Rokkarimuijien ulkonäköhän on jo stereotyyppistä. Ei noita innokkaita rock-naisia oo verkkaritkaan päällä näkyny... Fuck the reality! I'm going home! |
Bacchus 10.08.2003 19:57:25 (muokattu 10.08.2003 19:58:46) | |
---|
"She's in love with herself She likes the dark On her milkwhite neck The Devil's mark Now it's all hallows eve The moon is full Oh will she trick or treat I bet she will She's got a date at midnight with Nosferatu Oh baby Lily Munster ain't got nothing on you Well when I called her evil she just laughed And cast that spell on me Boo bitch craft Yeah you wanna go out 'cos it's raining and blowing You can't go out 'cos your roots are showing Dye 'em black! Mm, dye 'em black! Black, black, black, black number one!" There... Jos pystyy ajattelemaan pukeutumistyylistään sarkastisesti, niin tälläinen nainen on ihan mukava. Muutoin on aivan sama miten pukeutuu. Tärkeintähän on kuitenkin se mitä löytyy sisempää, sieltä se tärkein persoonallisuus kumpuaa. Temperamenttinen ja tulinen, sellaisen naisen halusin, ja sain. EDIT: typo "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
qfleax 10.08.2003 22:00:28 | |
---|
Tai sittenhän tietysti voi asettaa asiat järjestykseen kuten tässä Hong Kong Timesin seuranhakuilmoituksessa: "Seeking tattooed female sex goddess, no fatties, must love Motörhead." :-D Mä sitten tykkään tästä läpästä. Se on niin hieno esimerkki tärkeysjärjestyksien asettamisesta. Olen tämäntapaiseen törmännyt useamminkin eri versioina. Mistähän tuo mahtaa olla peräisin alunperin?
|
waldemarx 11.08.2003 23:18:34 | |
---|
no eiköhän se oo melko selvä jos tytöllä on prätkänahkarotsi ja pillifarkut ja jotain hevosvoimamerkkejä. waldemarx |
Jani The Rock 12.08.2003 09:58:14 | |
---|
Mulle tulee rokkarinaisesta mieleen vaan semmoinen, jolla on tosiaan prätkärotsi, kivipestyt farkut, piloille blondattu tukka, enemmän meikkiä kuin Mike Monroella, hirvittävän kova ja kimakka ääni ja joka on koko ajan hirvittävässä kännissä/muuten rasittavassa tilassa. Tai sitten sellainen Janis Joplinin näköinen ilmestys. Taidan olla ajastani jäljessä. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
lindo 17.08.2003 14:05:39 | |
---|
I don't belive anything, if i don't see it first |
Aegis 17.08.2003 14:51:03 | |
---|
Mistä tunnistan rokkari-naisen? Hmm... Jos nyt aluksi ihan ulkonäöstä puhutaan, niin silmää miellyttää aina persoonallinen pukeutuminen, oli se sitten niittiä, denimiä ja mustaa nahkaa tai sellainen kirppari henkisempi tyyli plus värjätyt hiukset ja ehkä rastoilla. Tappavan tehokasta. Persoonallisuus kuitenkin pään sisällä on se tärkein juttu. Jos on fiksu ja mukava, niin eihän sitten haittaa vaikka se kuuluisi mihin "heimoon". Ja ei ne blonditkaan ole yhtään hullumpia ulkonnäöllisesti. Monesti vaan vetävät liikaa sitä blondin roolia. Joutsenolainen Thrash pumppu tarvitsee voimakasäänisen laulajan. Mailaa heti! |
leather rebel 17.08.2003 16:53:14 | |
---|
Huumorintaju on tärkeä seikka naisessa. |
Paddle 18.08.2003 15:46:02 | |
---|
Sillä rokkariudella ei ole mitään väliä, oikeastaan yleensä rokkaritytön on vaikeampi näyttää todella haluttavalta mutta jos siinä onnistuu niin plussaa. Tytön pitää silti näyttää siltä että semmosen kehtaa mummolle ja vaarille viedä näytille. Mutta ulkonäkö on kyllä toisarvoista, enemmän siihen sisäpuoleen tulee keskityttyä. Ainahan voi kehitellä itselleen unelmanaisen mutta omakohtaisten kokemusten kautta olen huomannut että kiintymystä vastakkaiseen sukupuoleen voi syntyä täysin ennakkoluuloja tai käsityksiä vastaan. Mutta ulkonäköasioissa kyllä yli 170-senttinen, kaunis, pitkähiuksinen brunetti sytyttää aina. Lihaa myös pitää olla, mutta ei liiaksi. |
Uforomeo 22.08.2003 11:03:58 | |
---|
Eilen justiinsa mietin tätä asiaa kun näin bussissa jonkun tytön jolla oli turbojugend (=turbonegro) hihamerkki kädessä. Mietin samantien että jees, ei tuo tyyppi ainakaan pahasti voi olla pielessä kun on ainakin oikea musiikki hallussa :D Eli siis se mitä yritän tässä sanoa on, että ohan se ihan hyvä juttu jos jo ulkoisesti näyttää kiinnostavalta (enkä tarkoita nyt halvalta blondilta mahdollisimman vähillä vaatteilla), koska silloin herää mielenkiinto ko. tyyppiä kohtaan paljon paremmin. Kyllä kaikissa tyyleissä on ne tietyt maneerit millä sen voi viestitttää niille muille samanhenkisille tyypeille. Tämä siis mielenkiinnon heräämiseksi, mutta lopulta se on sitten kiinni siitä miten toimii kemiat. Näin ainakin minulla, tosin minä en ole pitkään aikaan "joutunut" etsimään ns. kumppania, kun se osasto on ollut hallussa jo pitkään. |
Bassballs 22.08.2003 11:46:51 | |
---|
Kertokaahan nyt miehet mielipidettä. Minkälainen nainen siis tyyliltään saa rock-henkisen miehen pään kääntymään? Nainen, joka alkajaisiksi tarjoaa vaikka oluen. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
leather rebel 22.08.2003 20:06:13 | |
---|
Nainen, joka alkajaisiksi tarjoaa vaikka oluen. Jep. |
Ussr 13.09.2003 10:47:42 | |
---|
Eilen justiinsa mietin tätä asiaa kun näin bussissa jonkun tytön jolla oli turbojugend (=turbonegro) hihamerkki kädessä. Mietin samantien että jees, ei tuo tyyppi ainakaan pahasti voi olla pielessä kun on ainakin oikea musiikki hallussa :D Tuollainen olisi jo tosi jees.. ;) |
D Guerrero 15.09.2003 18:21:01 | |
---|
Rokkarimuijan kokokuva;) Cake - Short Skirt, Long Jacket I want a girl with a mind like a diamond I want a girl who knows what’s best I want a girl with shoes that cut And eyes that burn like cigarettes I want a girl with the right allocations Who’s fast, thorough, and sharp as a tack She’s playing with her jewelry She’s putting up her hair She’s touring the facilities And picking up the slack I want a girl with a short skirt and a long jacket. I want a girl who gets up early I want a girl who stays up late I want a girl with uninterrupted prosperity Who uses a machete, to cut her red tape With fingernails that shine like justice And a voice that is dark like tainted glass She is fast, thorough, and sharp as a tack She’s touring the facilities and picking up the slack I want a girl with a short skirt and a long, long jacket I want a girl with smooth liquidation I want a girl with the right dividends At City Bank we will meet accidentally We’ll start to talk when she borrows my pen She wants a car with a cupholder armrest She wants a car that will get her there She’s changing her name From Kitty to Karen She’s trading her MG for a white Chrysler LeBaron I want a girl with a short skirt and a long jacket |
shcircus 03.10.2003 02:28:53 (muokattu 03.10.2003 02:30:39) | |
---|
pitkät hiukset, mielellään tummat ja kiharat, sellanen "enkelimäinen" olemus/luonne. ei mikään tyhjäpää pintaliitäjä, vaan oma itsensä omien mielipiteidensä kanssa, joita ei muille tyrkytä väkisin. sellanen että se yleisolemus on yksinkertaisesti ROK, enkä tarkota nyt että pukeudutaan nahkaan (eikä varsinkaan mihinkään helvetin trendi-fubu-fila-mainoskledjuihin) ja meikataan helvetisti, pois sellanen. vaikea selittää, mutta kyllä sellasen tietää kun vastaan kävelee. naiset on ihania ja luonnollisuus on avainsana. *tähän iso sydän* EDIT: typoja vierivä kives ei sammaloidu. |
depe 08.10.2003 11:20:34 | |
---|
"Seeking tattooed female sex goddess, no fatties, must love Motörhead." Heh, pitäisköhön kokeilla deitti-netissä... Näinköhän sais monta vastausta. :) |
JulGubbe 09.10.2003 20:45:16 | |
---|
Tai sittenhän tietysti voi asettaa asiat järjestykseen kuten tässä Hong Kong Timesin seuranhakuilmoituksessa: "Seeking tattooed female sex goddess, no fatties, must love Motörhead." :-D Siis oliko tuossa ilmoituksessani jotain hassua sinun mielestäsi? Gyllä puggi tietää! |
Raipe 12.10.2003 21:43:52 | |
---|
Minulle riittää, että nainen on viehättävä, mukava, taiteita rakastava ja tilaa antava. |
noir 12.10.2003 22:24:57 | |
---|
Minulle riittää, että nainen on viehättävä, mukava, taiteita rakastava ja tilaa antava. Vai "tilaa antava"... Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Raipe 12.10.2003 23:05:53 | |
---|
Vai "tilaa antava"... Kyllä. Jos keskityn johonkin musiikkiin liittyvään (soittaminen, säveltäminen yms.) minua ei silloin häiritä tyyliin: "Lopeta nyt se kitaran rämpyttely, sä voit rämpyttää sitä myöhemminkin." Minulla on onni, että löysin kauniimman puoliskon, jolle kuvaamataide (vaiko kuvataide?) on henki ja elämä. Näin molemmat ymmärtävät toistensa tarpeet ja annamme toisillemme työrauhan, kun sellaista tarvitaan. Muutenkin liberaalisuus ja vapaudentunne on meillä ainakin suhteen kannalta hyvä asia. Itse en jaksaisi pidemmän päälle elää naisen kanssa, joka kaipaa alituisesti huomiota ja on kokoajan perseessä kiinni. Sitä lähinnä tarkoitin "tilaa antavalla". |