Aihe: Mihin bändinne tähtää?
1 2 3 4 5 6 7 8
Morris on acid
28.12.2005 00:38:32
Jo sana "tähtää" viittaa tähteyteen pyrkimiseen.

Tuo nyt on paskapuhetta. Kaipa se olikin vitsi.
"Tähti" liittynee muihin asioihin kuin "tähtääminen".
Itse olen onnellinen silloin, kun bändi saa tehtyä/treenattua uusia biisejä toimivaan kuntoon. En pyri tähdeksi.
Kunhan saa vain toteuttaa itseään.
Pallisti
29.12.2005 11:17:55
kaikki tai ei mitään.. yritetää valloittaa maailma ja myydä 60 000 000 levyä vähintään...
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
larinparaske
29.12.2005 12:49:53

Itse olen onnellinen silloin, kun bändi saa tehtyä/treenattua uusia biisejä toimivaan kuntoon. En pyri tähdeksi.
Kunhan saa vain toteuttaa itseään.

En tiiä vaikka olisi vinha peräkin tuossa. Sana tähdätä on voinut alunperin tulla siitä kun sihdataan tähtiä sekstantilla tai jollain muulla apuvermeellä tähtien mukaan suunnistettaessa. No, en tiedä asian oikeaa tolaa, kuhan mietin.

Meillä taitaa olla aika erilaiset tavoitteet bändin jäsenten kesken, niinpä siitä ei mitään sen kummempaa ole syntynyt.
I want to be the king and queen of cheese
Niq
31.12.2005 12:51:32

Oishan se ihan hienoa jos jossain joku hyvän musiikkimaun omistava tyyppi sanois kaverilleen, että tsekkaa tää bändi, tää on tosi hyvä.

Olis myös mukava keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ihailee bändiämme ja tuntee tuotantomme paremmin kuin minä itse. Voisi kysyä, että "ooksää ihan terve?". :)

Tämmösiä pikkujuttuja. Toki olis myös tosi mukava päästä soittamaan paljon keikkoja hyvälle yleisölle.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Ankh
09.01.2006 02:16:20
Nakkilan torille. Eikö siellä ole kaikki?
LNA
10.01.2006 00:27:13 (muokattu 10.01.2006 00:27:28)

Hih! Sinä tiedät varmasti paremmin tähtäämisestä, kun avattaresikin noin tähtää.

Se on sellaista sanaleikkiä. Vähän niin kuin kun jotkut suomalaiset sanovat itsepäisesti "kaalta" eivätkä "kaalia". Itse olen yrittänyt "tuoli"-sanan kohdalla soveltaa tätä samaa tapaa ("tuolta" eikä "tuolia"), mutta kukaan ei onneksi ymmärrä minua. Loltsilol.
Monet saatanapalvontaan liittyvät rikokset ovat raskaan heavy- musiikin ja okkultististen harrastusten ympärille muodostuneiden jengien aikaansaannosta.
StJerky
10.01.2006 09:37:11 (muokattu 10.01.2006 09:45:55)
Vuonna 2006:

Tehdään kohtuulaatuiset demot kaikista yli 100:sta (70-luvun) hittiainesta olevasta kappaleesta, joita olemme vääntäneet parinkymmenen vuoden aikana. Samalla opiskellaan studiotaitoja.

Tehdään uusia ja entistä parempia kappaleita.

Käydään oikeassa studiossa tekemässä omakustannuslevy n. 10:stä kappaleesta jotka muodostavat hyvän kokonaisuuden.

Tehdään muutama keikka. Aktiivisemmasta keikkailusta alkaa olla kymmenkunta vuotta, joten into olisi jo kova.

Hommaa hidastaa se, että kaikilla soittajilla on työ ja perhe. Onneksi jonkinlaista perustyötä ehdittiin tekemään aikanaan (kun kirjaimellisesti asuttiin harjoituskämpillä).
Deathrace King
12.01.2006 02:16:19

Vuonna 2006:

Tehdään kohtuulaatuiset demot kaikista yli 100:sta (70-luvun) hittiainesta olevasta kappaleesta, joita olemme vääntäneet parinkymmenen vuoden aikana. Samalla opiskellaan studiotaitoja.

Morjens ja lykkyä tykö! *silmätpullistuupäästä-hymiö*
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
StJerky
12.01.2006 11:14:11 (muokattu 12.01.2006 11:16:09)
Morjens ja lykkyä tykö! *silmätpullistuupäästä-hymiö*

Kohtuulaatuinen ei tässä tapauksessa tarkoita välttämättä muille soitettavaa laatua. Lähinnä kehitetään ja tallennetaan piisejä. Tuskinpa ihan tuollaisiin määriin päästään. Viime vuonna tuli äänitettyä n. parikymmentä piisiä, mutta silloin ei ollutkaan tavoitetta...

Niitä sitten voidaan julkaista vuoden 2030 remastereitten bonus-kappaleina... ;-)
Cocktus
12.01.2006 11:34:20

Nyt puhun vain oman itseni enkä koko bändin puolesta. Tavoitteena on saada demo tehtyä ja roiskittua hieman keikkoja. Sitä kautta hommata levydiili ja julkaista kokopitkä lätty ulos ja päästä jälleen keikoille. Sitten kun siinä vaiheessa ollaan niin on aika asettaa uusia tavotteita.
NeonKnight
13.01.2006 20:20:26
yritetää valloittaa maailma ja myydä 60 000 001 levyä vähintään...

;)

Ei vaan, olisihan se kiva päästä keikkailemaan, myidä levyjä, ja elättää itsensä musiikilla, mutta ehkä vain unelmissa...
Teemu Tee
19.01.2006 13:45:16
V U O S I 2 0 0 6

- tehdään enemmän kuin yksi keikka kuukaudessa, mutta vähemmän kuin kaksi
- treenataan enemmän kuin yksi kertaa kuukaudessa, mutta vähemmän kuin neljä
- maksetaan bränikät PA-kamat pois kokonaisuudessaan
- ajetaan uus kiipparisti sisään bändiin

oisko vielä muuta...ööö... juodaan muutama pottu *jalua porukalla :-D
Tyhjän saa pyytämättäkin
disarm
19.01.2006 18:00:23
Tällä hetkellä tavoitteena on tehdä ja treenata biisejä, niin että joskus syksyllä vois lähtee keikalle. Uus bändi nääs.
Soitan kitaraa ja bassoa.
Numbie
19.01.2006 18:21:38

Nyt ois tarkotus saada kansia vaille valmis demo pihalle, hommata keikkaa ja maine kovana livebändinä.

Tavoitteena on mennä niin pitkälle kun vaan pystytään.
musamies
20.01.2006 00:56:30
Olisi hienoa päästä joskus soittamaan isolle klubille. Rahaa ei ole aikomus bändin avulla tienata.

Meillä päin olisi suhtkoht helppo päästä soittamaan fyysisesti isohkolle "Toivo Kärki" ulkoilmalavalle. Lavalla voisi olla runsaamminkin käyttöä.

Erityisen helppoa on järjestää jos esiintyjä ei tarvi rahaa.
juici
20.01.2006 11:36:17

Tavoitteita tämän hetkiselle prokkikselle.
-Pitää ekat treenit
-Saada omat biisit pyörimään
-Treenata ihan vitusti
-Kesään mennessä heittää eka keikka
-Jos hommat natsaa, niin tehdä tämän vuoden sisällä eka, kunnollinen demo
-Demon avustamana tehdä niin paljon keikkaa kun saa
-Hankkia underground -maine.
-Tehdä joskus oikea levy
-Käydä ulkomailla soittamassa
-Matkustaa keikkabussilla ja hajota toisiinsa
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Marquiesce
21.01.2006 12:55:18
Omat tavoitteeni olisi aluksi kehittyä soittajana ja muutenkin bänditoiminnassa kaikinpuolin eteenpäin. Myös demojen tekeminen on tähtäimessä, sekä keikkailu jossain vaiheessa. Suurin unelma olisi se perinteinen eli voisi tienata soittamisella oman elantonsa.
Protected. Detective. Electric Eye.
Tietysti Pauligin
22.01.2006 17:13:03
Eiköhän bändin tavoite ole pistää ne hintahtavat soittajat ja muut edes jonkinlaiseen käyttöön
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Lostprophet
24.01.2006 12:57:40 (muokattu 24.01.2006 12:58:31)

Keikalle ainakin pitäisi päästä..ja v.....n täältä käpykylästä.
Kotkassa on ehkä just 2 paikkaa jonne vois mennä esiintymään..niin ja niissäkin kuulijakunta on hyvin sulkeutunutta kaikelta muulta paitsi heavylta.
Nii joo onhan täällä noita räkälöitä joissa saa hyvin äkkiä turpaan ja kamat piloille..vali vali..näin se vaan on. piste.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)