymy naamalla kiltisti biisin läpi. vaikka vituttaa ihan saatanasti. samoin ärsyttää jos joku kämmää joka treeneissä samassa biisissä samassa kohtaa, eikä ikinä ole harjoitellut sitä kotona kuntoon. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
Ta Wicked G 28.08.2003 20:14:01 | |
---|
samoin ärsyttää jos joku kämmää joka treeneissä samassa biisissä samassa kohtaa, eikä ikinä ole harjoitellut sitä kotona kuntoon. Tuo olis jo harvinaisen ärsyttävää. Itsekin joskus oon syyllistynyt tuohon. Fuck the reality! I'm going home! |
lateq 29.08.2003 10:41:50 | |
---|
Niin ja toisten soitinten räpläys. Rumpalin osa on huonoin, sillä rummut on juuri se soitin jota kaikki muutkin soittajat haluavat kolistella aina tilaisuuden koittaessa. No sanoppa muuta ! >:| Laavassa on ikävä saatanaa. |