Epämuusikko 23.01.2006 09:14:44 | |
---|
Minä olisin melkein hakannut sen, että ovoovoovovoovoov mutta jos tarkemmat korvat sanovat, että paradiddle, niin mikäpäs minä olen siihen... Olen samaa mieltä. No, paradiddleä tuokin on, mitä nyt toinen paradiddle on eri näköinen. Padiddlera :) You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Progressor 23.01.2006 09:56:28 (muokattu 23.01.2006 09:57:16) | |
---|
Ne sen jälkeiset on aivan kauheita..Tosin se miekkonen joka soittaa on the night- lätyllä on ihan jees. En kuolemaksenikaan nyt muista nimee.. Jeff Porcaro. EDIT: Hups, eipäs ollutkaan. Porcaro soittaa On Every Street -levyllä. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Jeff Porcaro. EDIT: Hups, eipäs ollutkaan. Porcaro soittaa On Every Street -levyllä. Olikos tällä levyllä muitakin rumpaleita? Manu Katche tai joku vastaava? Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti, Mackie SR32/4 VLZ mikseri sekä LP practice conga! |
Ernesti 23.01.2006 13:20:21 | |
---|
Chris Whitten on se äijä joka siinä on the nightissa soittaa. Ja soittaa myös joissain biiseissä on every streetillä. Traditional grip!! |
Sa(n)kari 23.01.2006 16:30:49 | |
---|
Chris Whitten on se äijä joka siinä on the nightissa soittaa. Ja soittaa myös joissain biiseissä on every streetillä. Niin, onkos se nyt sitten sillälailla, että Calling Elvis biisin rummut on Porcaron käsialaa, mutta siinä soittaa Whitten? Näin sen minä olen käsittänyt. Simpson, eh? |
Progressor 23.01.2006 17:18:38 | |
---|
Olikos tällä levyllä muitakin rumpaleita? Manu Katche tai joku vastaava? Nämä kaksi mainitaan levyn kansiteksteissä. Muistelen kuulleeni, että Katché soittaa yhden biisin ja Porcaro muut. En tosin tiedä tarkkoja faktoja. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Rumba-Ali 23.01.2006 19:29:15 | |
---|
Niin, onkos se nyt sitten sillälailla, että Calling Elvis biisin rummut on Porcaron käsialaa, mutta siinä soittaa Whitten? Näin sen minä olen käsittänyt. Voi olla, että teen nyt itsestäni lopullisesti täyden idioottipellen,mikä on toki tottakin, mutta mitä helevettiä tämä oikein tahtoo sanoa? Se kyllä kyrsii, kun persettä kutittaa syvemmältä kuin mitä sormi yltää. |
Nolte 23.01.2006 19:48:09 (muokattu 23.01.2006 19:48:32) | |
---|
Voi olla, että teen nyt itsestäni lopullisesti täyden idioottipellen,mikä on toki tottakin, mutta mitä helevettiä tämä oikein tahtoo sanoa? Jos tuosta järkeä yrittää etsiä, se voisi olla niin, että Porcaro olisi ikäänkuin "säveltänyt" rumpujutut siihen ja Whitten sitten soittanut ne????? Omituista olisi, mutta kaikkihan on mahdollista jne... E. h lisätty Hyvät rummut, huono soittaja! |
Sa(n)kari 23.01.2006 21:17:28 | |
---|
Jos tuosta järkeä yrittää etsiä, se voisi olla niin, että Porcaro olisi ikäänkuin "säveltänyt" rumpujutut siihen ja Whitten sitten soittanut ne????? Omituista olisi, mutta kaikkihan on mahdollista jne... E. h lisätty Tätä ajoin takaa. Pahoittelen jos oli epäselvästi ilmaistu. Ja eipähän tuo nyt mitään ensikäden tietoa ole, kunhan vaan ilmaisin luuloni. I´ll get me coat. Simpson, eh? |
markkuliini 23.01.2006 23:59:50 | |
---|
Olis aika hauska skenario: Tuottaja miettii ja miettii ja sitte se keksii... "Hei jätkät! Ny tehräänki sillai että kysytään siltä Porkaaron Jeffiltä että mimmoset kompinperkeleet näihin teijän ralleihin kävis. Ja sitten pyydetään neuvoon ne prutkutukset tolle toiselle jannulle että se osaa ne sitten soittaa just eikä melkeen, ni eikö oo hyvä idea!?" Jos nyt oikein muistan niin eihän sillä levyllä mitään "säveltämistä" vaativia rumpukomppeja juuri ole. Calling Elvis:kin on muistaakseni sutijuna. Mun muistikuva olis että Porcaro soitti just ton Elviksen muttei muita siltä levyltä...Mutten oo varma. www.vasamayhtye.com |
Sa(n)kari 24.01.2006 00:08:28 | |
---|
Olis aika hauska skenario: Tuottaja miettii ja miettii ja sitte se keksii... "Hei jätkät! Ny tehräänki sillai että kysytään siltä Porkaaron Jeffiltä että mimmoset kompinperkeleet näihin teijän ralleihin kävis. Ja sitten pyydetään neuvoon ne prutkutukset tolle toiselle jannulle että se osaa ne sitten soittaa just eikä melkeen, ni eikö oo hyvä idea!?" Jos nyt oikein muistan niin eihän sillä levyllä mitään "säveltämistä" vaativia rumpukomppeja juuri ole. Calling Elvis:kin on muistaakseni sutijuna. Mun muistikuva olis että Porcaro soitti just ton Elviksen muttei muita siltä levyltä...Mutten oo varma. Heh, tarkemmin ajateltuna aika hulluahan se olissii. Aina ei toimi ihmisparan mieli toivotulla tavalla. Joka tapauksessa On Every Street on hieno levy, Calling Elvis hieno kappale ja Jeff Porcaro oli mies paikallaan, ninkuin ilmeisesti aina. RIP. Simpson, eh? |
Jemo 24.01.2006 01:06:59 | |
---|
Lainasin tähän alkuun erään tekstin, mutta poistin sen, koska kritiikkini ei niinkään kohdistunut kyseisen kommentin laatijaan (vaikka useat hänen kommenttinsa ovat aina kuvastaneet samaa asennetta), vaan varsin yleiseen foorumikäyttäytymiseen esim. muusikoiden.netissä. Oon aina tykännyt nettifoorumien avoimesta ja avuliaasta suhtautumisesta toisten kysymyksiin ja avunpyyntöihin. "Miten mää käytän mun vibrakampea saadakseni tän jutun kuulostamaan Hank B. Marvinilta?" "Työnnä se sun vibra sinne, missä aurinko ei paista. Ja Hank on ihan paska. Rautalanka on tylsää." "Yhdyn edelliseen. Ja sitäpaitsi, opettele ite, ei meillä oo aikaa neuvoa, vaikka vastaamiseen kyllä riittää aikaa" "Vibrakammet on saatanan keksintöä! Hommaa kiinteätallainen Les Paul. Gibson, ei mitään kopioita. Kullatuilla humbuckereilla." Näin ne usein menee. Mutta menkööt. Iteppähän ovat tilanneet. -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Ernesti 24.01.2006 08:35:17 | |
---|
Mun mielestä se Elvis kuulostas ihan Whittenin soittamalta, kuten myös Heavy Fuel ja On Every Street. Ja ehkä se the bug vois olla kans sen soittama.Mutta en sit tiiä. Siinä my parties-biisissä soittaa jo joku muu. Joku eläin siinä soittaa. Siinähän toimii rummut ku tauti. Oisko siinä Porcaro?Tai voi olla tietty Manukin.. Traditional grip!! |