Aihe: Tuplapedaaleista..
1
Jawne
06.08.2003 23:49:35
Yo. Tässä tilanne:
Mulla on valmiina Taman Iron Cobra ilmeisen-kelvollinen-pedaali ja haluaisin, että se muuttuisi munat tutisuttavaksi tuplapedaaliksi. Joten.. pitää ilmeisesti ostaa orjayksikköpedaalijuttu sille seuraksi, right?

-Vai toinen, normaali pedaali joka liitetään siihen jollain kepposkonsteilla ja taioilla?

-Vai sanotaanko sitä toista pedaalia vaan muuten vaan orjapedaaliksi, vaikka ei ole yhtään sen orjempi vaan ihan samanlainen, tavallinen pedaali joka on liitetty siihen toiseen?

Kertokaa mulle; Mitä teen? Mistä ostan!? Mitä ostan!!? Paljon maksaa??!!

Hjälp.
Aegis
06.08.2003 23:59:11
Ymmärtääkseni Tamalta ei saa mitään tupliksen rakennussarjaa. En sitten tiedä pystytkö (tai ylipäätään viitsitkö) alkaa erikseen tilattavista varaosista rakentamaan sitä pedaalia siihen vierelle. Taidat joutua ostamaan sen tupliksen ihan erikseen.
Tosimies ei käy paskalla.
Mikko A
07.08.2003 00:39:15 (muokattu 07.08.2003 00:40:17)
Joo, tuplis pitää ostaa kokonaan erikseen. Singlepedaalista ei voi koota tuplapedaalia ostamalla "orjan" ja välitangon, koska akseli on aivan erilainen, kaksiosainen.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Jawne
07.08.2003 09:29:45
No Bollocks. Mä oon jotenkin käsittäny, että se olis mahdollista mut ei sitten.
Ei kai sitten muuta ku myymään ja ostamaan uutta...

Kiitoksia kovasti tiedoistanne.
Speedy
07.08.2003 11:56:32

No Bollocks. Mä oon jotenkin käsittäny, että se olis mahdollista mut ei sitten.

Niin, joistakin tupliksista saa kaksi erillistä pedaalia, mutta mistään "erillisistä" ei taida saada tuplista..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Niskamies
07.08.2003 12:01:07
kun tilaa t-kaupasta yamaha yd-rumpusarjan, siinä tulee osta että pystyy muuttamaan tavallisen fp-700 pedaalin tuplaksi, mutta siinä tulee väliakseli, pohja sille pedaalille, ja sit semmonen härö pedaali.
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
kattila
09.08.2003 13:58:34

Mua ketutti aivan helvetisti se, että noihin tupliin ei voi yleensä laittaa sellasta että niistä sais 2 erillistä pedaalia.
Just ostin Iron cobra tuplan ja ei siinäkään.
Huusin että olen jumalaa!!
Speedy
09.08.2003 14:36:40

Mua ketutti aivan helvetisti se, että noihin tupliin ei voi yleensä laittaa sellasta että niistä sais 2 erillistä pedaalia.
Just ostin Iron cobra tuplan ja ei siinäkään.

Saahan.. monestakin.. DW:llä ainakin on semmosia.. Ja Axisin myös.. ja jostain Pearlistakin kai muistaakseni saa..
Mikko A
09.08.2003 16:07:56
Saahan.. monestakin.. DW:llä ainakin on semmosia.. Ja Axisin myös.. ja jostain Pearlistakin kai muistaakseni saa..

Premieristä myös.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
jms
09.08.2003 16:14:40
juu Axisithan ovat identtisiä, tarttee vain siirtää se jousi toiseen pedaaliin
Speedy
09.08.2003 16:46:12

juu Axisithan ovat identtisiä, tarttee vain siirtää se jousi toiseen pedaaliin

Kaikissa ei tartte ees jousta siirtää, riittää kun vaan nuijan vaihtaa..=) Ainakaan siitä Premierin "perus mallista" tai siit halvemmasta(/vanhemmasta) ei saa tietääkseni kahta, mutta siitä ufo pedaalista, mistä saa vaikka kuuraketin varmaan saa..=I
kattila
09.08.2003 17:07:44

Mun vanhasta Tamasta sai myös joten pidin sitä itsestäänselvyytenä että jokaisessa sellainen mahdollisuus olisi.
Huusin että olen jumalaa!!
Tietäjä
09.08.2003 20:04:49

Joo mun vanhasta pearlista sai, mutta uudesta ei.
LumPus
09.08.2003 20:34:17
nykyään oikeastaan kaikissa hyvissä tupliksissa on tosiaan kummatkin jouset "master" pedaalissa, ja siten myöskään orjaan ei ole laitettu nuijan pidikettä... eli on todettu että homma toimii näin paremmin... joillain merkeillä on mahdollisuus kyllä tehdä kaks singleä, ja joillain on myynnissä pedaali johon voit orjaksi liittää oman singlepedaalin...
tais mennä aiheen ohi, mutta en synttärihumussa enää muistanu mistä puhuttiin....
Viekö elämä liikaa aikaasi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)