Aihe: Marshall JCM 2000 TSL 602
1
Jouni74
23.01.2006 17:45:31
Onko kellään kokemuksia ja minkähänlaisia?
Kovaan vääntöön ois tarkoitus jokin tuon tapainen hankkia.
Jaava
23.01.2006 18:43:00
jos haet jotain tosi metallimurskaajaa nii toi ei välttämättä ole sinun laite. TSL on enemmän semmonen rokki/kevythevi muristin. jos haet isoa murinaa niin kokeile engeleitä.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
-Prokitaristi-
23.01.2006 19:01:52
Taikka Peavey 5150 (6505).
Jouni74
24.01.2006 12:26:13
Just noin. Eka särö on hyvä perussärö, mutta ei todellakaan riitä kauhan pitkälle. Lead kanavassa taas säröä kyllä piisaa, mutta se on lespaul tyyppisellä kepillä soitettaessa melko tukkoista. Sopii hyvin leadeihin, mutta ei mielestäni komppaukseen, ellei säröjä sitten pudota taas sinne rokin puolelle. Eli rokin veivaukseen kyseinen städäri sopii mielestäni todella hyvin.

60 wattia riittää pändisoittoon hyvin ts. ei ole kertaakaan loppunut kesken ja volat käyneet vasta puolessa välissä. Tosin mulla on malli 601. Eli suhteuta nämä kommentit sen mukaan.

Jos vielä palaat tälle areenalle, niin onko tuo Lespaan sijoitettu Duncanin JB/Jazz setti maineensa veroinen? ja mille musalle?
Arabian Lauri
24.01.2006 14:04:20
Jos vielä palaat tälle areenalle, niin onko tuo Lespaan sijoitettu Duncanin JB/Jazz setti maineensa veroinen? ja mille musalle?

Tuo riippuu siitä mitä kitarassa on valmiina. Itellä kun on tuo Tokai, niin siinä ainakin saundi selkeni. Jazz on hyvä valinta, sillä pysyy soinnut selkeinä melko ruttuisellakin saundilla. JB on mielestäni taas oikein monikäyttöinen mikki. Tästä aiheesta on täällä tapeltu ennenkin, kannattaa laittaa aiheeksi hakuun ehkä mieluummin tokai kuin seymour duncan...

Suosittelen jos haluaa monikäyttöisen satsin lessuun. Ei liian hevi, mutta ei myöskään ihan tuhnu. Kompromissi parhaasta päästä.
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä!
Jouni74
24.01.2006 17:20:50
Tuo riippuu siitä mitä kitarassa on valmiina. Itellä kun on tuo Tokai, niin siinä ainakin saundi selkeni. Jazz on hyvä valinta, sillä pysyy soinnut selkeinä melko ruttuisellakin saundilla. JB on mielestäni taas oikein monikäyttöinen mikki. Tästä aiheesta on täällä tapeltu ennenkin, kannattaa laittaa aiheeksi hakuun ehkä mieluummin tokai kuin seymour duncan...

Suosittelen jos haluaa monikäyttöisen satsin lessuun. Ei liian hevi, mutta ei myöskään ihan tuhnu. Kompromissi parhaasta päästä.

Juu eli mulla on LP Standard Customin mikeillä (Hot Alnico). Saundi on kyllä tuhti, mut hevityksessä ei yksittäiset äänet meinaa erottua. Tulee soiteltua vähän kaikkea hard rockin ja vähän raskaamman hevin väliltä.
frozen inside
24.01.2006 21:33:41
onko tuo peavey 6505 siis sama laite kuin 5150? Ku sitä 5150 ei enää valmisteta ja olen vähän pettyny ku se ois hyvä vehe..
Lutkare
24.01.2006 22:01:32 (muokattu 24.01.2006 22:01:52)
onko tuo peavey 6505 siis sama laite kuin 5150? Ku sitä 5150 ei enää valmisteta ja olen vähän pettyny ku se ois hyvä vehe..

Joo tuo 6505 on vaan uus mallikoodi.
Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)