Aihe: Onko kokemuksia tai mielipiteitä HK:n Quantum -sarjasta?
1
Teemu Tee
24.01.2006 15:10:32
Tuollainen saattaapi jäädä käteen loppuviikosta, joten tässä vaiheessa olis kiva kuulla jos löytyy näkemyksiä puolesta tai vastaan. Mallina on kaikkein pienin eli 310 (250w/1x10"). Pienihän se on bassostyrkkariksi, mutta tässä haetaankin laatua eikä maksimimölyä. Ajatuksena on vetää tuolla tanssimusaa pienissä paikoissa ja ottaa tuki PA:sta. Styrkkari olisi siis lähinnä lavamonitori.

Syitä miksi tästä käydään kauppaa:
+ kuviteltu/päätelty hyvälaatuiseksi laitteksi
+ todettu hyväsoundiseksi
+ roudausystävällisyys (18kg)
+ varsin sopivaan hintaan tarjolla
- ennakkoasenne vain yhteen 10" kartioon
Tyhjän saa pyytämättäkin
absqua
24.01.2006 15:12:34
Ajatuksena on vetää tuolla tanssimusaa pienissä paikoissa ja ottaa tuki PA:sta. Styrkkari olisi siis lähinnä lavamonitori.

Tuohon tarkoitukseen varmastikin erittäin passeli wehje.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Värinä
24.01.2006 15:45:47 (muokattu 24.01.2006 15:46:39)
Itse olen 250W H&K:lla (tosin ei quantum sarjaa) vetänyt muutaman rokkikeikankin ilman PA:n apua. Eikä ole vola ollut edes puolenvälin yli, elikä eiköhän tolla vedä. Omassani tosin 15" kartio, mikäli sillä jotain vaikutusta on...

EDIT: Vai hetkinen... Taitaakin olla 200W se omani...
Rock and/or Roll
stenel
24.01.2006 17:08:27
Olen nopeasti kokeillut 400w, 2*10 tuumaista ja ainakin se vaikutti hintaansa nähden pätevältä laitteelta.Tube Growl- ominaisuus on vaikutukseltaan varsin mieto.
"Vaikka meille annettaisiin kookoo..."
Mikho89
24.01.2006 17:08:43

Itsellä on juuri Quantum sarjan lippulaiva 421. Tehoa tuntuu riittävän kovempaankin menoon ja potkua riittää tosiaan niissä kympeissäkin. Miinuksena vaan, että EQ ei tunnu vaikuttavan soundiin lainkaan, vaikka kuinka pyörittää. Silti paras trankku, jolla olen soitellut, vaikka löytyyhän sieltä se putkikin. ;)

Pitää nyt vielä mainostaa niitä amisvaloja, varmasti erottuu joukosta. :)
"A drummer is a musicien´s best friend" ehehee
Teemu Tee
24.01.2006 18:02:45 (muokattu 24.01.2006 18:03:02)
Itsellä on juuri Quantum sarjan lippulaiva 421. Tehoa tuntuu riittävän kovempaankin menoon ja potkua riittää tosiaan niissä kympeissäkin. Miinuksena vaan, että EQ ei tunnu vaikuttavan soundiin lainkaan, vaikka kuinka pyörittää. Silti paras trankku, jolla olen soitellut, vaikka löytyyhän sieltä se putkikin. ;)

Pitää nyt vielä mainostaa niitä amisvaloja, varmasti erottuu joukosta. :)

Alkaa tulla niin positiivista kommenttia, että täytyy toivoa myyjän pysyvän poissa tältä palstalta. Ettei ala hinta nousta ;-)

Basistimme ilahtui kun kerroin kommenteista. Entinen peli on myös HK, vanhaa Kickback -sarjaa. Ihan ok perusvehje, mut ainahan parempi kelpaa!
Tyhjän saa pyytämättäkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)