Aihe: Mnetin Miss Kitara -2006
1 2 3 4 523 24 25 26 27
fox
25.01.2006 13:31:15

Olen tyytyväinen jaettuun kakkossijaan. Onnea PRS:lle ja kiitos kannatuksesta ;)

Ibaneitsyet pärjäs hyvin... 8) Tosin toki huomioitava, ettei kumpikaan "perintöprinsessa"-Iboista ollu ns. tavallisia malleja...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Max
25.01.2006 15:39:30 (muokattu 25.01.2006 15:41:22)

15 sija 11 pisteellä, hyvähyvä.

Sama, kiitos ja kumarrus...
Kaiken takana on nainen...
Mikaelo
25.01.2006 17:13:53

Lämmin kiitos plussan kera kisan järjestäjälle.

Mahtava homma oli tämä.
Call out Gouranga be happy Gouranga Gouranga Gouranga! That which brings the highest happiness... Romantikkoitkijät #41
Kimmo72
25.01.2006 17:18:31
Vaadin revanssin!
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
tommiot
25.01.2006 17:39:56
Vaadin revanssin!

Joo! Tosin 10. sija on ihan hyvä :)
Feggy
25.01.2006 17:54:59 (muokattu 25.01.2006 17:56:20)

Aina on ensi vuosi...mutta eihän se ketään estä järjestämästä vaikka vuoden Ipanets, vuoden käsintehty, vuoden strato, vuoden lespa jne. kisoja.
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
starsailor
25.01.2006 17:56:20
Miten olisi sellainen "Mies ja kitaransa" skapa, jossa lisäpisteitä saa leveästä haara-asennosta, niskantakana soittamisesta ja kultansa tuleen sytyttämisestä. Myös epärockmainen olemus tyyliin verkkarit ja sakarallinen heavykeppi voisivat saada bonusta. Jos kuitenkin lähdetään siitä, ettei mitään RHCP-tyylistä full montyä tähän kisaan kuitenkaan, niille on omat sivustonsa :D
Jani The Rock
25.01.2006 17:58:22

Miten olisi sellainen "Mies ja kitaransa" skapa, jossa lisäpisteitä saa leveästä haara-asennosta, niskantakana soittamisesta ja kultansa tuleen sytyttämisestä. Myös epärockmainen olemus tyyliin verkkarit ja sakarallinen heavykeppi voisivat saada bonusta. Jos kuitenkin lähdetään siitä, ettei mitään RHCP-tyylistä full montyä tähän kisaan kuitenkaan, niille on omat sivustonsa :D

Hoo! Jos tällanen järjestetään, osallistun ilman muuta.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
J.Hollström
25.01.2006 17:58:28
Jos kuitenkin lähdetään siitä, ettei mitään RHCP-tyylistä full montyä tähän kisaan kuitenkaan, niille on omat sivustonsa :D

Ai tämmöstä: http://www.rockmusica.net/palsa/haastis/flea.jpg
Feggy
25.01.2006 18:01:48

Mulla on jo sellaisia kuvia, jossa vatsa on isompi kuin kitara. Käyksne?
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
starsailor
25.01.2006 18:03:51 (muokattu 25.01.2006 18:04:57)
Ai tämmöstä: http://www.rockmusica.net/palsa/haastis/flea.jpg

Juu, ei tollasia. Sitten kisassa voisi olla vielä bonusosuus: Tunnista mikä sointu? Itseäni aina huvittaa ne kitaralehtiin otetut kuvat, joissa kitaristien sormet on ties missä asennossa (etusormi E-kielen 1.nauhalla, keskisormi A-kielen 3. hauhalla, nimetön ottaa huiluäänen G-kielen 4. nauhalta ja pikkusormi on e-kielen 5.nauhalla jne.)
Leper Messiah
25.01.2006 18:06:03

Jos tämmönen kisa tulee, lupaan teille kuvan, jossa tilutetaan niskan takana spagaatissa. Ääri-ilme, kenties sauna-sellainen kuuluu tietysti mukaan.

Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Corba
25.01.2006 18:57:28 (muokattu 25.01.2006 19:01:44)

Mites tuo vibrakoneisto? Onko se Gotohin ja miten toimii?

Gotohin tallassa on samat tyyppiviat ja puutteet kuin muissakin Jazzmasterin talloissa. Kaikenlaisia ylimääräisiä ääniä jne... Osan ylimääräisistä äänistä sain pois lukitsemalla tallapalojen korkeuden säätöruuvit kirkkaalla kynsilakalla. Tilauksessa on Mustangin talla joka toivottavasti poistaa loput tallaa vaivaavista ongelmista.

Kaikki Jazzmasterin tallaan kohdistuvat jipot jne. otetaan mielihyvin vastaan. Muistaakseni Jungleman kirjoitti toisaalla kirjoittavansa artikkelin aiheesta.
Twist! Beat! - Tulta ja tunnelmaa!!!
Feggy
25.01.2006 19:05:08 (muokattu 25.01.2006 19:05:17)

Gotohin tallassa on samat tyyppiviat ja puutteet kuin muissakin Jazzmasterin talloissa. Kaikenlaisia ylimääräisiä ääniä jne... Osan ylimääräisistä äänistä sain pois lukitsemalla tallapalojen korkeuden säätöruuvit kirkkaalla kynsilakalla. Tilauksessa on Mustangin talla joka toivottavasti poistaa loput tallaa vaivaavista ongelmista.

Kaikki Jazzmasterin tallaan kohdistuvat jipot jne. otetaan mielihyvin vastaan. Muistaakseni Jungleman kirjoitti toisaalla kirjoittavansa artikkelin aiheesta.

Tuo ei sinänsä yllätä. Tarkoitin kuitenkin vibrakoneistoa eli kampitekniikkaa. Pysyykö kampi kunnolla kiinni? Onko siinä ryhtiä vai onko lötkö? Pitääkö vireen?
Corba
25.01.2006 19:23:29

Tuo ei sinänsä yllätä. Tarkoitin kuitenkin vibrakoneistoa eli kampitekniikkaa. Pysyykö kampi kunnolla kiinni? Onko siinä ryhtiä vai onko lötkö? Pitääkö vireen?

Vire pysyy. Vireen pysymiseen vaikuttaa varmasti paksu kielisettikin. Aluksi kampi jäi siihen kohtaan mihin sen jätti. Nyt heiluu lötkönä. Tykkään itse siitä ettei kampea tartte "työntää" sivuun, vaan käyttäytyy nyt kuin straton kampi. Tallaa lukuun ottamatta koneiston toiminta on ihan OK!
Feggy
25.01.2006 19:34:06

Vire pysyy. Vireen pysymiseen vaikuttaa varmasti paksu kielisettikin. Aluksi kampi jäi siihen kohtaan mihin sen jätti. Nyt heiluu lötkönä. Tykkään itse siitä ettei kampea tartte "työntää" sivuun, vaan käyttäytyy nyt kuin straton kampi. Tallaa lukuun ottamatta koneiston toiminta on ihan OK!

Mites noin kampi pysyy urassaan. Onko sopivan korkuinen? Onko vastusta eli ei tunnu lötköltä alas/ylöspainettaessa? Onko siis jämäkkä ja tekee halutun vaikutuksen?
Corba
25.01.2006 21:22:40

Mites noin kampi pysyy urassaan. Onko sopivan korkuinen? Onko vastusta eli ei tunnu lötköltä alas/ylöspainettaessa? Onko siis jämäkkä ja tekee halutun vaikutuksen?

Juu hyvin toimii!!! Tuntuma on hyvä! Tosta löytyy myös säätöruuvi millä pystyy kammen vastusta säätämään. Kammen korkeutta pystyy hienosäätää taivuttamalla itse kampea. Ja tässä mennäänkin sitten jo makuasioiden puolelle...
Feggy
25.01.2006 21:42:43

Juu hyvin toimii!!! Tuntuma on hyvä! Tosta löytyy myös säätöruuvi millä pystyy kammen vastusta säätämään. Kammen korkeutta pystyy hienosäätää taivuttamalla itse kampea. Ja tässä mennäänkin sitten jo makuasioiden puolelle...

ok, tänks...
tomukka
17.02.2006 01:44:06 (muokattu 17.02.2006 01:53:59)
Hyvät naiset ja herrat:
Klassinen Ibaneitsy:

17. http://www.lehmo.com/fox/lataamo/AR3000full.jpg

Toi kitara löytyy muuten Stevie Ray Vaughanin videosta LITTLE WING. Ei sen kaksisempi juttu. Pisti vaan silmään moinen yksityiskohta videosta... Hieno kitara!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)