Aihe: NHL-Kausi 2005-2006
1 2 3 4 57 8 9 10 1124 25 26 27 28
Tempura
19.01.2006 05:22:29
En oikein ymmärrä tuota hehkutusta joka tuohon Ovechkinin "vuoden maaliin" on kohdistunut nämä pari päivää. Eihän tuossa ole juuri mitään hallittua, vaan äijä itsekin yllättyy kuinka tuollainen sutaisu meni sattumalta sisälle.

Ovechkin on kova jätkä ja tehnyt tällä kaudella useita oikeasti hienoja maaleja ja vielä tärkeisiin paikkoihin.

Onneahan siinä oli, mutta olin näkevinäni vitusti taitoa siinä miten mies väänsi kropan ja mailan juuri niin kuin teki. Ja on kova jätkä. Jotenkin pidän siitä, että juuri venäjältä tulee tuollaisia hulluja.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
HaloOfFlies
19.01.2006 09:07:51

First they steal your mind and then they steal your soul
Tempura
19.01.2006 09:21:04
Palffy laittoi hokkarit naulaan

http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=uutiset&id=5188

Saatana. Zigmund oli hieno pelaaja. Tiedä sitten oliko olkapää syynä, vai ne aina mystiset henkilökohtaiset (muut) syyt. No, ainakin lopetti pelatessaan huippukiekkoa.
Ei kestä ikuisesti asiat ei. Onnea hänelle tulevaisuudessa, mitä tekeekin. Kyllä sen verran, mitä miehen peliä pääsi hiukankin jostain näkemään, niin vakuutti.

12 kautta, 684 peliä, niissä 713 pistettä (329+384). Kova tahti.
Mikaelo
19.01.2006 09:44:45

Onhan se aina surullista kun Ilves-kasvatti joutuu lopettamaan uransa.
Call out Gouranga be happy Gouranga Gouranga Gouranga! That which brings the highest happiness... Romantikkoitkijät #41
HaloOfFlies
19.01.2006 10:11:24

Mikä Ilves-kasvatti :D. Sehän kävi teillä vaan näytillä ja lähti Jenkkeihin ennen kauden alkua :D
First they steal your mind and then they steal your soul
Mikaelo
19.01.2006 10:34:12

Mikä Ilves-kasvatti :D. Sehän kävi teillä vaan näytillä ja lähti Jenkkeihin ennen kauden alkua :D

Älä takerru pikkuseikkoihin.
Call out Gouranga be happy Gouranga Gouranga Gouranga! That which brings the highest happiness... Romantikkoitkijät #41
Veikko
19.01.2006 10:53:33

Raipe, Sonja ja Vesku ei joudu lopettaan uraansa koskaan.
juopukaa viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno
Incarnation
19.01.2006 18:06:18
Raipe, Sonja ja Vesku ei joudu lopettaan uraansa koskaan.

Nimeomaan! Raipe tekee vielä comebackin NHL:ään!
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
Tempura
21.01.2006 04:15:52 (muokattu 21.01.2006 04:20:25)
Kun tässä on valvottu öitä ja seurattu tapahtumia, niin varmaan viimeiset 3 kertaa kun olen dallasin peliä seurannut, niin Turco on imenyt aivan saatanasti ja joko jäänyt säälistä kentälle tai joutunut vaihtoon. Taas 4 maalia kahdeksasta vedosta Tampaa vastaan, ja vaihtoon. Olen havainnut tuota aika paljon tällä kaudella. Jotenkin yleensä tuntuukin siltä, kun joku maalivahti josta hädin tuskin on kuullut vetää kovan kauden, niin sen pitää vetää vähintään toinen tai kolmas hyvä kausi ennenkuin voi sanoa mitään. Mutta ei, yksi hyvä kausi ja kunnon soppari perään heti, ja sitten itketään kun ei onnistu.

Tuli ainakin mieleen Giguere tuosta. Ei paska mies ole, mutta ei paljoa jakoa siihen THE kauteen nähden. Onhan noita ollut. Carey oli joskus vähän aikaa kova, nnyt sitä ei ole olemassa. Mitäs muita näitä oli.
Black Star
21.01.2006 12:45:35

Belfour takaisin Dallasiin.
Svidulla päähän.
Incarnation
21.01.2006 21:25:30
Belfour takaisin A-kotiin.
Tempura
22.01.2006 18:56:30
Lehtosen Karia ihailen edelleen samasta syystä kuin täällä Suomessakin pelatessa. Mies on mielestäni perkeleen tasainen pelaaja. Ei ole suuria heittoja hyvän ja huonon pelin välillä hänellä, tuntuu että hänellä on ihan jatkuvasti hyvä tasainen pelitaso. Huonokin päivä on ihan kohtalainen. Ominaisuus joka lienee perkeleen arvokas. Hyvä kun pelaa nykyään melkein joka pelin Atlantan maalinsuulla. Pysyisi vaan terveenä.

Selännekin vaikuttaa vetävän niin, ettei tee ihmeitä, mutta tasaisesti napsahtaa pinna tai pari aina säännöllisin väliajoin. Tasaisuus on hyvä, oikein hyvä.

Crosby/Ovechkin - akseli on kyllä mielenkiintoinen. Crosbyllä on selässään ehkä kovimmat paineet mitä junnulla on ollut miesmuistiin. Kaikki media keskittyi tähän "Sid the kid"-lempinimeä kantavaan poikaan. Joukkueella menee päin helvettiä, kaikki asiat sekaisin, ehkä psyyke vähän kovilla kaikesta, ja ehkä vähän pissaakin jo päässä, mene ja tiedä. Crosby on silti pelannut hyvin, todella hyvin, ei käy kieltäminen.
Mutta kyllä mielestäni Ovechkin on varastanut tämän "vuoden junnu"-tapauksen. Suurin huomio on keskittynyt Crosbyyn, ja Ovechkin on saanut ehkä vähän rennommin olla kuin mitä muuten olisi. Kyllähän häntäkin media pyörittää, mutta lähtökohtaisesti vähemmän kuin Crosbya. Ja mikäs siinä, kun Ovechkinilla on tautinen putki päällä. Viime yönäkin "vain" kaksi syöttöä. Maaleja taisikin tehdä ainakin kuudessa pelissä putkeen. Mainittakoon vielä että paperilla Washingtonin miehistö jää jälkeen Penguinsin vastaavasta. Tosin kuten Penguins osoittaa, paperi ei merkitse mitään.
Jotenkin olen aivan ulalla Ovechkinista, mies on perkeleen taitava ja kova mies. Nostanut viime peleissä joukkueensa voittoon ja ollut ratkaisevassa roolissa kokoajan. Tuollaisia lempilapsia jokainen joukkue varmasti haluaisi.

Kun noita nuorempia on nyt tullut, niin ei muisteta enää hehkuttaa Kovalchukia. Minä hehkutan. Aivan järkyttävän vaarallinen pelaaja. Muistan kun näin miehen otteita nuorten mm-otteluissa, aivan perhanan kova pelote jo silloin. Nykyään mies tekee maaleja melkein miten tahtoo. Eikä ole kauaa kun Datsyuk löi läpi. Venäjä tulee. Vitun hieno asia.
Morris on acid
22.01.2006 23:48:20
Siinä taisi lentää Pitkänenkin nurin, eikä sekään ole mikään pieni mies.
Jamminen
23.01.2006 09:11:27
Taklauksista tulee mieleeni, kuinka moraaliton peli jääkiekko nykyään on.

Minulla on mennyt maku jääkiekkoon. Pelaajia kannattaa ajella kylmäksi, se hyödyttää. Säännöt ovat huonot tässä suhteessa, koviakin mällejä (aivotärähdykseen ja pelikyvyttömyyteen johtavia) voidaan perustella sillä, että ne olivat sääntöjen mukaisia. Jos vastustajalla ei ole tietoisuutta, missä olet, hänellä on vähän kumara asento niin, että voit kädet alhaallakin mällätä (tällöin todennäköisesti päähän sattuu), niin taklaatko niin kovaa kuin sielusta lähtee? Tottakai, jos kävisi vaikka niin onnellisesti että kaveri menisi tajuttomaksi eikä pystyisi jatkamaan peliä, niin sehän hyödyttää omaa joukkuetta. Itse pelaajan kannalta asiaa ei tarkastella.

Kuten Alpo Suhonen sanoo: väkivallan ja kovan kontaktipelin raja on hämärtynyt.
Maybe nothing matters anyway...
Larry
23.01.2006 09:58:38
Pitkäsen "paluu" kesti n 8min kun alkoi taas nivunen vaivata... ei seetana, tässä taitaa mennä meiltä taas yks pelimies torinoa silmällä pitäen.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
nikomati
23.01.2006 11:17:06

Pitkäsen "paluu" kesti n 8min kun alkoi taas nivunen vaivata... ei seetana, tässä taitaa mennä meiltä taas yks pelimies torinoa silmällä pitäen.

toivottavasti ei, sillä pidän pitkästä yhtenä vahvimmista puolustajista maajoukkuessa.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
porcupine
24.01.2006 15:57:27
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Incarnation
24.01.2006 17:43:17
Siinä taisi lentää Pitkänenkin nurin, eikä sekään ole mikään pieni mies.

Katsos uudestaan, se on Pitkänen joka taklaa Ovea, mutta ajotus kusee sen verran ettei Pitkänen kerkiä menemään tarpeeksi aikaisin kyykkyyn. Jos olisi keriinnyt, olisi Ove lentänyt kuin leppäkeihäs.

Tuosta Ovechkinin "kaikkien aikojen maalista" maalista, että itse en näe siinä mitään hienoa. Sellainen sutaisu, jonka maaliin menemisestä Ovechkin itsekin yllättyi. Ei siis mikään harkittu maali.

Mutta yleisesti olen sitä mieltä, että Ovechkin on äijä. Ehkä NHL:n täydellisin paketti.
Veikko
24.01.2006 21:18:04
Heih, jos joku kykenee löytämään videota tästä http://www.sportcardexpo.com/bourque1.jpg tapahtumasta niin laittakaahan linkkiä. Minä en löydä.
juopukaa viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)