Aihe: Devin Townsend
1 2 3 4 5 6 7 8 9122 123 124 125 126
Milkop
24.01.2006 15:24:40

Levykauppa Äxästä. Voi voi kun ei jaksa odottaa.

Hyvää kannattaa odottaa. Kauhulla odottelen, että jos cdon lähettää levyn joskus kuukauden päästä (niinkuin tapana on ollut). Silloin pääsee huuto!
Ali
24.01.2006 16:25:34

HUOMENNA SAA ÄXÄSTÄ! Pitää käydä heti kymmenen jälkeen hakemassa levy ja lukittautua kämpille totaalista Devy-kokemusta varten.

PS. En ole siis kuunnellut sekuntiakaan Synchestraa, joten niitä rahoja ja viinoja voi alkaa lähettelemään tännepäin! ;D
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
KTR
24.01.2006 16:29:45
Hyvää kannattaa odottaa. Kauhulla odottelen, että jos cdon lähettää levyn joskus kuukauden päästä (niinkuin tapana on ollut). Silloin pääsee huuto!

Argh. Mullakin tulossa CDonista. Hitto jos täällä alkaa muu porukka saamaan jo levyä käsiinsä, kun minä vielä odottelen Cdonin toimitusta.. Voin purra vaikka käteni poikki siinä ahdistuksessa.
Milkop
24.01.2006 16:48:23 (muokattu 24.01.2006 16:53:20)

Argh. Mullakin tulossa CDonista. Hitto jos täällä alkaa muu porukka saamaan jo levyä käsiinsä, kun minä vielä odottelen Cdonin toimitusta.. Voin purra vaikka käteni poikki siinä ahdistuksessa.

Tässä taitaa käydä niin, ettei uskalla tätä ketjua enää lukea ennenkuin levy on näpeissä. Pitää käydä hakemassa pullo viskiä samaan aikaan ja jumittua sohvalle. En siis mitään perskännejä aio kiskaista, vaan vain sellaiset pienet, että musiikki iskee vieläkin kovempaa. Ainakin tämän Gaia-kipaleen perusteella on tulossa huomattavasti AE:tä kovempaa ja kokeilevampaa kamaa tyyliin Terria. Tai niin ainakin toivon. Varmaa on silti, että tämän vuoden kovin kiekko on tulossa. No contest!
reino
24.01.2006 17:02:15
Huomennako on siis virallinen julkaisupäivä? En ole muistanut käydä edes kaupassa kyselemässä. Hienoa, nyt rupeaa jo kainalot vähän hikoileen.
Vitut, sano Vatanen
carnation
24.01.2006 17:04:10

Sama. Mutta jos olen jaksanut odotella tähänkin saakka, niin eiköhän tuo onnistu vielä muutaman päivän, tai siis n. viikon jos cdonin ilmoittama julkaisupäivä (30) pitää paikkansa. Pitänee kärppänä vaania tilausstatusta JOS se lähetettäisiin aikaisemmin. Jos muutama heppu saa levyn käsiinsä tällä viikolla ja tulevat tänne sitä hehkuttamaan niin bring it on, kyllä minä kestän!
"haista sinä paskahäntä kuule vittu!!!" (Negatiivinen palaute Huuto.netissä)
OSTAKAA LEVYJÄ!
KoRn88.
24.01.2006 18:29:12
Sama. Mutta jos olen jaksanut odotella tähänkin saakka, niin eiköhän tuo onnistu vielä muutaman päivän, tai siis n. viikon jos cdonin ilmoittama julkaisupäivä (30) pitää paikkansa. Pitänee kärppänä vaania tilausstatusta JOS se lähetettäisiin aikaisemmin. Jos muutama heppu saa levyn käsiinsä tällä viikolla ja tulevat tänne sitä hehkuttamaan niin bring it on, kyllä minä kestän!

Mä tuun mitä luultavimmin huomenna tänne hehkuttaan.

metallia Kemistä: UNIC
Akiman
24.01.2006 18:39:02

Mahtavuutta on todellakin kannattanut odottaa. Itsekin olen koittanut tässä pitää turpani kiinni ihan viimeisiin hetkiin saakka, etten ala kenenkään odotuksia pilaamaan tai varsinkaan vaikeuttamaan. Uusi albumi Devin Townsendilta on kuitenkin aina sellainen tapaus, joka pistää veren kiertämään joka puolelle ruumista. Joka tapauksessa nakkaan varmaan tänään tai huomenna viimein levyarviota kyseisestä albumista ilmoille, vaikka levyä onkin todella vaikeaa kuvailla sanoin. Onneksi on sentään helpompaa tuoda siitä oman mielipiteensä julki, siihen ei nimittäin kovin vaikeita sanoja kaivata. Musiikillisesti Synchestran multiorgastinen taikamaailma onkin sitten sellainen tapaus, etteivät omat sanavarastoni riitä sen täyteen erittelyyn mitenkään.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: ONE MAN ARMY AND THE UNDEAD QUARTET ::
Milkop
24.01.2006 18:47:12 (muokattu 24.01.2006 19:04:43)

http://www.hevydevy.com/

Noitakin ovat päivitelleet Synchestran ilmeen mukaiseksi.

Devin is already hard at work writing the next Strapping Young Lad album. The band is rehearsing daily and are set to begin recording early March for a summer release. Japadapaduu! Wilma! More beer!
Woc
24.01.2006 18:55:26

Kävin tänään levykauppa X:stä kyselees. Eivät myyneet, vaikka levyä ilmeisesti ois varastossa ollutkin(?). Vissiin tämä ennen julkaisupäivää myynti on otettu valvontaan...

Huomenna uus yritys ja toivottavasti Synchestran DVD-versiota löytyy vielä illalla hyllystä.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Torniojaws
24.01.2006 19:10:51

Kyllä siinä vähintään se 4 päivää menee ennen kuin levy on käsissä vaikka lähettäisivät 30.1.
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
pehko
24.01.2006 19:12:26

siis...kertokaapas, millon tämä nyt ilmestyy hyllyille?
"Shit! He's dead, man! He's fucking dead, man! SHIT!!!"
Akiman
24.01.2006 19:13:51

siis...kertokaapas, millon tämä nyt ilmestyy hyllyille?

Tuossahan sitä hoetaan yllä koko ajan?
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: ONE MAN ARMY AND THE UNDEAD QUARTET ::
Milkop
24.01.2006 19:17:41 (muokattu 24.01.2006 19:30:32)

Kyllä siinä vähintään se 4 päivää menee ennen kuin levy on käsissä vaikka lähettäisivät 30.1.

No kyllä tuon vielä kestää. Kaveri vaan joskus tilaili levyjä, jotka tulivat kuukauden päästä sovitusta. Taisi olla mukana vielä vääriä levyjäkin. Pitää odotellessa ottaa Devinin aiemmat levyt taas tehokuunteluun. (tosin ne soivat kyllä muutenkin melkein kokoajan...)

Edit: Tuolta hevydevy.comista saa muuten uusia mp3:sia. Itselle oli ainakin tuntemattomia tällaiset biisit, kuten Sitting In The Mountains ja Ocean Machines. Loistavaa kamaa. Pääsee kohta onnen kyynel, kun miettii, miten hienoa musiikkia äijä on tehnyt. Ja Synchestra siihen vielä kohta, ai ai. Musiikki on parasta huumetta.
KTR
24.01.2006 19:43:40
No kyllä tuon vielä kestää. Kaveri vaan joskus tilaili levyjä, jotka tulivat kuukauden päästä sovitusta. Taisi olla mukana vielä vääriä levyjäkin. Pitää odotellessa ottaa Devinin aiemmat levyt taas tehokuunteluun. (tosin ne soivat kyllä muutenkin melkein kokoajan...)

Edit: Tuolta hevydevy.comista saa muuten uusia mp3:sia. Itselle oli ainakin tuntemattomia tällaiset biisit, kuten Sitting In The Mountain.....

Taisi olla tämä biisi, jonka kautta Devinin tuotantoon tutustuin.. tai ainakin ihastuin. Tai sitten se saattoi olla Mountain tai Canada. No kuitenkin. Muinoin mp3.comista sai Devinin biisejä ladattua ja sitä kautta tutustuin hemmon musiikkiin. Mielimusiikki-asteikollani on jo ohittanut The Beatlesin, mikä on melkoinen juttu. Argh. Alan kuulostaa fanipojalta. No kuitenkin. Ihan jees musaa tekee.
Milkop
24.01.2006 19:48:20

Alan kuulostaa fanipojalta.

Tervetuloa joukkoon. Ei Devyn musiikkiin vaan kykene suhtautumaan objektiivisesti, nero on hän. Mulle ensi kosketus Devinin tuotantoon oli Terria, jonka ostin Soundin arvostelun takia. Jaan Wessman antoi levylle 5 tähteä ja kehui maasta taivaiseen. Siitä se lähti eikä oo tarvinnut katua. Hieno mies.
Torniojaws
24.01.2006 19:56:18

kuten Sitting In The Mountains

Christeen EP (1998)

ja Ocean Machines

Ass-Sordid Demos 1990-1996 (1996)

Molemmat saa uutena ilmeisesti vain hevydevy.comin kautta.
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
Milkop
24.01.2006 19:58:44

Molemmat saa uutena ilmeisesti vain hevydevy.comin kautta.

Noin mäkin oon kuullut. Joskus voisi pistää Paypallilla tilausta kehiin:kaikki levyt mitkä puuttuu, jotain harvinaisuuksia ja vaikka paita siihen. Onpa sitä muuten tullut höpistyä tähän ketjuun.
Akiman
24.01.2006 23:50:32

Ja seuraavan linkin takaa löytyy lupaamani arvio albumista...

http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=1562

...Jota on oikeasti mahdotonta kuvailla edes romaanilla haluamallaan tavalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)