Kjukka 21.01.2006 20:29:05 | |
---|
Dark Helmet: Not so fast, Lone Starr. Lone Starr: Helmet. So, at last we meet for the first time for the last time. Yeah. Dark Helmet: Before you die, there is something you should know about us, Lone Starr. Lone Starr: What? Dark Helmet: I am your father's brother's nephew's cousin's former room-mate. Lone Starr: What's that make us? Dark Helmet: Absolutely nothing. Jeps. Mutta mun serkku on oikeesti julkkis, hähä! Tosin that makes me absolutely nothing myöskin. |
askomiko 22.01.2006 02:39:26 | |
---|
Caliber 50 yritti olla Studio22:n isoveli, mutta ei ihan onnistunut. Minusta se on varsin kökkö. Studio22 sen sijaan on kova. Kitarapajan hemmo muistaakseni joskus luonnehti soundia Mesan vittumaisimmaksi. >:ž |
Jytäurpo 22.01.2006 06:00:05 | |
---|
Ihan perseestä! Nii ja oon soittanu mesalla eli älkää... Too Drunk To Fuck |
Arabian Lauri 24.01.2006 10:43:26 | |
---|
Caliber 50 yritti olla Studio22:n isoveli, mutta ei ihan onnistunut. Minusta se on varsin kökkö. Studio22 sen sijaan on kova. Kitarapajan hemmo muistaakseni joskus luonnehti soundia Mesan vittumaisimmaksi. Siis studio.22:n saundia vaiko Caliber.50:n saundia se luonnehti? Olin tuossa männäviikonloppuna menossa ostamaan Voxin valvetronixia, niin eikös sillä lattialla ollut ja testin jälkeen kotiin tullut käytetty studio.22+. Olin onnesta soikeana ja muikeana kunnes... ok tänään se menee huoltoon ja kaksi viikkoa menee. Voi tuska ja kiristys. On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
askomiko 24.01.2006 20:34:23 | |
---|
Nii siis Caliberia luonnehti. Studio22 on semmone imelä ja söpö, ja kiertää nätisti pienelläkin voluumilla. >:ž |
testin jälkeen kotiin tullut käytetty studio.22+. Olin onnesta soikeana ja muikeana kunnes... ok tänään se menee huoltoon ja kaksi viikkoa menee. Voi tuska ja kiristys. Kerrotkos sitten, että mikä siinä oli vikana. Kokeilitko muuten sitä efektilenkkitemppua? |
Arabian Lauri 25.01.2006 15:51:52 | |
---|
Kerrotkos sitten, että mikä siinä oli vikana. Kokeilitko muuten sitä efektilenkkitemppua? Joo, en koittanut, kun en tajunnut mistä siinä on kyse, eikös efektiluuppi ole juuri etusen ja päättärin välissä? Jos laitan siihen piuhan, niin miten tilanne muuttuu siitä että siinä ei ole piuhaa? Vai ymmärksinkö jotain väärin? Soittelin pariin paikkaan ja selasin nettiä, jotta mikä voisi olla vikana. Kallistun selvityksen tässä vaiheessa perinteiseen lämmöstä ja iästä johtuvaan ongelmaan, eli josko putkenkannoista löytyisi huono juotos tms. Myyjän kustannuksella menee korjattavaksi, minä kärsin viivytykset ja odotuksen piinan nahoissani. Näyttäisi että tämä sama vika on loppupelissä aika yleinen vanhoissa putkikomboissa. Jos ei mene putket, niin sitten lämpö haurastuttaa putkenkannat, juotokset tai piirilevyt. Muuten noiden pitäisi kestää iskua ja kilometrejä aika lailla kuulemma. Toivon tietenkin parasta ja että tosta on vielä mulle städäriä pitkäksi aikaa... On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
askomiko 25.01.2006 17:23:04 | |
---|
Semmosta oli miulla, oli kulahtanut vaikka mitä osaa, ja juotoksia huonossa kunnossa. Vahvari oli käytännössä käyttökelvoton semmoisen erikoisen häiriöäänen takia. Korjautin kaikki, soittelin pari vuotta ja möin poijes. Ois enemmän rahaa ni ei tartteis myydä mokomia... :I >:ž |
mcmies 25.01.2006 17:53:35 | |
---|
Mesa on laatustyrkkari, sillä soittelet pitkään. Studio 22 on mielestäni myös yksi parhaita Mesoja evö. Se tilanne sen efektilenkin kanssa muuttuu juuri siten kuin kuvasitkin: sitten siinä on se piuha välissä ja signaali kulkee. Ton ikäluokan Mesoissa efektilenkillä on taipumus reistailla varsinkin, jos sitä ei ole pahemmin käytetty. Kuvailemasi oireet viittasivat juuri tähän ropleemaan. Puhdistus jollain tarkoitukseen soveltuvalla aineella auttaa (ei kuitenkaan sillä CRC:n yleisöljyllä, jota vanhoihin autoihin tungetaan litrakaupalla joka paikkaan). |
Arabian Lauri 01.02.2006 10:42:58 (muokattu 01.02.2006 10:46:17) | |
---|
Puhelin soi, vaffari korjattu. Vika: Efektiluupin kytkin huono. Sitä putsattiin, kun uutta osaa ei ollut, nyt toimii. Jatkossa jos reistailee, niin pitää laittaa piuha luuppiin. Olen sanaton... On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |