Aihe: Kochin omistajat!
1
mokes
24.01.2006 22:12:27
Mikä kaappi toimii parhaiten kochin kanssa tai siis millä elementeillä ladattu? Mielisin nääs lisäkaappia :P
Tomtom
25.01.2006 09:41:07
Voisi kuvitella että Kochin oma kaappi olis luonnollinen valinta. Jensenin suunnittelemat V90:t jne.

Mulla saattais olla myynnissä 2x12 suljetulla takaseinällä, kunhan sais vaan tilalle avoimen samanlaisen..
"Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M
JuSu
25.01.2006 09:52:44 (muokattu 25.01.2006 09:53:41)
Mikä kaappi toimii parhaiten kochin kanssa tai siis millä elementeillä ladattu? Mielisin nääs lisäkaappia :P

Ei tällaisiin ole oikeita vastauksia, varsinkaan kun et kertonut millään tavalla, minkälaista soundia tavoittelet.

Se, mikä toimii jollekulle toiselle hyvin, voi olla sun mielestä kauheinta kakkaa ja pierua. Soundi on jokaisen omassa korvassa. Toki voidaan antaa suosituksia, mitä kannattaa kokeilla ja mitä välttää, mutta silti paras lopputulos tulee, kun luotat omiin korviisi.

Itse suosittelen mitä tahansa, missä on sisällä Celestion Greenback -elementtejä. Varmasti suositellaan myös esimerkiksi Celestion V30:llä ladattuja kaappeja, minä vaan en niistä (yleensä) tykkää.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
mokes
25.01.2006 13:49:57
No siis soitan 80-luvun musaa ja suomirokkia.
Jucciz
25.01.2006 13:52:04
Tässäkin ketjussa siis etsitään ehdotuksia lisäkaapiksi eikä Kochin omistajia. Miksi tällainen otsikko?
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)