Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: St.Paul's sound
1 2
Sleepless
10.08.2003 01:18:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.stpaulssound.fi/
 
Onko kukaan ostanu tuolta mitään? Hinnat ainakin on kohdallaan -> jopa halvempaa kuin t-kaupassa!
 
hinta esimerkkejä:
 
Behringer V-amp 154e
Behringer GX212 kitarakombo 368e
Line6 Spider 212 kitarakombo 484 e
jne..
 
En kyllä ymmärrä miten joku pulju Suomessa voi myydä noin halvalla, mutta minä en ainakaan aio tilata t-kaupasta mitään jos tuolta voi saada sen samaan hintaan tai jopa halvemmalla.
 
Tässä viestissä ei nyt ollu mitään järkeä, mutta tiedättepähän tekin nyt tuon puljun =)
 
Ostetaan lukkotalla. esim. jt500/580 tai joku Schallerin floikka.
PuNkKi
10.08.2003 01:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

empä ole vielä koskaan ostanut, vaikka monta kertaa on pitänyt.
 
joskus kait pitää :)
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Lilli
10.08.2003 08:33:54 (muokattu 10.08.2003 08:35:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.stpaulssound.fi/
 
Onko kukaan ostanu tuolta mitään? Hinnat ainakin on kohdallaan -> jopa halvempaa kuin t-kaupassa!
 
En kyllä ymmärrä miten joku pulju Suomessa voi myydä noin halvalla, mutta minä en

 
Olen monesti tilannut St.Paul'sSoundista ja se on osoittautunut hyvin luotettavaksi liikkeeksi. Jo vuosia sitten tilasin ja sain PA-kamat ja viimeksi DGStompin - molempien hinta oli T-kaupan tasoa, jopa allekin. -Alhainen hintataso perustuu kai siihen rttä 'liike' sijaitsee Nummelassa autotallissa, eikä hintoihin sisälly korkeiden vuokrien ja palkkojen osuutta. Luulisin... en ole koskaan ite käynyt paikanpäällä. Joku on?
 
- Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta.
Vilhelmus
10.08.2003 08:51:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, peltisatsi tuli tilattua ja kaikki toimi oivasti.
Tosin, edelleen "normaaleista" musaliikkeistä saa tiettyjä kamoja halvemmallakin. Niinpä kesän muut hankinnat tuli tehtyä Tampereen Soitinkeskuksesta.
 
Vichy maistuu tutulle.
Fortune
10.08.2003 10:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen pariin otteeseen tilannut, uutta ja käytettyä tavaraa.
 
Palvelu on aktiivista ja miellyttävää sekä nopeaa. Ainoa odotus oli G-majorin kohdalla puolitoista viikkoa ja sekin johtui siitä, ettei laitetta ollut varastossa.
 
Matalat hinnat johtuvat tosiaan pienestä varastosta ja myymälä- ja henkilöstökulujen minimoinnista, ei makseta myymälätilavuokria eikä pidetä kymmentä asiakaspalvelutahdotonta suojatyöpaikkaa :)
 
No ei, paikkansa kaikenlaisille musiikkikaupoille, mutta monessa olisi cost management paikallaan IMHO...
 
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
esko
10.08.2003 19:30:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jeps, hyvät on mullakin kokemukset kyseisestä puljusta. ei voi sanoa mitään muutakaan.
 
Efektejä pitää olla joka nurkassa.
Jabe
11.08.2003 09:45:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Matalat hinnat johtuvat tosiaan pienestä varastosta ja myymälä- ja henkilöstökulujen minimoinnista

 
Näin on. Tosin siitä aiheutuu myös se, että aina tuolta ei saa puhelimitse ketään kiinni. Paikan päällä ei myöskään voi maksaa pankkikortilla.
 
Mutta olen ostanut tuolta tavaraa - jonkun kompuran ja bassarimikin - ja ollut sinänsä ihan tyytyväinen. Hyvä, että on erilaisia kauppoja.
 
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
Alfons Åberg
19.07.2012 07:09:51 (muokattu 19.07.2012 07:14:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3264 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Niin olen näin se aika vierähtää kun lähes kymmenen vuotta kulunut.
 
Ja edelleen homma pelaa: sunnuntaina tilaus, tiistaina paketti handussa. Hinnatkin kohdallaan, tilasin heiltä videokäyttöön menevän stereomikin ja oleellisinta oli, että heidän hintansa sisälsi myös ns. kissannahan. Erikseenhän nuo maksavat jopa kymmeniä euroja.
 
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
puhis13
19.07.2012 10:36:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin toimiva liike. Ei turhaa krumeluuria vaan hyvät tuotteet (joko varastossa tai tilataan), hyvä palvelu (paikan päällä), hyvät hinnat. Olen jopa hätätilassa saanut tavaraa lainaksi. SUOSITTELEN!
 
"If I wake up next morning...."
Vainottu
19.07.2012 10:47:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommattiin tuolta bändille uudet pa-kamat alkukesästä. Hinta oli kohdallaan ja tavaratoimitus tuli perille 2 tai 3 päivää tilauksesta. Eli eipä ole pahaa sanaa. :)
 
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
jii.haanpaa
19.07.2012 22:42:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika harvoin sitä pääsee kotimaisen putiikin webbimyymälää kehaisemaan: pelkkää plussaa täältäkin!
 
Todella nopeaa toimintaa ja yhteydenpito tuntuu olevan ensiluokkaista.
 
Noll_a
19.07.2012 23:03:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin on tilausta tehty Pyhän Paten kauppaan ja pelkkää plussaa on annettavana. Varmaan paras suomalainen musatavaraverkkokauppa, josta olen tavaraa tilannut.
 
Hihulihei, kamarunkkaus rahani vei
Hanok
20.07.2012 08:59:56 (muokattu 20.07.2012 09:00:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät kokemukset täälläkin. Lisätään vielä että firmalla on myös ihan myymälätila Nummelassa. Se sijaitsee hieman hankalasti löydettävässä paikassa teollisuusalueella. Palvelu on kohdallaan ja olen sieltä käynyt hakemassa lähiaikoina luurit ja pienempää sälää. Sikälikin loistava homma, että tuolta löytyi suoraan hyllystä Sennheiserin, Beyerdynamicin ja AKG:n studioluureja, joten pääsi kunnolla rinnakkain testaamaan ennen päätöksen tekoa. Hinnat ovat useasti samat kuin Thomannilla, joskus vähän allekin.
 
Joskus aikoinaan on tullut tilattua esim. mikkejä Espooseen. Tuolloin jopa toimittivat niitä itse perille, muistaakseni vieläpä maksutta. En tosin tiedä onko enää näin.
 
Hyvällä syyllä voin siis suositella putiikkia.
 
OPJ1974
20.07.2012 09:48:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vainottu: Hommattiin tuolta bändille uudet pa-kamat alkukesästä. Hinta oli kohdallaan ja tavaratoimitus tuli perille 2 tai 3 päivää tilauksesta. Eli eipä ole pahaa sanaa. :)
 
Myöskin tuli PA-kaappeja tuolta hommattua. Toimitus kolmessa päivässä "kotiovelle". Vastasivat myössähköpostiin melko ripeästi kun ostoksesta etukäteen vähän lisätietoja urkin.
mattim
20.07.2012 10:34:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen saanut tavaraa noudettua jopa Sunnuntaina kahden tunnin varoituksella.
 
mikkosah
20.07.2012 21:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä kokemuksia, ja periaate heillä se että aina vähintään euro halvemmalla kuin T-kauppa.
 
Lets go through the wall!!!!
Rämppy
20.07.2012 21:49:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia tästä lafkasta. Hinnat ovat kohdallaan ja toimitus on ollut nopeaa jopa silloin kun tuotetta ei ole ollut hyllyssä. Myös Nummelan myymälässä on tullut käytyä. Hyvä ja joustava palvelu niin netissä kuin paikan päälläkin. Myös takuuasiat ovat hoituneet jouhevasti ainakin silloin, kun meidän bändissä yksi tuolta hankittu vermes reistaili.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
sandelius
21.07.2012 08:50:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

St Paul's Sound on aivan loistava kauppa. Olen ostanut sieltä hirmuisen läjän musakamaa aikojen saatossa. Hinnat on kohillaan ja palvelu pelaa.
 
jukkav82
21.07.2012 19:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan on hyvä ja luotettava mesta ostaa kamaa. Itse asun lähellä ja lähinnä on tullut ostettua ihan paikan päältä. Joskus olen käynyt hakemassa bändille ostettuja kamoja, jotka tilattu netistä. Hinnat tosiaan T-kaupan hintojen alle tai samat.
 
On erittäin joustavasti aukikin, muistaakseni jonain arkipäivänä jopa klo 21.00 asti, mikä on tällaisissa lafkoissa aika harvinaista. Ovessa lukee muistaakseni vielä jotain sen suuntaista, että on tarvittaessa auki "milloin vain", jos soittaa ja tarvitsee jotain esim. juuri sunnuntaisin tms.
 
Suosittelen.
 
"If you squeeze my lizard I'll put my snake on you"
Jucciz
22.07.2012 04:25:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luureja, ständejä, piuhoja, monitoreita, miksereitä yms. on tullut vuosien saatossa tilattua ja hinnoittelu on ollut aina kohdallan. Samoin palvelumeininki, erittäin asiallista ja ihmisläheistä.
 
Suosittelen lämpimästi. Hyvä putiikki ja reilu meininki.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «