Eli jos joku summais vielä niin, että saatais faktaa, soittiko Henkka ohuin kieli ylimmäisenä vai ei?????????????????????? Ei soittanut. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Perza 24.01.2006 22:39:53 | |
---|
Meikä ei kyllä vieläkään usko, mutta kait se on sama! Turhaa |
blyysi 24.01.2006 23:10:25 (muokattu 24.01.2006 23:19:48) | |
---|
Eli jos joku summais vielä niin, että saatais faktaa, soittiko Henkka ohuin kieli ylimmäisenä vai ei?????????????????????? No ei ja vielä kerran EIIIIIII! Oikeakätinen stratocaster, mutta ohut E-kieli varpaita lähimpänä. Vire yleensä about puoli sävelaskelta standardin alapuolella. Ja nää on faktojen faktoja! |
Joees 24.01.2006 23:18:54 | |
---|
Ei soittanut. Näin. Jos olisi niin kyllä se olisi silmiin pistänyt jo noista mun DVD:stä. Ne on kohtuu monta kertaa katsottu läpi. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Perza 24.01.2006 23:30:22 | |
---|
Peitsi jos ne on kuvattu sen jälkeen, ku se käänsi kielet oikein päin! Mutta no, sama kait se on ja oli se ohuin kieli ylinpänä sillon, ku se soitti keppi niskan takana. Turhaa |
Robert R 25.01.2006 00:00:14 | |
---|
Kai sillä nyt järkeä oli sen verran päässä että tajuu vaihtaa kielet jos soittopuoli vaihtuu.. Itse olen aina halveksunut sellaisia ihmisiä jotka väittävät Herdrixin soittaneen kielet samalla tavalla kun oikeakätiset =) olen täysin varma että kielet oli "oikein päin" |
Hammermul 25.01.2006 00:03:00 | |
---|
Kai sillä nyt järkeä oli sen verran päässä että tajuu vaihtaa kielet jos soittopuoli vaihtuu.. Itse olen aina halveksunut sellaisia ihmisiä jotka väittävät Herdrixin soittaneen kielet samalla tavalla kun oikeakätiset =) olen täysin varma että kielet oli "oikein päin" No aika erilaista tavaraa kyllä noilta tulee, jotka soittavat kielet väärinpäin. Ei se mitään tyhmyyttä ole. Mielipiteesi on väärä. |
Jag 25.01.2006 01:44:09 | |
---|
4 8 15 16 23 42
They whisper....
The Others are coming. You have 3 choice:
1.Run
2.Hide
3.Or die |
qtm 25.01.2006 09:56:29 | |
---|
Eli jos joku summais vielä niin, että saatais faktaa, soittiko Henkka ohuin kieli ylimmäisenä vai ei?????????????????????? Mitä väliä? Pääasia, että soitti niin hyvin kuin soitti! |
J.Ahonen 25.01.2006 11:37:02 | |
---|
Täytynee vasurina sanoa, et on tullut soiteltua aika paljon kielet väärin päin, johtuen siitä että jokaisen kaverin nurkissa pyörii oikeakätisiä kitaroita. Uskoisin, et henkalla ollut sama meininki. Joku on vain nähnyt sen räpläilevän kitaraa jossa kielet väärin päin, ehkä siitä lähtenyt legenda. Tuskin se vakavissaan niin on soittanut. |
blyysi 25.01.2006 11:42:50 | |
---|
No aika erilaista tavaraa kyllä noilta tulee, jotka soittavat kielet väärinpäin. Ei se mitään tyhmyyttä ole. Jep, esim. Albert Kingin bendaus ja tyyli yleensäkin. |
Guitar Hero 25.01.2006 12:16:55 | |
---|
No aika erilaista tavaraa kyllä noilta tulee, jotka soittavat kielet väärinpäin. Ei se mitään tyhmyyttä ole. jake yrölä esimerkiksi. hullua matskua. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
ydinaukio 25.01.2006 12:20:53 | |
---|
Henkalla oli kielet aivan tavallisesti. Katsokaa nyt niitä videoita! |
Humu 25.01.2006 13:31:23 | |
---|
Henkalla oli kielet aivan tavallisesti. Katsokaa nyt niitä videoita! No näytä mulle videot kaikista keikoista, missä henkka no soittanu...niin sitten voin tarkastaa, onks se joskus soittanut kielet väärinpäin! Kyse ei ollut siitä, soittiko se yleensä kielet oikein/väärin vaan siitä, onko se joskus kenties soittanut kielet väärinpäin! En minä ole nähnyt missää videossa tai kuvassa, että sillä ois ollu kielet väärinpäin, mutta jos joku taho on kenties ollut todistamassa tällaista, niin ehkä se sitt on soittanu joo! |
Hesrock 25.01.2006 13:54:49 (muokattu 25.01.2006 13:56:02) | |
---|
En oo ikinä kuullu että ois soittanu niin että ohuimmat kielet ylhäällä. En kyllä yhtään ihmette vaikka näin on tehnytkin, parhaita koskaan Ja Experiencen aikoihin kun oli Reddingin kanssa kinaa, Noel lähti studiosta kesken kaiken baariin kun oli erimielisyyksiä, eikös Jimi soittanut Mermain I Should Turn To Be... biisissä koko basson osuuden, bassosoolot, oikeankätisellä bassolla, vaikka itse siis vasenkätinen E: Niin ja kun on tuossa ylempänä tästä "soitiko vai ei?!??" niin kyllä sille pientä perustaa antaa tuo bassohomma |
Guitar Hero 25.01.2006 14:56:21 | |
---|
En oo ikinä kuullu että ois soittanu niin että ohuimmat kielet ylhäällä. En kyllä yhtään ihmette vaikka näin on tehnytkin, parhaita koskaan Ja Experiencen aikoihin kun oli Reddingin kanssa kinaa, Noel lähti studiosta kesken kaiken baariin kun oli erimielisyyksiä, eikös Jimi soittanut Mermain I Should Turn To Be... biisissä koko basson osuuden, bassosoolot, oikeankätisellä bassolla, vaikka itse siis vasenkätinen taitaa se soittaa bassot myös esim. all along the watchtowerissa. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Jake.e 25.01.2006 15:11:19 | |
---|
Hendrixillä oli oikeankätinen strato jota hän soitti vasenkätisesti. Kuitenkin hänellä oli kielet täysin normaalissa kitarassa eli jos otat oman kitaran käteen niin siinä on kielet juuri niin kuin henkalla. Mie soitti puol nuottia alavireessä. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Defactor 25.01.2006 20:21:46 | |
---|
Mie soitti puol nuottia alavireessä. Eli siis soitti ainoastaan puolinuottia ja skeba oli alavireessä? Dynaamisesti Epäröimätön Fasaani ja Alivaltiosihteeri, Charmikas Tukipilari sekä Oikeamielinen Rullaluistelija |
Jake.e 25.01.2006 20:41:20 | |
---|
Eli siis soitti ainoastaan puolinuottia ja skeba oli alavireessä? Jaahas näitä "hauskoja" veikkosia liikenteessä. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Defactor 25.01.2006 20:42:41 | |
---|
Jaahas näitä "hauskoja" veikkosia liikenteessä. Pahoittelen. En ymmärrä mikä minuun meni... Poistun häpeämään... Dynaamisesti Epäröimätön Fasaani ja Alivaltiosihteeri, Charmikas Tukipilari sekä Oikeamielinen Rullaluistelija |