forspet 23.01.2006 19:48:28 | |
---|
Pistinpä huvikseni/huviksenne omaa sooloiluani tänne, biisin kaikki varmaan tuntee, se on nimittääin Steve Vain Tender Surrender. Aika paha ku hienoja kitaralegendabiisejä raiskataa tälleen, mut kuunnelkaapa vaan ja pistäkää sitten kommenttii, kiva ois kuulla mitä tyypit tykkää. Ja niin, ylä H on rikki..haittas vähän :D http://www.hytti.uku.fi/~pforsstr/tender.mp3 |
mr.muzak 23.01.2006 20:13:11 | |
---|
Pistinpä huvikseni/huviksenne omaa sooloiluani tänne, biisin kaikki varmaan tuntee, se on nimittääin Steve Vain Tender Surrender. Aika paha ku hienoja kitaralegendabiisejä raiskataa tälleen, mut kuunnelkaapa vaan ja pistäkää sitten kommenttii, kiva ois kuulla mitä tyypit tykkää. Ja niin, ylä H on rikki..haittas vähän :D http://www.hytti.uku.fi/~pforsstr/tender.mp3 Ihan kiva että musiikkia harrastat, mutta itsesi kannalta vielä kivampi että opiskelet jotain muuta:) |
musamies 23.01.2006 20:29:03 | |
---|
|
En (onneksi) ole kuullut alkuperäistä, mutta tämä on varmasti paljon siedettävämpi, kjeheh. |
Leikari 24.01.2006 09:08:11 (muokattu 24.01.2006 09:10:21) | |
---|
tykkää kuin hullu puurosta - - - ja hullut on hulluja joo, älä jätä vielä 9-5 -työtäsi - ei Baronkaan ole jättänyt, vaikka häneltä tuo taittuisi varmaan mallikkaammin ( eikä edes tilumies mainosta olevansakaan) ;-) Soitetaan jamia! |
baron 24.01.2006 10:10:05 | |
---|
tykkää kuin hullu puurosta - - - ja hullut on hulluja joo, älä jätä vielä 9-5 -työtäsi - ei Baronkaan ole jättänyt, vaikka häneltä tuo taittuisi varmaan mallikkaammin ( eikä edes tilumies mainosta olevansakaan) ;-) Taittui tai ei, kyllä jo suunnitelmat on vireillä jättää muut hommat ja alkaa täyspäiväiseksi soittajaksi. (Tosin työpäivät voi jäädä lyhyiksi ja harvoiksi, mutta hällä väliä!) My name is Baron, Sir Baron. |
stagestar 25.01.2006 13:54:39 | |
---|
Tää oli hauska ! siis todella hauska. rok rok !!! |
Listen 25.01.2006 13:57:16 | |
---|
Odotin kuvauksen ja kommenttien perusteella jotain ihan sairaan nopeeta pätemisentarpeista tiluliluhuttua lead-soundilla... Kyllä tuo minusta kuulosti ihan hyvältä. Jotain pikkumokia, ja tritonuksen käyttö useassa kohtaa vähän pisti korvaan, mutta muuten jees. Ehkä aika samantapaista sooloilua kuin itse soittaisin (mulla vaan on huonompi tekniikka). Ja alkuperäistä biisiä en muista kuulleeni. |
musamies 25.01.2006 14:11:07 (muokattu 25.01.2006 14:20:13) | |
---|
http://www.asikkalalainen.net/musa/3manuaalia.mp3 Tässä on meikäläisen haaste tässä sarjassa, jossa heitetään jotain irtomatskuu. Toi keskustelunavajaan pätkä olisi huomattavasti paremman kuuloinen jos siinä olisi jotain taustaa, kuten vaikka basso ja urkusaundiin vois lyödä vaikka muutaman leslien nopeudenvaihdoksen ja kaikua. Meikäläisellä sensijaan on kaikua senkin edestä. |
Haipuma 25.01.2006 14:41:20 (muokattu 25.01.2006 14:41:56) | |
---|
Yksi syy siihen miksi toi (ylimmän kirjoittajan) oli ehkä vähän hassun kuuloinen voi olla siinä, että soitettuna oli melko kuivalla (oliko Native instrumentsin B4?) soundilla melko pitkä biisi. Joo lisää taustoja vähän, niin ei rupee kyllästyttään. Eikä pikkumokat välttämättä haittaa mitään. Ei paha mun mielestä muuten! The truth lies within Kesälintu. |
musamies 25.01.2006 14:45:44 | |
---|
Yksi syy siihen miksi toi (ylimmän kirjoittajan) oli ehkä vähän hassun kuuloinen voi olla siinä, että soitettuna oli melko kuivalla (oliko Native instrumentsin B4?) soundilla melko pitkä biisi. Sen saundi - mitä mäkin käytän - on aika korni jos siihen ei lisää kaikua. Makuasia tietenkin. |
Leikari 25.01.2006 15:04:27 | |
---|
kaiken kannustuksen jälkeen täytyy kuitenkin todeta, että jätkässä on COB-ainesta (vaikka mikäpä minä ole sitä sanomaan) http://www.hytti.uku.fi/~pforsstr/ meno videoilla sopisi varmaan miittiin ;-P Soitetaan jamia! |
forspet 25.01.2006 15:57:47 | |
---|
Täytyypä ihan tähän väliin kommentoida vähän. Et NIIN mielelläni olisin pistäny leslie-vaihdoksia tohon sekaan.....MUTTA urut on niin kämyt/vanhat, ettei niil pysty ohjaa tota B4:sta mitenkään, joten olis pitäny kurkotella konelle, ja se ei onnistu meikältä tos vouhotukses. Ja taustoista: Joo, olis pitäny, en vaan jaksanu, oon laiska :D |
musamies 25.01.2006 16:05:55 | |
---|
Täytyypä ihan tähän väliin kommentoida vähän. Et NIIN mielelläni olisin pistäny leslie-vaihdoksia tohon sekaan.....MUTTA urut on niin kämyt/vanhat, ettei niil pysty ohjaa tota B4:sta mitenkään, joten olis pitäny kurkotella konelle, ja se ei onnistu meikältä tos vouhotukses. Ja taustoista: Joo, olis pitäny, en vaan jaksanu, oon laiska :D Meikäläisen ensimmäiset kokeilut B4 ohjelmalla oli sellaisia, että sain vanhalla 1980 luvun Yamaha PSR:llä ohjattua - varmaan ensimmäisiä joissa oli midi - sitä niin, että leslien nopeudenvaihto oli saatu aikaa vaihtamalla presettiä. Painaa PSR:stä vaikka organ, on hidas leslie ja sitten vaikka piano tms. niin vaihtuu presetti, jossa ei muuta eroa kuin leslien nopeudenmuutos. Näin sai ongelman kierrettyä. |
forspet 25.01.2006 16:13:21 | |
---|
Ahaa...täytyypä kokeilla jos sais jotenkin ton homman hoideltua, urut on Yammun Electone ME-50, vuodelta.....jaa...no ainaski kasikytluvulta. Toistaseks kotinauhotuksis oon sitten feikannu silleen et jälkikäteen jakanu raidan kahdeks ja toiselle laittanu lesliet päälle...nyt en sitten jostain syystä noin tehny... |
forspet 25.01.2006 16:14:39 | |
---|
Odotin kuvauksen ja kommenttien perusteella jotain ihan sairaan nopeeta pätemisentarpeista tiluliluhuttua lead-soundilla... Kyllä tuo minusta kuulosti ihan hyvältä. Jotain pikkumokia, ja tritonuksen käyttö useassa kohtaa vähän pisti korvaan, mutta muuten jees. Ehkä aika samantapaista sooloilua kuin itse soittaisin (mulla vaan on huonompi tekniikka). Ja alkuperäistä biisiä en muista kuulleeni. Mikä on tritonus? Voi olla et niitä oli liikaa, saatan karsii sitten ku tiiän mikä se on :D |
baron 25.01.2006 16:16:00 | |
---|
Mikä on tritonus? Voi olla et niitä oli liikaa, saatan karsii sitten ku tiiän mikä se on :D Intervalli, jossa kolme kokosävelaskelta esim C-F#. Joskus kielletty, joskus suosittu. My name is Baron, Sir Baron. |
forspet 25.01.2006 16:19:40 | |
---|
Jaahas, aina sitä oppii jotain uutta..Ehkä se teoria olis sittenkin pitäny opiskella joskus... |
Carpenter 25.01.2006 16:54:14 | |
---|
|
KoskPaavo 25.01.2006 20:07:50 | |
---|
Intervalli, jossa kolme kokosävelaskelta esim C-F#. Joskus kielletty, joskus suosittu. Eikös tuon tritonuksen soitto ollut joskus 1500-luvulla jopa hengenvaarallista, itse saatanasta kun tämä intervalli sen ajan kirkollisoppineiden mielestä oli. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |