Alunperin kysyin, paraneeko soundi, joka sinänsä on absurdeista absurdein kysymys. Vastaus jota odotin oli, "musiikkityyliisi, kyllä". Sitten lähinnä askomikon kommentti kannattamattomuudesta sai minut tuumimaan, että kuulostaako uusi laite kuitenkaan rikkaammalta kuin vanha. En mie Madampista tiedä mitään, mutta TF:stä mie en ainakaan tykkää. Ajattelin itse lähinnä rahallista puolta noin yleisenä mittarina vaihdoin järkevyydessä, en soundia niinkään. Se taas selviää kokeilemalla... Rahaahan vaihdoissa aina häviää, sitä hain. Mutta saa kokemusta ja joskus paremman soundinkin. ;) Miulla on mennyt pienen musakaupan verran vahvareita läpi, eikä se kannata, mutta se on kivaa! E: jaahs, kattelin vähän mikä peli se on. Mistä saa, paljon maksaa? E2: ai, noin halpa. No, sitten ei ole mitään epäselvyyttä, tilaukseen vaan, jos rahaa on. Luulin että tuo olisi joku kallis putiikkivahvari. Boksin muotoilu on vähän omituinen, tulee hirmuinen mötikkä jos rakentaa normaalin kuoren tuon ympärille. Soundiklipit on aika kehnoja. >:ž |
EDT II: Aki: ei siis mitenkään herneilyks, mutta kiteytettynä ylläoleva viestini: Onko niin, ettei ko. madamp tuo soundillisesti muutosta parempaan päin, kun alkuasetelmana on tf800 ;) Ach, verstehen. Ko genren soundi-ihanteista en oikein ymmärrä, mutta minä olen yllättynyt jos huolella koottu MadAmp ei tee kaikkia soundillisia asioita paremmin ja kauniimmin kuin TF800. Itse en noista TF-sarjalaisista pidä, joten mielipiteeni saattaa olla biasoitu niin kuumaksi että sitä kestää vain JJ:t. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |