vcr 24.01.2006 19:25:21 | |
---|
Oon tossa miettinyt Putkivahvistimen ostoa (500-600? hintahaarukalla) ja pitäs löytää sellane mistä lähtis mahdollisimman mureat säröt tuohon hintaluokkaan nähden. Oisko jollain suositella mitään. Toinen mikä kävi mielessä että ostaisin putkivahvarin missä ei ole särökanavaa ja siihen lisäks esim mesa boogien v-twin särön.. kokemuksia tuosta kyseisestä säröstä vois myös vähän kertoa |
32788 24.01.2006 19:28:26 | |
---|
Tarkoitatko murealla sellaista rouheaa rokkisoundia vai sellaista jyräävää metallisoundia? Miljoonannen kerran - me emme liioittele! |
Skebaristi 24.01.2006 19:45:36 | |
---|
Paljonko pitäis olla tehoa? |
Eemil 24.01.2006 20:01:45 | |
---|
Engl Thunder on aika hyvyys tuohon hintaluokkaan. Mesan V-twin on hyvä ja kallis kun mersu. Mutta se että se on hyvä ei välttämättä ole oikealla tavalla hyvä kuitenkaan sulle. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
K100 #2 |
rokettirollari 24.01.2006 20:40:57 | |
---|
Engl Thunder on hyvä juu. Mä ostin juuri sellasen. Menee vähän yli budjetin mutta käytettyjä katselemaan, kyllä niitä aina välillä näkee. Comboako ajettelit vai onko sulla jo kaappi? Combossa taitaa olla elementtinä V30. Vähän on ikävä mun mielestä Englien kanssa kun yläpäässä on turhaakin tiukkuutta. Oikeastaan mä tosiaan ihmettelen, minkä takia Englillä on ne vakiona kaikissa comboissa. Eikö jokin "counterpart" sille ylitiukalle soundille olisi fiksumpi ratkaisu? No, monet V30-elementeistäkin näyttää pitävän joten älä ihmeessä elementin takia jätä ostamatta vaikka mä tässä kyseenalaistinkin sen. |
tehoa 50w ja siitä ylöspäin. ei ole kaappia.. että combo tai sitte yhdistelmä.. jos joku sopiva ny sattuu vastaan tulemaan. mites noi marsun jcm 900 ym.? kuulemma ihan hyviä laitoksia..? |
Quu 24.01.2006 23:53:22 | |
---|
Randallilla ja Peaveyllä on tuossa hintahaarukassa vahvarit... peavey taisi olla valve king tahi jotain sellaista. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Eemil 25.01.2006 12:51:00 | |
---|
mites noi marsun jcm 900 ym.? kuulemma ihan hyviä laitoksia..? Voin suositella myös juu. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
K100 #2 |
vcr 26.01.2006 22:57:12 | |
---|
Kävin tässä tänään testailemassa ENGL screameria.. oli kyllä minun makuuni. MItäs eroa tuolla thunderilla ja screamerilla on? screameris on ainaki reverbi.. |
smio 26.01.2006 23:06:58 | |
---|
mites noi marsun jcm 900 ym.? kuulemma ihan hyviä laitoksia..? Kannattaa ehdottomasti käydä testaamassa, jos on vaan mahdollisuus. Just eilen sain omani hankittua ja ei voi kun kehua. |
kimurantti1 27.01.2006 00:41:12 (muokattu 27.01.2006 00:42:28) | |
---|
Kävin tässä tänään testailemassa ENGL screameria.. oli kyllä minun makuuni. MItäs eroa tuolla thunderilla ja screamerilla on? screameris on ainaki reverbi.. Pieni oma-aloitteisuus ei varmaan olisi pahasta;) www.engl-amps.com - Tuolta löytyy tietoa ja mun mielestä erittäin hyvät manuaalit lähes kaikkiin ko. lafkan vahvistimiin. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Inuiiddi 27.01.2006 02:19:57 | |
---|
vai että twini säröttömän putkivahvistimen eteen... no ns "särökanavattomasta" putkimyllystä nyt saa munakkaat säröt kyllä polkimella kun polkimella kun vaan ruuvaa purnukasta hieman painetta letkuun, niin kyllä herää. toki muistettakoon aina että se putken munakkuus asustaa siellä pääteputkissa ja myös volyymihanassa. ja viiskymppisen hienous sataseen on siinä että pääte käy kuumemmalla eli sehän on siis rock. toki putkia saa vaihtaa tiuhemmin mutta väliäkö sen. kakki edellämainitut ovat asiallisia putkimyllyjä, siinä missä putkikonet yleensä.eihän sitä kokeilematta kannata ostaa -ja putkivehjettä nyt ei todellakaan sitten kokeilla volume jossain ykkösen ja nollan rajoilla. käytetyissä sitten se kunto!!! eli jos halvalla saat heikkokuntoisen mutta yleisesti pidetyn tykin esim marsun 900, 800 niin ota pois, mutta varaudu että joudut sen teknikolla käyttämään (eli uudet putket ja biaset kohdilleen ) ja noi "automaatti" biakset ja käytät vain mesan putkia jutut on sitten pelkkää paskapuhetta semmosia ei ole ( paitsi nyt katodibias eli vox ac30 jne). |
Vainhaalee 27.01.2006 11:08:12 (muokattu 27.01.2006 11:08:59) | |
---|
Yllä olevassa paljon perus-faktaa, olet asian ytimessä veli... Ja voiko tätä enää hienommin sanoa: kun vaan ruuvaa purnukasta hieman painetta letkuun Aika veikeästi ilmaistu... Koppi! + Det wörks? |