Ukko 22.01.2006 19:13:25 | |
---|
Kummaa sakkia, hyvänen aika... Ne oli hei pikkuesat eikä mikään konsertti. Tarkoitus oli pitää hauskaa ja nyt kaikilla on hauskaa.... ;o) Ja ootte te kieltämättä varmaan aika juovukkeessa olleetkin :) |
riff 22.01.2006 19:15:12 | |
---|
Ja ootte te kieltämättä varmaan aika juovukkeessa olleetkin :) Ei siellä kukaan päissään ollut.... yrttiteetä juotiin koko ilta ja puhuttiin puutarhan hoidosta ja koirien kouluttamisesta =-) (Ja keskityttiin soittosuorituksiin) Selvä mies ei sisulle haise! |
Pula-Aho 22.01.2006 19:24:10 | |
---|
(Ja keskityttiin soittosuorituksiin) Nimenomaan ja tuollaisissa tilaisuuksissa ainoa oikea sovituksellinen lähtökohta on se, että kaikki soittavat mahdollisimman paljon ja mahdollisimman kovaa. Eihän sinne turhan takia mennä. Toki myös ulkomusiikilliset seikat ovat tärkeitä. Jos oikein muistan, eräs nimeltä mainitsematon kitaristi viritti soittopelinsä niin, että viritystapit olivat samansuuntaisesti kauniissa linjassa. -G Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Jos oikein muistan, eräs nimeltä mainitsematon kitaristi viritti soittopelinsä niin, että viritystapit olivat samansuuntaisesti kauniissa linjassa. Niinhän niiden pitää ollakin 8p |
riff 22.01.2006 19:38:12 | |
---|
Toki myös ulkomusiikilliset seikat ovat tärkeitä. Jos oikein muistan, eräs nimeltä mainitsematon kitaristi viritti soittopelinsä niin, että viritystapit olivat samansuuntaisesti kauniissa linjassa. -G Hohoho!!! Ettei vaan sama tyyppi joka lääkitsi itseään seuraavana päivänä pizzalla ja maidolla? =-)
Selvä mies ei sisulle haise! |
half 22.01.2006 19:38:31 | |
---|
Vaikuttavia teoksia, olisinpa saanut olla mukana osallistumassa. Ei häpeästä häivää. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
poppamies 22.01.2006 19:46:56 | |
---|
..Toki myös ulkomusiikilliset seikat ovat tärkeitä. Jos oikein muistan, eräs nimeltä mainitsematon kitaristi viritti soittopelinsä niin, että viritystapit olivat samansuuntaisesti kauniissa linjassa... Joo mulla on kans aina bassossa ne kromiset läpyskät siellä lavassa käännettynä sillai lappeellen että häikäsevät turakaisia, ne kun ei kuitenkaan mitään ymmärrä mistään c-mollista tai mistään sellaista. Saavat ainakin valohoitoa ja olla vähän aikaa valokeilassa itekin. G-strings are for strippers |
half 22.01.2006 19:49:31 | |
---|
Joo mulla on kans aina bassossa ne kromiset läpyskät siellä lavassa käännettynä sillai lappeellen että häikäsevät turakaisia, ne kun ei kuitenkaan mitään ymmärrä mistään c-mollista tai mistään sellaista. Saavat ainakin valohoitoa ja olla vähän aikaa valokeilassa itekin. Onko sulla Fender ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
poppamies 22.01.2006 19:52:08 | |
---|
Onko sulla Fender ? En minä niistä mitään tiiä. Sellainen missä on mahollisimman isot läpyskät ja romia puolikiloa.Tiiäkkö. G-strings are for strippers |
half 22.01.2006 19:56:02 | |
---|
En minä niistä mitään tiiä. Sellainen missä on mahollisimman isot läpyskät ja romia puolikiloa.Tiiäkkö. Sillä kun roimit häirikköä ohtaan, niin viikon lukee ohtassa redne7. On se hyvä pel. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
jon lord 22.01.2006 20:16:19 | |
---|
Ja ootte te kieltämättä varmaan aika juovukkeessa olleetkin :) Vaan minäpä olin selvin päin ja hyvä meininki oli pääasia ja jotkin biisit toimi ihan siedettävästi. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
EP 22.01.2006 20:18:10 | |
---|
Vaan minäpä olin selvin päin ja hyvä meininki oli pääasia ja jotkin biisit toimi ihan siedettävästi. Samoin kolome kerttaa ja + |
baron 22.01.2006 20:39:37 (muokattu 22.01.2006 20:43:16) | |
---|
Nyt kun "kaikilla" on siivet maassa jos ei peräti katki noiden taltiointien takia niin pitää vielä kerran kehua varsinkin saksofoninsoittajaa. Erinomainen puhaltaja. Piano, kuten sanoin oli kanss paikka paikoin ihan hyvä. Joku joka soitti sooloja kitaralla oli myös pätevä. Bassosta ei välttämättä saanut mitään selvää näissä olosuhteissa. Ettekö muuten rakkaat hunppamuusikkoystävät koskaan nauhoita harjoituksianne minkäänlaisilla vehkeillä? Henkilökohtaisesti olen tullut huomaamaan että niistä viisastuu huimasti. Varsinkin sovitusten osalta. Kun kuulee omia live aikaansaannoksiaan niin joskus kyllä järkyttyy mutta joskus taas yllättyy positiivisesti. Harvoin kuulostaa siltä miltä kuvittelee. En usko että joku Kirka tai Dannykään kuulostaisi kovin hääviltä noissa olosuhteissa. Realisti pitää kuitenkin olla ja tehdä "parannus". Kuhilaan mielipide että olen vain "turakaisten puolustelija jolta nyt ei kannata odottaakaan mitään kovin järkevää" ei saa olla mikään syy olla olematta itsekriittinen. 1. Paikallaolleiden keskuudessa en havainnut minkäänlaisia kilpasoiton piirteitä 2. Musta oli kovin kiva soittaa itseäni parempien soittajien kanssa vaikka se jonkun mielestä lopputulosta huononsikin. 3. Nuo äänitteet ovat kovin loppuillasta, jolla on taipumusta korostaa eroa soittajien taitojen välillä. Jos puolessa välissä kappaletta selviää, mikä kappale on menosssa, siinä ei kovin huolellisesti suunniteltuja sovituksellisia näkökohtia ehdi oikein ottaa huomioon. 4. Äänitteet kovin kivasti välittävät sen välittömän ja kivan fiiliksen joka oli koko tilaisuuden ajan. Ei niillä muuta tarkoitusta olekaan. 5. Kuten Jon tuossa edellä jo sanoikin, olimme niin liberaaleja, että emme antaneet sen häiritä, että hetkittäin kuului lavalta musiikkiakin! My name is Baron, Sir Baron. |
manjaana 22.01.2006 20:42:17 | |
---|
1. Paikallaolleiden keskuudessa en havainnut minkäänlaisia kilpasoiton piirteitä 2. Musta oli kovin kiva soittaa itseäni parempien soittajien kanssa vaikka se jonkun mielestä lopputulosta huononsikin. 3. Nuo äänitteet ovat kovin loppuillasta, jolla on taipumusta korostaa eroa soittajien taitojen välillä. Jos puolessa välissä kappaletta selviää, mikä kappale on menosssa, siinä ei kovin huolellisesti suunniteltuja sovituksellisia näkökohtia ehdi oikein ottaa huomioon. 4. Äänitteet kovin kivasti välittävät sen välittömän ja kivan fiiliksen joka oli koko tilaisuuden ajan. Ei niillä muuta tarkoitusta olekaan. Komppia Barskalle Myös se vaikuttaa melkoisesti, että oli paikalla ja koki sen "fiiliksen" mikä siellä oli päällä... Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
EP 22.01.2006 20:45:14 | |
---|
Helevetti! Soitto on ilonen asia, vaik' onkii suruista tehty, murehista muovaeltu.. |
acc 22.01.2006 21:05:05 | |
---|
1. Paikallaolleiden keskuudessa en havainnut minkäänlaisia kilpasoiton piirteitä 2. Musta oli kovin kiva soittaa itseäni parempien soittajien kanssa vaikka se jonkun mielestä lopputulosta huononsikin. 3. Nuo äänitteet ovat kovin loppuillasta, jolla on taipumusta korostaa eroa soittajien taitojen välillä. Jos puolessa välissä kappaletta selviää, mikä kappale on menosssa, siinä ei kovin huolellisesti suunniteltuja sovituksellisia näkökohtia ehdi oikein ottaa huomioon. 4. Äänitteet kovin kivasti välittävät sen välittömän ja kivan fiiliksen joka oli koko tilaisuuden ajan. Ei niillä muuta tarkoitusta olekaan. 5. Kuten Jon tuossa edellä jo sanoikin, olimme niin liberaaleja, että emme antaneet sen häiritä, että hetkittäin kuului lavalta musiikkiakin! Tästä barskalle + Ja totean myös kuten kohdassa 2. lukee. Olen kiitollinen, että sain olla siellä mukana "soittamassa" ja "laulamassa" oikeiden soittajien kanssa, vaikkei omasta toiminnasta tullut yhtään mitään kuuntelemisen arvoista. Taas olen yhden kokemuksen rikkaampi, kiitos. Ja joku kysyi tuosta nauhoittamisesta, niin vastaus on että pyrin nauhoittamaan jokaisen keikkani ja kuuntelen ne oppiakseni. Paljon on tullut edistystä omasta mielestäni 5 vuodessa, vaikka joka kerta kuunneltuani nauhoitukset tuntuu että olisi parempi lopettaa koko touhu. Plevnassa olin viihteellä, en esiintymässä konsertissa enkä edes humppakeikalla. Plevnassa "soitin" toisen kerran elämässäni humalassa ja siltä se myös kuulostaa. Näillä mennään :) Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
Ukko 22.01.2006 21:15:45 | |
---|
Vaikuttavia teoksia, olisinpa saanut olla mukana osallistumassa. Ei häpeästä häivää. Ei vaiskaan. Olen ollut joskus soittamassa sellaisessa kokoonpanossa että nämä näytteet ovat huippulaatua :( |
Pula-Aho 22.01.2006 21:27:34 | |
---|
pizzalla ja maidolla? =-) Niinpä. Ja sitten ihmetellään, jos on huono olo. Olisit uskonut paikalla ollutta koulutuksen saanutta lähihoitajaa. Kaikilla muilla läsnäolijoilla oli hyvä olo ja nauru herkässä. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
jeppeq 22.01.2006 21:32:39 (muokattu 22.01.2006 21:32:57) | |
---|
Niinpä. Ja sitten ihmetellään, jos on huono olo. Olisit uskonut paikalla ollutta koulutuksen saanutta lähihoitajaa. Kaikilla muilla läsnäolijoilla oli hyvä olo ja nauru herkässä. Se sepalustutkimuskin pitäs selvittää laajemmalla otoksella.. ;) Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
riff 22.01.2006 21:43:53 | |
---|
Niinpä. Ja sitten ihmetellään, jos on huono olo. Olisit uskonut paikalla ollutta koulutuksen saanutta lähihoitajaa. Kaikilla muilla läsnäolijoilla oli hyvä olo ja nauru herkässä. Niimmutku... Selvä mies ei sisulle haise! |