pardy 03.05.2005 22:59:37 | |
---|
Kuulemma 2.5kw. No hittooko se niin paljolla tekköö kö kaapitki kestää vaa 400w per mokoma. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Karlsson 03.05.2005 23:04:45 | |
---|
No hittooko se niin paljolla tekköö kö kaapitki kestää vaa 400w per mokoma. Poksauttelee kalvoja? "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Teijo K. 03.05.2005 23:05:29 | |
---|
No hittooko se niin paljolla tekköö kö kaapitki kestää vaa 400w per mokoma. Se on sitä head roomia. Eli pääntilaa. |
Karlsson 03.05.2005 23:05:54 | |
---|
Se on sitä head roomia. Eli pääntilaa. Jaa, mä luulin kyse on Head Boomista? "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Teijo K. 03.05.2005 23:06:49 | |
---|
Jaa, mä luulin kyse on Head Boomista? Eiku se on taas purjeveneessä, sitä kannattaa kyllä varoa tota. |
Karlsson 03.05.2005 23:08:09 | |
---|
Eiku se on taas purjeveneessä, sitä kannattaa kyllä varoa tota. No, kyllä sama efekti tuli ku se Yorkville tökättii monolittiin... Huh, ohimot lepatti... "Ainoa mikä erottaa sut trollista, on se että sä kuulut sbassomumoihin, joku muu käyttäjä saisi kunnolla satikutia jatkuvasta vittuilusta. Eikös sulle riitä Faq-ketju ja DADA, onko pakko myös terrorisoida tavallist keskustelua?" -Niskis |
Teijo K. 03.05.2005 23:10:16 | |
---|
No, kyllä sama efekti tuli ku se Yorkville tökättii monolittiin... Huh, ohimot lepatti... Heh, mie olen sitä kanssa kokeillut samassa hommassa. SWR konpon kafruna. |
Puavali 04.05.2005 11:07:08 | |
---|
Kuulemma 2.5kw. Enempi kuin mopossa! Ja silläkin saa tytöt liikkeelle. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
chief 04.05.2005 11:50:45 | |
---|
Enempi kuin mopossa! Ja silläkin saa tytöt liikkeelle. Ero on siinä etä tuolla basoläjällä voi saaha kokonaisen salillisen tyttöjä liikkeelle yhtäaikaa. Heiluttamaan sitä bärsettä totaniinko. "It's the ear, not the gear. " |
Sahtimies666 04.05.2005 12:34:01 | |
---|
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
balzary 04.05.2005 12:35:22 | |
---|
eip toimi kopypasteta linkkiriville niin toimaa |
Sahtimies666 04.05.2005 17:45:19 (muokattu 04.05.2005 17:45:39) | |
---|
Se katujyräsaundihan on suhteellinen käsite. No todellakin on nimittäin toi insane gain ei oo mun mielestä katujyrää nähnykkää...mulle katujyrä on sellanen mitä esim. rottens soundin nation-biisissä esiintyy... "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Typhus 04.05.2005 18:10:08 | |
---|
No todellakin on nimittäin toi insane gain ei oo mun mielestä katujyrää nähnykkää...mulle katujyrä on sellanen mitä esim. rottens soundin nation-biisissä esiintyy... Noh, semmoseen saundiin kuin Rottenilla on ei tartte mitn erikoisia mikkejä tai mitään. hyvä säröpedaali ja paljon tehoa omaava vahvistinstäkki... laitat vaan niin paljon särtöä pedaalista kuin lähtee ja hieman korjaat EQ:lla matalia taajuuksia takasi jos katoaa särön mukana. ja pitäs pöristä! (itse luokittelisin Rotten Soundin basso saundin "pörinäksi" enkä katujyräksi :D ) "Vita est vitae" |
balzary 04.05.2005 22:39:39 | |
---|
No todellakin on nimittäin toi insane gain ei oo mun mielestä katujyrää nähnykkää...mulle katujyrä on sellanen mitä esim. rottens soundin nation-biisissä esiintyy... niin viittasin insanegainiin katujyränä lähinnä sillä, että niskis suositteli sitä backline-nuppia noiden mun ääninäytteiden perusteella. että niistä neljästä näytteestä se on ainoa mitä voi harkita katujyrähtäväksi. |
Katujyrä onyhtäkuin Electric Wizard. human, all too fucking human. |