Kasperi Tervonen 22.01.2006 00:51:17 | |
---|
sillä saadaan vähän lisää hintaa tuotteelle kun siellä on PUTKI!! :) Ihan asiallinen hintalaatusuhde noissa valvetronixeissa näyttäisi kuitenkin olevan. (ainakin 30 ja 50 wattisissa). "What do you mean I ain't kind?
Just not your kind." -Dave Mustaine |
J.Hollström 22.01.2006 09:48:12 | |
---|
eivät ole putkivehkeitä... vaan mallintavia digi+transistori härveleitä. Voihan siellä etuasteessa olla yksi putki, mutta yleensä sen merkitys soundiin on psykoakustinen No tässä sillä on enemmän kuin psykoakustinen vaikutus. Putkihan ei ole etuasteessa, vaan tossa on matalatehoinen päätepiiri (jossa toi putki on) + patentoitu virtuaalinen ulostulomuuntaja ja dummy ämyripiiri, joka simuloi impedanssin muutosta. Tämä on siis tältä osin sama piirirakenne mitä oikeissakin putkikoneissa. |
pekkaautio 22.01.2006 10:01:55 | |
---|
Ihan hyvät kokemukset minullakin on tuosta 30 w versiosta, niin putkimies kuin olenkin. Muutama mallinus on todella hyvän kuuloinen ja muutama ei välttämättä niinkään. Itsekään en ole vaan tuota soittotreeneissä käyttänyt, minulla vehje on ihan kotiharjoittelua ja äänitystä varten. Tuolla kun saa hyvät soundit ihan kohtuullisella volyymilla ja hinnankaan ei pitäisi olla este, jos on tottunut putkivahvareitten kanssa pelaamaan. |
meitu 22.01.2006 20:30:28 | |
---|
Niinkuin jo pariin otteeseen olen maininnut niin pahaa sanottavaa minulla tuosta AD120VT mallista ei ole :) Odottelen innolla maanantaina, jolloin pitäisi saapua uraltonelta uusi JJ ECC803S-putki tuohon. Ei sillä, että perusputki olisi huono tai antaisi huonoa soundia vaan ihan kokeiluperusteella. 14 euroa ei ole iso hinta tuollaisesta testauksesta. Ainoa asia mikä koko valvetronixeissa pelottaa on niiden saama palute huonosta luotettavuudesta. Ei viitsis paskaa ostaa, jota tarvii viedä yhtenään korjuuseen. Mutta kai se on ymmärrettävää, sen verran pikkutarkkaa tekniikkaa taitavat olla. Ne jotka soittaa ne tietää |
superfly 22.01.2006 20:34:49 | |
---|
Ainoa asia mikä koko valvetronixeissa pelottaa on niiden saama palute huonosta luotettavuudesta. Ei viitsis paskaa ostaa, jota tarvii viedä yhtenään korjuuseen. Mutta kai se on ymmärrettävää, sen verran pikkutarkkaa tekniikkaa taitavat olla. Mulla ei juuri ongelmia ole ollut luotetavuden kanssa. Liitäntöjen jakit joskus piti rohinaa mutta se hoitui helposti puhdistusspraylla. Taidan nuo jakit joskus tässä vaihtaa laadukkaampiin kuitenkin. Hyvin on toosa palvellut keikoillakin kertaakaan pettämättä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
P-Nut 22.01.2006 21:07:22 | |
---|
Ainoa asia mikä koko valvetronixeissa pelottaa on niiden saama palute huonosta luotettavuudesta. Ei viitsis paskaa ostaa, jota tarvii viedä yhtenään korjuuseen. Mutta kai se on ymmärrettävää, sen verran pikkutarkkaa tekniikkaa taitavat olla. Jokaisessa tuotteessahan niitä jonkinlaisia vikoja joskus on. Joissakin enemmän ja joissakin vähemmän. Itselläni ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa tuon kanssa ikinä. Sanoisin, että osta se mikä itsestä tuntuu ja kuulostaa mieluistalta. Takuu huolehtii jos sattuu jokin menemään rikki ja se mahdollisuus, että kohdalle sattuu huono yksilö, joka on vähän väliä rikki on kuitenkin suht olematon. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Ville81 22.01.2006 21:28:45 | |
---|
Aikamoinen kytkykauppa myydä lähestulkoon pakollista jalkapoljinta yli 300€:llä. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
P-Nut 22.01.2006 21:35:17 | |
---|
Aikamoinen kytkykauppa myydä lähestulkoon pakollista jalkapoljinta yli 300€:llä. VC-4 on thomannilla 198e, joka on kuitenkin kohtuullisen kallis, mutta tuollakin pärjää oikein hyvin. Jos ei miellytä niin ei ole pakko ostaa ja jos on osaava tyyppi niin rakentaa vaikka itse :) Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Jarzki 23.01.2006 21:55:55 | |
---|
Tuo AD50VT Vaasan Unisoundissa 315€..eli jos on vaasaan asiaa niin halvalla lähtee. AD30VT 235€ |
dmntn 23.01.2006 22:04:26 | |
---|
Tuo AD50VT Vaasan Unisoundissa 315€..eli jos on vaasaan asiaa niin halvalla lähtee. AD30VT 235€ Älä olisi sanonu! Pitääpi mennä käymähän! Olikos noita 50:siä monta vaiko vain yks? Sweepatessa roiskuu! |
Tuo AD50VT Vaasan Unisoundissa 315€..eli jos on vaasaan asiaa niin halvalla lähtee. AD30VT 235€ Huh, googletin Unisoundin ja ensimmäinen tärppi vei oikeaan paikkaan: http://www.unisound.fi/yhteystiedot.html Hätkähdin henkilökuntatietoja: Nils Gustafsson...Uskaltaako tuonne mennä? :D |
dmntn 23.01.2006 22:51:15 | |
---|
Huh, googletin Unisoundin ja ensimmäinen tärppi vei oikeaan paikkaan: http://www.unisound.fi/yhteystiedot.html Hätkähdin henkilökuntatietoja: Nils Gustafsson...Uskaltaako tuonne mennä? :D Vasta mun käynnin jälkeen. Sweepatessa roiskuu! |
Aki 23.01.2006 23:33:52 | |
---|
Ainoa asia mikä koko valvetronixeissa pelottaa on niiden saama palute huonosta luotettavuudesta. Ei viitsis paskaa ostaa, jota tarvii viedä yhtenään korjuuseen. Mutta kai se on ymmärrettävää, sen verran pikkutarkkaa tekniikkaa taitavat olla. En ole vielä kuullut yhdestäkään luotettavuustapauksesta, joka olisi liittynyt muuhun kuin tavalaatuisiin efektiloopin jakkeihin. Kaikki omat kokemukset, tuttujen musaliikemyyjien ja huoltomiesten, sekä harmony-centralin kommentit. On toki kurjaa, jos vahvistin on rikki se on rikki on syy mikä hyvänsä. Mutta onpahan helppo ja halpa korjata kun tietää missä vika on. Jos pelottaa jo etukäteen, voi vaihtaa Switchcraftit tilalle. Ei maksa paljoo. Niin, näistä parittomista kymmenistä en ole luotettavuusongelmia kuullut yhtäkään, niissähän ei eff-looppia ole. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
dmntn 24.01.2006 18:23:29 | |
---|
Kerokaas nyt saako tuosta ad50vt:stä irti selkeää raskaamman puoleista säröä? Hain tänään testattavaksi, mutta vielä en oo kyl löytäny. Elikkäs jos jollaki hyvät asetukset, niin kertokaa. Sweepatessa roiskuu! |
NeonKnight 24.01.2006 18:58:57 | |
---|
Kerokaas nyt saako tuosta ad50vt:stä irti selkeää raskaamman puoleista säröä? Hain tänään testattavaksi, mutta vielä en oo kyl löytäny. Elikkäs jos jollaki hyvät asetukset, niin kertokaa. Lyöt jotain säröpedaalia väliin josta pistät kevytrosoa, ja sitten Voxista joko UK Modern tai US Higain (muistinkohan oikein) ja säröä tarpeeksi. Näin ainakin saan mielestäni hyvät rock/hardrock soundit itselleni. |
dmntn 24.01.2006 19:10:36 | |
---|
Lyöt jotain säröpedaalia väliin josta pistät kevytrosoa, ja sitten Voxista joko UK Modern tai US Higain (muistinkohan oikein) ja säröä tarpeeksi. Näin ainakin saan mielestäni hyvät rock/hardrock soundit itselleni. Tarkotin sitä, että miten tästä laitteesta saa yksin kunnon säröt ilman pedaaleja? En haluaasi ostaa sellaasta vahvaria, minkä saundi ei yksistään miellytä, vaan haluaasin sellaasen, jossa puhdas ja särö on jo valmiiksi hyvää tasoa. Sweepatessa roiskuu! |
J.Hollström 28.01.2006 13:33:41 | |
---|
Kerokaas nyt saako tuosta ad50vt:stä irti selkeää raskaamman puoleista säröä? Hain tänään testattavaksi, mutta vielä en oo kyl löytäny. Elikkäs jos jollaki hyvät asetukset, niin kertokaa. No en tiedä kuinka raskasta on hakusessa, mut tämmönen ääni multa pääsee sillä UK'80S -presetillä (siis tehtaan asetussoundi ko. mallinnuksella): http://www.juki.1g.fi/mp3/VOX_AD50VT/UK80S.mp3 Ehkä liikaa bassoa minun makuun, mut en mennyt säätämään ettei tarvi niitä nappuloiden asentoja raportoida erikseen. |
NeonKnight 28.01.2006 16:53:55 | |
---|
No en tiedä kuinka raskasta on hakusessa, mut tämmönen ääni multa pääsee sillä UK'80S -presetillä (siis tehtaan asetussoundi ko. mallinnuksella): http://www.juki.1g.fi/mp3/VOX_AD50VT/UK80S.mp3 Ehkä liikaa bassoa minun makuun, mut en mennyt säätämään ettei tarvi niitä nappuloiden asentoja raportoida erikseen. huhhuh! siis tuossa (siis kitaran ja vahvistimen) välissä ei ole mitään? en ikipäivänä saa tuosta omasta 50 wattisesta tuolla UK'80S koskaan tuommoisia soundeja! Multa tulee vain lähemmäs pelkkää kevyt rosoa... tosin mun single-coil squier paska on varmaan siihen syypää... |
meitu 28.01.2006 20:13:38 | |
---|
No en tiedä kuinka raskasta on hakusessa, mut tämmönen ääni multa pääsee sillä UK'80S -presetillä (siis tehtaan asetussoundi ko. mallinnuksella): http://www.juki.1g.fi/mp3/VOX_AD50VT/UK80S.mp3 Ehkä liikaa bassoa minun makuun, mut en mennyt säätämään ettei tarvi niitä nappuloiden asentoja raportoida erikseen. Kyllähän tuo aika munakkaalta saundaa! Millainen keppi tuossa äänityksessä oli käytössä? Ne jotka soittaa ne tietää |
J.Hollström 28.01.2006 22:17:46 | |
---|
huhhuh! siis tuossa (siis kitaran ja vahvistimen) välissä ei ole mitään? On siinä johto välissä. |