Aihe: Universal audio vs urei
1
loosah
23.01.2006 21:52:39 (muokattu 23.01.2006 21:55:39)
Onko jollain (milcoin. kivi jne..) heittää faktaa tai a-b sokkotestituloksia urein tuotteista vs. universal audio? la-kakkoset, 1176, jne. Ei oo UA:n tuotteet kovin tuttuja, mutta mietin koko ajan kuumeisesti, mitä hankkia kakkosmiksaamoon.

En oikein välitä hypetyksestä, vaan luotan yleensä omiin korviini, joten... Oikeasti rehellisiä mielipiteitä kiitos.

edit: kirjaatusvihräit
milcoin
24.01.2006 02:30:07
Tarkoitatko uusintapainoksen ja alkuperäisen eroa? Kyseessähän on käytännössä sama firma joka valmisti eri vuosina eri mallisia laitteita. Mun pajalla on LA4 jossa lukee sekä UREI että Universal Audio.

Kokemusta on lähinnä LA3:sta, LA4:stä ja 2-1176:sta.
LA3 leikkaa alakertaa jonkin verran mutta kuullostaa tosi kalliilta. LA4 on vähän "tavallisempi", peruskompura joka tuo paksuuttaa ja botnea signaaliin. Sillä voi vetää GR tapissa ilman että ahdistaa yhtään. 1176:n kaikki varmaan tietääkin.

Noi on kaikki perustyökaluja jotka itsessään ei tee laatua mutta jotka tekee työn paljon helpommaks.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
loosah
26.01.2006 00:42:49
Tarkoitatko uusintapainoksen ja alkuperäisen eroa?

Juuri tätä tarkoitan. Itse kun en ole omistanu alkuperäisiä versioita, joten ihan vaan kiinnostuksesta kyselen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)