Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rise Against
1 2 3 4 5 6 7
Liver-Box
23.01.2006 17:25:28 (muokattu 23.01.2006 17:27:20)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jebajeh.
 
Eli kukas diggailee kyseenomaista bändiä? Itse kuulin ekan kerran jostain kappaleen Like The Angel ja iski kyl kybällä. Nyt oon hommannu nää kaks levyä: Siren Song Of The Counter-Culture ja Revolutions Per Minute. Hyvää on!
 
Jakso.
-Mickill-
23.01.2006 18:08:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jebajeh.
 
Eli kukas diggailee kyseenomaista bändiä?

 
Minä! The Unraveling ja Siren Song Of The Counter-Culture cd:eet löytyy hyllystä. Siren Song-lättyä on tullut kuunneltua erittäin paljon, hiton menevää läpytystä. Toi Revolutions Per Minute ois tarkoitus kanssa hommata piakkoin.
 
There's nothing left to say but fuck you anyway.
Pedroz
23.01.2006 18:27:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki kolme levyä löytyy, ihan pirun kova bändi. The Unraveling on jäänyt aika vähälle kuuntelulle, mutta se on selvästi hienoa kamaa, muttei ehkä ihan niin kovaa kuin Revolutions ja Siren Song.
 
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Liver-Box
23.01.2006 19:05:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laittakaas jotai lempibiisejänne. Mulla : Like The Angel, Tip The Scales, Life Less Frightening ja vaik Black Masks & Gasoline.
 
Jakso.
Pedroz
23.01.2006 19:16:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korkeimmalle ehkä nostaisin Give It Allin, jonka Rock Against Bushilla kuultuani bändistä innostuin. Muita erityisen loistavia esim. State of the Union, Dancing For Rain, Swing Life Away, Black Masks & Gasoline, Heaven Knows, Blood-red, White and Blue, Last Chance Blueprint, 401 Kill, Everchanging ja 1000 Good Intentions. Ekaa levyä pitäisi tosiaan kuunnella paljon enemmän, sieltä on harva biisi kerennyt jäädä mieleen.
 
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Liver-Box
23.01.2006 19:19:19 (muokattu 23.01.2006 19:24:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korkeimmalle ehkä nostaisin Give It Allin, jonka Rock Against Bushilla kuultuani bändistä innostuin. Muita erityisen loistavia esim. State of the Union, Dancing For Rain, Swing Life Away, Black Masks & Gasoline, Heaven Knows, Blood-red, White and Blue, Last Chance Blueprint, 401 Kill, Everchanging ja 1000 Good Intentions. Ekaa levyä pitäisi tosiaan kuunnella paljon enemmän, sieltä on harva biisi kerennyt jäädä mieleen.
 
niijoo.. KAIKKIHAN NE ON! :D Ton uusimman tuotoksen voi kyllä todella helppoon luukuttaa läpi.. ja sen aijemmanki!
 
Jakso.
Piepe
24.01.2006 09:25:30 (muokattu 24.01.2006 10:03:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä ihan saatanan kova bändi ja Tim McIlrathilla on jumalattoman upea ääni. Mullakin on se eka levy jäänyt aika vähälle kuuntelulle, ei se ole läheskään niin vakuuttava kuin Siren Song ja varsinkin RPM. Kesällä 2003 en kuunnellut varmaan mitään muuta kuin Revolutionsia, tietynlainen simppeliys ja raakuus vs. herkkyys ja melodisuus tekevät siitä yhden parhaimmista levyistä ikinä.
Heaven Knows, Halfway There, Torches, Anywhere But Here, Give It All ja Swing Life Away tulee äkkiseltään mieleen kun loistavia biisejä mietin.
Muistan lukeneeni että McIlrathilla on/oli sivuprokkis nimeltään Killing Tree, joka kai on vähän kevyempää kamaa. Itse en ole vielä missää bändin musiikkiin törmännyt.
 
Go Create The Next Craze - The Panda
Mrezzye
24.01.2006 09:57:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rise against the machine? Riisiä vastaan? WTF? En ole kyseistä bändiä kuullut, mutta on kyllä huonoimpia bändin nimiä joihin olen törmännyt.
 
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Piepe
24.01.2006 10:02:26 (muokattu 24.01.2006 10:04:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rise against the machine? Riisiä vastaan? WTF? En ole kyseistä bändiä kuullut, mutta on kyllä huonoimpia bändin nimiä joihin olen törmännyt.
 
:--------D
 
Et voi olla tosissasi? Rise = nousta, kapinoida.
 
Go Create The Next Craze - The Panda
Mrezzye
24.01.2006 10:08:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

:--------D
 
Et voi olla tosissasi? Rise = nousta, kapinoida.

 
Toki ymmärsin mitä siinä haettiin, mutta juuri siksi tuo kuulostaa yläasteelaisten teiniangstista kärsivien pikkupoikien keksimältä nimeltä. Jos se olisikin "Riisiä vastaan", niin ei kuulostaisi niin tekokoviksilta.
 
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Liver-Box
24.01.2006 11:13:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toki ymmärsin mitä siinä haettiin, mutta juuri siksi tuo kuulostaa yläasteelaisten teiniangstista kärsivien pikkupoikien keksimältä nimeltä. Jos se olisikin "Riisiä vastaan", niin ei kuulostaisi niin tekokoviksilta.
 
Et vaan osaa!
 
Jakso.
Anarkiapurilainen
24.01.2006 19:10:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kornia laittaa ekan isolla levy-yhtiöllä julkaiostun levyn nimeksi "Siren Song of The Counter Culture". 2 ekaahan julkaistiin Fat Wreckillä, joka on poppis/melopunkissa yleensä kohtalaisen laadun tae.
 
Ihan ok bändi, mutta hieman kasvottomaksi on ainakin minulle jäänyt. Good Riddance ja Strike Anywhere (meinasin kirjoittaa Strike Against..) tekevät saman vielä piirun verran paremmin.
rather be dead
24.01.2006 21:47:43 (muokattu 24.01.2006 21:56:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rise Against = parhautta. Nuff said.
 
The Killing Tree on vähän rankempaa matskua. Ei kuitenkaan metallia. Aika progea, yli 5 minuutin piisejä ja silleen. Yhden täyspitkän ja ep:n ovat julkaisseet. Loistava yhtye. Timin äänestä ei voi olla pitämättä. Minulle ainakin aiheuttaa eargasmeja. Hommatkaa kummatkin levyt. Swamppi ainakin joskus tilasi, halvemmalla toki Jenkeistä.
 
Tuolta voi yhden piisin kuunnella: http://www.onedaysavior.com/downloads/
 
EDIT: Höpöhöpö, kaksi eepeetähän ne on julkassu. Toinen taitaa olla out-of-print.
 
EDIT2: Löytypä toinenkin Myllykoskenpallokolmonen: http://www.eyeballrecords.com/Music/TKT_Everything.mp3
 
Piepe
25.01.2006 09:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Killing Tree on vähän rankempaa matskua. Ei kuitenkaan metallia. Aika progea, yli 5 minuutin piisejä ja silleen.
 
Hohoo! Eikä? Mistäköhän ihmeestä olin sellasen käsityksen saanut että KT on jotain tyyliin Tim + akustinen kitara -biisejä.
Täytyykin kuunnella noita biisejä kun pääsen kotiin..
 
Go Create The Next Craze - The Panda
mie666
25.01.2006 17:48:37 (muokattu 25.01.2006 17:49:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

/,,/
 
jakedi
meeza
26.01.2006 00:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainiota, mainiota. Revolutions Per Minute on ainakin viihtynyt aika pitkään ja tiheästi levylautasella.
 
(I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...)
paikkakunta
27.01.2006 23:23:44 (muokattu 27.01.2006 23:26:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiton kovis bändi! Tulee ihan vähäsen Anti-Flag mieleen tosta laulajan äänestä. Miten on voinukaa aiemmin ignoorata tän ihan täysin. Kyllä näiden kaikki levyt hankittava!!!
 
ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ!
helmihillo
28.01.2006 23:33:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on tullu livenäkin nähtyä Taste Of Chaos kiertueella. Livenä oli lievä pettymys, mutta kyllä toisaalta toimi silti. Olen kuunnellu tasasesti kaikkii levyi.
 
http://www.students.tut.fi/~tebest/teelmo/
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Piepe
30.01.2006 09:12:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee ihan vähäsen Anti-Flag mieleen tosta laulajan äänestä.
 
No eikä tule! :D Justin Caseko sen tyypin nimi oli? Eikös sillä ole aika sellainen ohut nasaali. Osaa se kyllä rääkyäkin hyvin, mut oha toi Timi vähä hurjempi, häh? On se.
 
Go Create The Next Craze - The Panda
AVO
30.01.2006 14:22:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eikä tule! :D Justin Caseko sen tyypin nimi oli? Eikös sillä ole aika sellainen ohut nasaali. Osaa se kyllä rääkyäkin hyvin, mut oha toi Timi vähä hurjempi, häh? On se.
 
Justin Sane varmaan tarkoitat Anti-Flagin laulajaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «