Ville81 23.01.2006 17:24:03 | |
---|
Se ero onkin V-Ampeilla ja oikeilla vahvistimilla. Mikäs se sun äänitysetuaste oli? Eikös siitä irronnut ihan kuulaat saundit? Täytynee laittaa V-amp kiertoon jossain vaiheessa. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
Eemil 23.01.2006 17:38:59 | |
---|
Sillähän on ylipäätään kaikki efektit päällä, ei sekään kaveri hirveästi soittele "kuivilla". Ynkkä? Hoho. Sillähän on melkeen kuiva saundi nimenomaan. Ihan pieni kevytroso. Kitaran mikitkin ovat tehottomat kuin mitkä. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
K100 #2 |
Itse en ainakaan saa V-amp Prosta kunnon kevytrosoja niin millään. Perus rokkisaundi on todella hukassa. Presetitkin on kaikki mättömusaan tehtyjä. En tiedä Prosta, mutt mulla on toi V-amp 2:n ja mun mielestä siinä on ihan kohtalaisia "kevytroso"soundeja. Kyllähän noi mallintavat tahtoo olla vahvemmilla noissa rectifier mallinnuksissa ja heikoimmillaan just tollasissa hieman särötetyissä jutuissa. Siihen nähden toi V-amp 2 on yllättävänkin hyvä. Ainakin mulle oli ihan positiivinen yllätys, enkä ois purkkia muuten ostanukkaan. Eihän se nyt mitenkään tietysti pärjää kunnon putkistyrkkarille...mutt mulle ainaki kelpaa kuulokevahvistimeksi vallan mainiosti. ...no ei vaineskaan;) |
Feggy 23.01.2006 20:26:42 | |
---|
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
moottorisaha 23.01.2006 21:38:26 | |
---|
Höpöhöpö!:D Ett varmaankaan oo ikinä kuullu särön kompressoivasta ominaisuudesta?!:D Voihan sitä tietysti puhtaaseen soundiinkin pistää kompuraa, mutt entäs kun puhutaan ihan kuivasta soundista, jossa ei ole yhtään mitää ja jolla joutuu tekemään ihan eritavalla "töitä"?! Niin, sen kompressoivan ominaisuuden takia siitä soundista tulee helposti juuri helvetin särinäinen ja suttuinen soundi, kun ei ole tarpeeksi tarkkaa otetta. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Krice 23.01.2006 22:38:07 | |
---|
Ynkkä? Hoho. Sillähän on melkeen kuiva saundi nimenomaan. Ihan pieni kevytroso. Kitaran mikitkin ovat tehottomat kuin mitkä. Huoh.. Käy Ynskän sivuilla katsomassa sitä laitteistoa. |
hanipai 24.01.2006 01:17:54 (muokattu 24.01.2006 01:25:09) | |
---|
Huoh.. Käy Ynskän sivuilla katsomassa sitä laitteistoa. No ei tossa se särö oo se ongelma vaan se, ettei siitä erota yksittäisiä säveliä, kuten esim. YNKÄN SOITOSTA EROTTAA. Artikulaatio on pielessä joo. Eric Johnson on tosiaan hyvää lääkettä.Ei kai kukaan väitä, ettikö V-ampista sais kunnon soundeja linjaan äänittäessä. Kyllä siitä saa selkeetä soundiakin, jos kitarassa on ees jonkinlaiset mikit. Suomestakin löytyy tuhansia pikkujätkiä alkaen 4.luokkalaisia, jotka tiluttaa sairaana, mutta eihän se tosiaan vaadi muuta kuin harjoittelua; sahaamista. Se Steve Vain kitara soolo on mielestäni loistava ja sen jaksaa kuunella satoja kertoa uudelleen ja uudelleen. Se siältää niin paljon erilaisa elementtejä toisin kuin pelkkä tilu. Nimimerkillä "omistan lähes kaikki Ynkän levyt, joista eka levy paras". Hannu I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
Jormaz 24.01.2006 01:30:34 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Eemil 24.01.2006 01:45:20 | |
---|
Huoh.. Käy Ynskän sivuilla katsomassa sitä laitteistoa. Mä luulin että sitä saundia kuunnellaan eikä katsota. En lähtisi mistään hirmuisesta hi-gain saundista puhumaan. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne.
K100 #2 |
LamaAjanElvis 24.01.2006 01:58:21 | |
---|
Hieno soundi sillä Ynkällä on. Ei huku siihen pikkaus"rusahteluun". In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
leppälä 24.01.2006 09:12:50 | |
---|
Suomestakin löytyy tuhansia pikkujätkiä alkaen 4.luokkalaisia, jotka tiluttaa sairaana, mutta eihän se tosiaan vaadi muuta kuin harjoittelua; sahaamista. + Mielestäni kaikki soitto vaatii vain harjoittelua. |
Ede 24.01.2006 09:36:47 | |
---|
Robert Johnson on tehokkainta antitilumusiikkia mitä löytyy. Sitä kuuntelemalla sormet kangistuu ihan huomaamatta ja tunnelma muuttuu tiluttelulle vastenmieliseksi. |
Socialite 24.01.2006 09:58:19 | |
---|
Robert Johnson on tehokkainta antitilumusiikkia mitä löytyy. Sitä kuuntelemalla sormet kangistuu ihan huomaamatta ja tunnelma muuttuu tiluttelulle vastenmieliseksi. Hyvä neuvo! Robert Johnsonin complete recordings läpi pari kertaa niin johan tuntuu tiluräpellys ällöttävältä. Are you reeling in the beers? |
Humu 24.01.2006 10:54:03 | |
---|
Niin, sen kompressoivan ominaisuuden takia siitä soundista tulee helposti juuri helvetin särinäinen ja suttuinen soundi, kun ei ole tarpeeksi tarkkaa otetta. Niinkö?! Ja sitt kun otetaan toi kompressointi pois ja soitetaan "kuivalla" soundilla, niin lopputulosko kuulostaa paremmalta, kun ei ole tarpeeksi tarkkaa otetta?!?:D Epäilen vähän... |
Börje 24.01.2006 11:25:33 | |
---|
"Juhani sano mulle kesällä että saan olla täällä. Heti ku ylläpito lähettää mulle privatviestiä tyyliin: "nyt helvetiin" niin lähen heti." -Mahe |
Krice 24.01.2006 11:42:32 | |
---|
Ei toimi linkit. Tahtoo kuulla. MBnetissä on joku huoltokatkos, pitäisi päättyä tänään jossain vaiheessa.. |
Krice 24.01.2006 11:52:05 | |
---|
Hieno soundi sillä Ynkällä on. Ilimoja pielly. |
Skebameizi 24.01.2006 15:58:39 | |
---|
Tiluttamisesta pääsee eroon niinkin helposti että ei tiluta :P Onhan se pirun hauskaa (vaikka en ole hyvä tiluttamaan) mutta ei sitä loputtomiin jaksa. Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
ballfish 24.01.2006 19:19:07 | |
---|
|
Skebaristi 24.01.2006 22:23:04 | |
---|
|