Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä kunnon farkut?
1
The Clairvoyant
05.01.2006 16:32:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ihmeestä nykyään saa ostettua kunnon farkut? En ole käynyt vaateostoksilla viimevuosina montaakaan kertaa (viime ostoksista tasan vuosi), joten olen asiasta täysin pihalla. Jumbosta (iso ostoskeskus pääkaupunkiseudulla, mikäli joku ei tiedä) ei löytynyt mitään jota olisin viitsinyt edes sovittaa, samat mallit joka liikkeessä.
 
Haen siis kohtalaisen kireitä farkkuja, joskaan ei välttämättä ihan pillit (tai ei sitä tiedä), mustia tai vaalean sinisiä eikä mieluusti kauhean kalliita. Merkillä ei luonnollisesti ole väliä. Meinaan kun kaupoista ei tunnu löytyvän mitään muuta kuin löysiä/puolilöysiä malleja. Kertokaa siis mistä löydän itselleni kunnon farkut, tai muuten joudun rakentamaan aikakoneen ja palaamaan takaisin 80-luvulle vaateostoksille.
 
Angus
05.01.2006 16:44:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ehdotan, että ostat semmoset normifarkut mitkä kaupasta löytyy, jonka jälkeen kavennat ne itse mieluisiksi. Näin mä olen tehnyt.
 
Rock 'N' Roll!
Mimi
06.01.2006 14:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkein minkä tahansa puljun naistenvaateosastolta jos pokka kestää (oletan että edustat sitä toista sukupuolta). Kyllä kai sitä miehillekin tiukkoja farkkuja tehdään, joku farkkuliike kannattaisi käydä koklaamassa läpi. Esim Jim&Jill liikkeissä myydään yleensä monenlaisia farkkuja niin miehille, kuin naisillekin. Pyydät vaan myyjän apuun, ne yleensä osaa esitellä niitä malleja ja löytyy helpommin oikea koko, ei tarvi itte pemmastaa siellä hyllyissä. Tosin tuommosessa liikkeessä voipi nousta se hinta sitten kohtuullisen korkealle.
 
Yksinäinen susi...
Vainhaalee
07.01.2006 18:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyydät vaan myyjän apuun
 
Tai sitten et... Ostin tuossa pari vuotta sitten tyttöjen osastolta tiukat farkut jotka löysin ensin miesmyyjän välityksellä toiselta osastolta... Parin päivän päästä kun olin saanut hommattua valuuttaa, tulin ostamaan housut pois, mutta naismyyjä (Huom. nimet muutettu!) myi ne kovin pitkin hampain...
 
Naisten farkuissa vaan on yleensä nuo lantiot aivan aattanan matalat...
 
I've never heard about bar named Mitsva...
elinaon
15.01.2006 18:16:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kirppareita vaan kiertelemään.
 
ei se määrä, vaan laatu.
faith
15.01.2006 22:02:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tjaa.. ite oon ostellu nyt useammat loistavat farkut KappAhlista, siellä kun oli "alehinnat puoliksi" kampanjoita käytännössä koko syksyn. Eli kalleimmat makso sitte lopulta 15€. Aika hyvin, ku lähtöhinta oli jotain 50€.. =) ja ne oli semmoset melkosen kapeat. ainoa että löytyykö sieltä rekeistä kokoja. Niin siis naistenosastolta nämä bongasin, Oulusta. Itellä kun on kokona 32 niin niitä yleensä löytyy, kaikki keskikoot (36-40) menee tietenki ensimmäisenä..
 
En ole blondi enkä missityyppinen...
MOIhei
19.01.2006 13:50:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UFFista läytyy kireitä ja vielä halpaan hintaan
 
"And rock 'n' roll isin't about sex and drugs, it's about music." Andy McCoy
...And Justice For All
20.01.2006 11:11:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos pidemmälle meno maittaa, Tampereen koskikeskuksen tehtaanmyymälässä on hyvä valikoima.
 
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
Miikathebest
23.01.2006 10:59:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai sitten et... ..
 
Tuolla paikallisessa puljussa möivöt ihan "miten sattuu" niitä farkkuja... kun vaan pyysin "sellasia vähän kapeampia", niin sieltä vaan tarjottiin housuja, eikä ihmetelty kummalle sukupuolelle ne on ensisijaisesti tarkoitettu...
 
Plussaa sille myyjälle.
 
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «