uruttaja 23.01.2006 16:50:00 (muokattu 23.01.2006 16:50:20) | |
---|
Puolituhatta. TALUA TAKKOO!!! |
isojussi 23.01.2006 16:51:03 | |
---|
Jee, ookko laulanu ton "What A Wonderful World" koskaan? :) Monasti. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 23.01.2006 16:54:29 | |
---|
OK. First time ever in Mnet - kun ei oo aikasemmin ollu todistusaineistoo: http://members.surfeu.fi/isojussi/SwingLowSweetChariot Erittäin epävirallisesti ja vaan vähäksi aikaa. Pureskelkaa vapautuneesti. En soita tossa pianoa. Nyt vähän jänskää..... Jee! Nyt se on siis kaikkien kuultavana :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 23.01.2006 16:55:57 | |
---|
Jee! Nyt se on siis kaikkien kuultavana :o)) Näino. Jos kerta Vammalan Mantassakin, ni miksei sit täällä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 23.01.2006 17:00:27 | |
---|
Näino. Jos kerta Vammalan Mantassakin, ni miksei sit täällä. Sasse! Manta sentäs kuuluu laajalla alueella....päästään sun kans samaan ohjelmaan, kun mä laulan tunnarin ja sä vedät ton oman biisis. Luultavasti jo parin viikon päästä perjantaina. Oo kuulolla, jos oot kotona. Saattaa kuulua teilläkin! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 23.01.2006 17:00:48 | |
---|
Jee! Nyt se on siis kaikkien kuultavana :o)) Mitä mieltä olit meidän duetosta? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 23.01.2006 17:02:55 | |
---|
Mitä mieltä olit meidän duetosta? Puhuksää itekses? Ihan hyvä. Mä luovin näköjään sen paikan, jossa vedin väärin, kuin kunnon haitaristi konsanaan. Sä vedät siinä hyvin. Sen mikkien eron kuulee siinä hyvin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 23.01.2006 17:05:24 | |
---|
Puhuksää itekses? Ihan hyvä. Mä luovin näköjään sen paikan, jossa vedin väärin, kuin kunnon haitaristi konsanaan. Sä vedät siinä hyvin. Sen mikkien eron kuulee siinä hyvin. Ai sori :o)) mun kyllä piti vastata sun puheluun :o)) Joo, ei siinä sun esityksessä mitään vikaa oo. Mun ääni on kyllä paljon selvempi, eli sun mikki oli huomattavasti parempi. Noissa mun ja Annukankin lauluissa kuuluu hyvin, että mun ääni on kirkkaampi.....laitoin sulle levyn just kuoreen ja vien aamulla postiin. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 23.01.2006 17:12:22 | |
---|
...Noissa mun ja Annukankin lauluissa kuuluu hyvin, että mun ääni on kirkkaampi...... HOHO! Terhihän jo sano sitä siä Kirkossa. No - itepähän se vaati sitä talon esaa.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 23.01.2006 17:16:05 | |
---|
HOHO! Terhihän jo sano sitä siä Kirkossa. No - itepähän se vaati sitä talon esaa.... No joo...kuuluu sen ääni siltikin. On sen verran erilainen kun mun Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 23.01.2006 17:30:35 | |
---|
OK. First time ever in Mnet - kun ei oo aikasemmin ollu todistusaineistoo: http://members.surfeu.fi/isojussi/SwingLowSweetChariot Erittäin epävirallisesti ja vaan vähäksi aikaa. Pureskelkaa vapautuneesti. En soita tossa pianoa. Nyt vähän jänskää..... ei kannata jännittää....sää laulat tän komeesti! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 23.01.2006 17:38:04 | |
---|
http://members.surfeu.fi/isojussi/SwingLowSweetChariot Erittäin epävirallisesti ja vaan vähäksi aikaa. Pureskelkaa vapautuneesti. En soita tossa pianoa. Nyt vähän jänskää..... Ei tartte jännittää! mahtava ääni. Pärjäisit helposti Golden Gate Qvartetissa ja Delta Rythm Boyseissa milloin vain. Tuohonko pikkasen töräyttäisi torvella niin Jerikon muureilla ei ois mitään mahiksia... Pianisti ois tietenkin saan harjoitella tuo kappale. Sen hän olisi ollut sinulle velkaa. Koska en ole kuullut paljon muitten esityksiä olet IsoJusi jaetulla ykkössijalla tämän kaverin kanssa joka laulaa sen "Eilen kun mä tiennyt en". G-strings are for strippers |
isojussi 23.01.2006 17:39:41 | |
---|
...tämän kaverin kanssa joka laulaa sen "Eilen kun mä tiennyt en". Kiitos! Mä tykkäsin kans siitä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 23.01.2006 18:01:37 | |
---|
Kiitos! Mä tykkäsin kans siitä. Setä kuunteli ja tykkäsi. Toimii! :) |
kuunsirppi 23.01.2006 22:32:18 | |
---|
Tosta Jussin laulusta tykkäs tädit kovasti sielä kirkossa. Ei kait oo ihme, kun laulu tuli munaskuista asti...tai ainakin kuulosti siltä :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 23.01.2006 23:14:02 | |
---|
...Ei kait oo ihme, kun laulu tuli munaskuista asti...tai ainakin kuulosti siltä :o) Tosimies teke vähistäkin aineksista paljon valmista.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 23.01.2006 23:15:41 | |
---|
Tosimies teke vähistäkin aineksista paljon valmista.... :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 23.01.2006 23:29:30 | |
---|
Tässä olis nysse laulajan ja mun duetto: http://members.surfeu.fi/isojussi/Laulujatoisenmaan Edelleenkän en soita tässäkän pianoo. Enkä oikein mielestäni oppinu tota biisiä. Ei ihan oo mun sävellaji. Laulumikkikestutelun avuks: Mä vedä 50/50 akustisesti/Kalevan kirkon rojuihin, Laulaja vetää mun t-bone SC-450:een ja mun pa:han. Jokanen voi sit tehdä johtopäätöksiä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
poppamies 23.01.2006 23:39:27 | |
---|
Tässä olis nysse laulajan ja mun duetto:.... Hyvin menee mutta menköön! Te vlaulatte molemmat hienosti. Tuolla piti sitten olla selvin päin, eikö? G-strings are for strippers |
Hyvin menee mutta menköön! Te vlaulatte molemmat hienosti. Tuolla piti sitten olla selvin päin, eikö? Kyllä, itku pääsi. |