Blackstone 21.01.2006 19:54:26 | |
---|
Tekisi mieleni uusia Ibaan Seymour Duncanin Basslines mikit paremman soundin toivossa, mutta voisko joku modaaja-nero kertoa meneekö tuohon malliin yleensä mikään heittämällä vai joutuuko muuttelemaan kiinnityksiä. Ja mites tuo elektroniikkapuoli.. Kyseisessä bassossa on siis passiivimikit (DFR-5) ja 18v aktiivi EQ. Meneeköhän koko sydeemit uusiks. Noihin DFR:iin ei löydy speksejä eikä mittoja mistään. 3 ruuvilla ovat. Perskuta ku näistä ei tiedä.. Auttakkee! |
Kieppi 22.01.2006 12:18:27 | |
---|
Noihin DFR:iin ei löydy speksejä eikä mittoja mistään. 3 ruuvilla ovat. Perskuta ku näistä ei tiedä.. Auttakkee! Sulla siis ilmeisesti on ko. basso? Mittaa nyt ne mikit ensin itse vaikka viivottimella tai työntömitalla ja tsekkaile sitten Duncanin sivulta, että meniskö jokin lähelle. EMG:llä saattais olla joku malli aika lähelle saman kokoinen, mutta ruuvinpaikat on varmaan kyllä erit. Osan Ibanezin mikeistä tekee Bartolini, josko sieltä löytyisi replacement? |
Osan Ibanezin mikeistä tekee Bartolini, josko sieltä löytyisi replacement? Tossa kalliimmassa BTB-sarjan viiskielisessä on vakiona bartsikat, uskoisin että menee tohon "halvempaan" ihan heittämällä kiinni. Aika mutua. "Moi, mä oon Tommi, pääsenkö kakkoseen?" |
Blackstone 22.01.2006 18:43:22 | |
---|
Tossa kalliimmassa BTB-sarjan viiskielisessä on vakiona bartsikat, uskoisin että menee tohon "halvempaan" ihan heittämällä kiinni. Aika mutua. Joo, Bartolinit löytyy kalliimmasta, mutta ovat Iballe custom tekoa. Ja tottakai olen mittaillut ja ihmetellyt mutta eipä taida suoraan modaamatta tähän mennä yksikään korvikemikki. MusicMan-mallistosta löytyy samankaltainen kiinnitys mutta tuo yksinäinen ruuvi on täsmälleen keskellä mikin oikeassa laidassa, kun taas Ibassa se on keskilinjan yläpuolella. Taitaa olla parempi unohtaa koko juttu.. |
M.Hanski 23.01.2006 08:41:58 | |
---|
"Ja nyt tungette ne s**tanan sähköopas-supergalvanoitu-putkivaffarin-impendanssi-keinokuorma-mummonsukka-ensiökäämi-yliteho-aliajettu-insinöörikeskustelunne sinne oman topiccinsa alle, ei tommosta voi lukea ilman hedaria." - Wasara |