kostaja 06.08.2003 07:51:24 | |
---|
kiellään kokemuksi sennheiserin E855 laulumikistä? onko se niinhyvä kuin luulen, eli kannattaako rahansa laittaa likoon ilman testausta.. vai? luulis että tää pesee shuret sun muut aika kirkkaasti..!? |
Teemu Tee 06.08.2003 10:41:19 | |
---|
kiellään kokemuksi sennheiserin E855 laulumikistä? onko se niinhyvä kuin luulen, eli kannattaako rahansa laittaa likoon ilman testausta.. vai? luulis että tää pesee shuret sun muut aika kirkkaasti..!? Jokaisen lauluääni on omanlaisensa ja niin mikitkin sitten sopivat eri tavoin erilaisille äänille. Senkun 855 on sarjan dynaamisten lippulaiva ja valmistajan tuntien laatua piisaa. Olen aika monta kertaa nähnyt kyseistä kapulaa telkkarissa haastattelumikkinä ja aika kova juttu sinänsä, että AKG "standardi-pallo" on syrjäytynyt tuollaisen puolihintaisen vuoksi. Laatumikki, taatusti, mutta ota vierelle muita ja testaile. Tyhjän saa pyytämättäkin |
kostaja 06.08.2003 11:31:04 | |
---|
kukaan tetsannut ja vertaillut? millanen saundi, tumma vai kirkas jne!? mielelläni testaisin mut ei täälläpäin liikkees oo..!! miten jos verrataan vaik 57 tai 58 shureen? ym? |
niko 06.08.2003 11:36:11 | |
---|
Senkun 855 on sarjan dynaamisten lippulaiva ja valmistajan tuntien laatua piisaa. Olen aika monta kertaa nähnyt kyseistä kapulaa telkkarissa haastattelumikkinä Maikkari käyttää Sennheiseria ainaskin uutisissaan yleensä. Mutta eivätkös ne käytä 825:ia. Ainakin näin maahantuoja oli kertonut paikalliselle sennheiser diilerille ja itsekin tämän jälkeen olen väijjynyt telkkarista senkkuja. 855:sta en ole kyllä nähnyt luonnossa. Että sen verran syvällistä on taas tämä tietämys. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
Mulla on 825 ja 835 ja molemmat on hyviä.En tosin ole vertaillut muihin, mutta minun käytössä ovat toimineet tosi hyvin. "Viisi yhdestä,yksi viidestä,kukaan ei pääse täältä elävänä" |
PuNkKi 09.08.2003 18:43:15 (muokattu 09.08.2003 18:44:06) | |
---|
Mulla on 825 ja 835 ja molemmat on hyviä.En tosin ole vertaillut muihin, mutta minun käytössä ovat toimineet tosi hyvin. Mä olen testannut ainoastaan 825 ja 845... 845 tuntui ainakin todella laadukkaalta ja loisto mikiltä... eikä 825:sessakaan valittamista ollut.. niin ja pesee kyllä ainakin shuren 58:sin mielestäni (ainakin 845) mutta ovat kyllä hyvin erinlaisia 58:sin kanssa... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Thommy 22.08.2003 22:21:26 | |
---|
Meidän solisti kävi istumassa musa puodissa puolpäivää ja kouraan tarttui Sen855. Shure 58 Beta sai hylsyn ja on nyt mun (tausta laulun) käytössä. Mikrofonin eroja (äänensävyä, herkkyyttä etc.) on tosi vaikee arvioida kun se ei oo kiinni pelkästä kapulasta. Meidän kamoilla ja mikkietusilla tuntuu Beta olevan aavistuksen herkempi ja Senkku vaatii alarekisterin ylikorostusta. Hyviä pelejä silti molemmat.... |