Aihe: Led zeppelin
1 2 3 4 518 19 20 21 22131 132 133 134 135
HaloOfFlies
11.01.2006 22:09:00

Kiitos Danny ! +

Eipä mittään.
First they steal your mind and then they steal your soul
Stairway to heaven
22.01.2006 17:56:41
Livetuotanto...
Tympee Huttunen
23.01.2006 09:16:54 (muokattu 23.01.2006 09:17:18)
Led Zeppelin on kyllä hurja bändi. Tuossa oli vuosia ettei bändi juurikaan kiinnostanut sen enempää. Kokoelmaa tuli aina välillä kuunneltua. Sain kirjan joululahjaksi ja sen luettuani olen levyjäkin nyt ostanut. 1-4 on jo plakkarissa ja Houses of the Holy saapuu pian.

Mielestäni Led Zeppelin on ollut parhaimmillaan ehdottomasti livenä. Mulla oli se tupladvd tuossa lainassa ja se oli kyllä kovaa menoa. Song Remains the Same pitää myös ehdottomasti hankkia.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Wahi
23.01.2006 15:51:28
Ja jos ei jo löydy, niin How The West Was Won 3CD live paketti.
Shine on You crazy Diamond!
Brian May jr.
23.01.2006 15:54:36
Ja jos ei jo löydy, niin How The West Was Won 3CD live paketti.

Tän kait sais myös DVD:nä. Led Zeppelin parhaimmillaan.
Vettä!
MK73
23.01.2006 16:43:53
Led Zeppelin on kyllä hurja bändi. Tuossa oli vuosia ettei bändi juurikaan kiinnostanut sen enempää. Kokoelmaa tuli aina välillä kuunneltua. Sain kirjan joululahjaksi ja sen luettuani olen levyjäkin nyt ostanut. 1-4 on jo plakkarissa ja Houses of the Holy saapuu pian.

Mielestäni Led Zeppelin on ollut parhaimmillaan ehdottomasti livenä. Mulla oli se tupladvd tuossa lainassa ja se oli kyllä kovaa menoa. Song Remains the Same pitää myös ehdottomasti hankkia.

Live-taltioinnit tottakai, mutta hankippa myös loppupään levyt Physical Graffisista eteenpäin. Kun itse tutustuin bändiin, mulle suositeltiin ensisijassa levyjä 1-4. Sitten yllätyin, että myöhempi tuotanto olikin vielä parempaa - tai kolisee ainakin minulle noita ekoja kovemmin. Etenkin Bonhamin soitto maustui ja kypsyi levy levyltä, kun se (ehkä turha höyryäminen) iän myötä tasaantui.
sus
23.01.2006 16:53:53
Tän kait sais myös DVD:nä. Led Zeppelin parhaimmillaan.

ei saa. se "Led Zeppelin" dvd jossa on se aavikko on olevinaan se mutta ihan eri matskuahan siinä on :o HTWWW on kyllä zeppiä parhaimmillaan. ah
bluus
Laatte
28.01.2006 14:45:54

Valistakaas mitä levyjä kannattaa hankkia bändiltä, kun isoveli on valistanut myöhäisemmän tuotannon olevan ns. "kuraa". Omistan tällä hetkellä II, III ja sitten sen nimettömän, jossa neljä merkkiä eli ilmeisesti IV? :D
Wahi
28.01.2006 14:50:29 (muokattu 28.01.2006 14:50:59)
Valistakaas mitä levyjä kannattaa hankkia bändiltä, kun isoveli on valistanut myöhäisemmän tuotannon olevan ns. "kuraa". Omistan tällä hetkellä II, III ja sitten sen nimettömän, jossa neljä merkkiä eli ilmeisesti IV? :D

Joo, IV se on. Hanki ihmeessä I ja Houses Of The Holy. Ja sitten ehdottomasti 3CD live; How The West Was Won. IMO ei loppupään tuotanto ole niin huonoa.
MK73
28.01.2006 15:07:34
Valistakaas mitä levyjä kannattaa hankkia bändiltä, kun isoveli on valistanut myöhäisemmän tuotannon olevan ns. "kuraa".

Sun veljes on (sori vaan) hakoteillä :D Justiinhan mä tuossa julistin myöhemmän tuotannon olevan timanttia.
Tympee Huttunen
28.01.2006 15:20:21
Live-taltioinnit tottakai, mutta hankippa myös loppupään levyt Physical Graffisista eteenpäin. Kun itse tutustuin bändiin, mulle suositeltiin ensisijassa levyjä 1-4. Sitten yllätyin, että myöhempi tuotanto olikin vielä parempaa - tai kolisee ainakin minulle noita ekoja kovemmin. Etenkin Bonhamin soitto maustui ja kypsyi levy levyltä, kun se (ehkä turha höyryäminen) iän myötä tasaantui.

Jeps. Houses of the Holy on minulla nyt soinut eniten viidestä ekasta. Todella hyviä kappaleita. Ennen kammoksuin D'yer Mak'eria, mutta nyt se onkin lempikappaleita.

Kolme levyä tilasin taas lisää. Physical Graffiti oli kallis, joten se nyt sai vielä jäädä. In through the outdoor, presence ja coda ovat tulossa. Rahat tässä menee, mutta väliäkös tuolla. Hyvää musiikkia.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Ernesti
30.01.2006 10:24:28 (muokattu 30.01.2006 10:53:27)
Mä tykkään ehkä enemmän siitä zeppelinin myöhemmästä tuotannosta. Houses-Outdoor. Mun mielestä Page soittaa mielenkiintoisempia juttuja niissä.(Hepo??)
Ja se DVD on mainio!Harmi vaan ku ainakin sitä Knebworthin Achillesta on peukaloitu...Luottamus meinaa kärsiä.

Mut silti yksinkertaisesti maailman kovin bändi!Ehdottomasti.
Traditional grip!!
rheinone
30.01.2006 11:43:28
Itse en ole ainakaan katunut tuon dvd:n hankintaa.
Mutta tämä -> http://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=799 on ehdottomasti hankinnan arvoinen.
Hintakin ihan kohtuullinen, taitaa saada alle neljän kympin.

Ajattelin hankkia jommankumman, joko tuon tupla-DVD:n tai sitten How The West Was Won DVD:n. Kumpi sisältää kovempaa konserttikamaa?

Mulla on entuudestaan How The West Was Won CD, joten tiedän kyllä että musapuoli noilla '72 jenkkikeikoilla on hirveetä tykitystä. Mutta väittävät että tolle tupla-DVD:lle on koottu bändin "tärkeimmät keikat". Hyllystäni löytyy myös The Song Remains The Same DVD. Onko tuplalla sen kanssa päällekkäistä livemateriaalia?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Wahi
30.01.2006 11:47:58
Ajattelin hankkia jommankumman, joko tuon tupla-DVD:n tai sitten How The West Was Won DVD:n. Kumpi sisältää kovempaa konserttikamaa?

Mulla on entuudestaan How The West Was Won CD, joten tiedän kyllä että musapuoli noilla '72 jenkkikeikoilla on hirveetä tykitystä. Mutta väittävät että tolle tupla-DVD:lle on koottu bändin "tärkeimmät keikat". Hyllystäni löytyy myös The Song Remains The Same DVD. Onko tuplalla sen kanssa päällekkäistä livemateriaalia?

Ei ole How The West Was Won DVD:tä. Tai sitten sillä tarkoitetaan tuota "tuplaa". Zeppeliinillä on vain 2 DVDtä, tämä ja The Song Remains The Same.
rheinone
30.01.2006 11:56:22 (muokattu 30.01.2006 12:01:27)
Ei ole How The West Was Won DVD:tä. Tai sitten sillä tarkoitetaan tuota "tuplaa". Zeppeliinillä on vain 2 DVDtä, tämä ja The Song Remains The Same.

Mikäs helvetti toi CDON:ista löytyvä 2-disc DVD-Audio album sitten on olevinaan? Valistakaa tietämätöntä.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

E:
Exclusive colour photos of the group performing live on stage introduce each track.

Ei jumaliste, hyvä että tuli puheeks! Tässähän saattaa mennä sinisilmäinen kuluttaja helposti vipuun.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Flash
30.01.2006 14:33:14

Ei jumaliste, hyvä että tuli puheeks! Tässähän saattaa mennä sinisilmäinen kuluttaja helposti vipuun.

Juu, audio DVD on pikkasen eri asia kuin video DVD. Tosin molemmille saa ahdettua sekä ääntä, että kuvaa, joten ei ihme jos noiden kanssa menee sekaisin.
Live Music Is Better!
tom--petty
09.03.2006 19:09:41
Led Zeppelin on kyllä yksi suurimmista bändeistä ikinä. En osaa sanoa yhtä parasta levyä koska se paras voi olla mikä tahansa näistä:

I (1969)

II (1969)

IV (1971)

Houses Of The Holy (1973)

Physical Graffiti (1975)

Parasta kappaletta on ihan mahdoton sanoa... en pysty..
Wahi
09.03.2006 19:12:31
Parasta biisiä tai levyä on mahdotonta sanoa. Ehkä I, II tai IV.

Kyllä se Zeppelin on aina niin kova. Tässä on taas tullut kuunneltua How The West Was Wonia. Täyttä kultaa.
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
Masai-mies
09.03.2006 20:20:06

En tiedä parhaudesta, mutta In my time of dying jyrää aina eniten vaikka mikä olisi.

Tosin aika samanlainen fiilis tulee kun kuuntelee lähes mitä tahansa Zeppiä.
T-Tappajasolu ja Aorttaläppä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)