hiski 21.01.2006 00:29:36 | |
---|
|
Mikael 21.01.2006 00:33:17 | |
---|
Hoho! Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Reddie 21.01.2006 04:46:20 | |
---|
Nonnih! Pojat ei jaksa enää edes keksiä kunnolla omaa nimeä tuotteilleen!! "Our neo-classic “British EQ” brings back the warmth and musicality of those ‘60s and ‘70s mega-console desks that made music history." Toi on mun mielestä sanasta sanaan Mackien sivuilla ollu ku Onyxistä puhuttiin, mut toi pätkä löyty tuolt Behkun sivulta. :D |
Lennu 21.01.2006 08:12:01 | |
---|
Tää alkaa saamaan jo hauskoja piirteitä. BEHRINGER, a world-leading designer, manufacturer and distributor of professional audio and musical instrument products |
hoffe 21.01.2006 09:43:15 | |
---|
warmth = noise "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Puavali 21.01.2006 10:04:05 | |
---|
BEHRINGER, a world-leading designer, manufacturer and distributor of professional audio and musical instrument products Surkuhupaisaa. Ja se "Brittish EQ" on useammalla merkillä... kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
J Kascis 21.01.2006 19:46:54 | |
---|
Vihaks pistää toi ko. firma... |
virtalahde 21.01.2006 20:26:25 | |
---|
Uh-huh. Tuosta jos ei Mackie älähdä, ihme on. Kuinkas niille kitarapedaalikopioille (Boss jne) kävi, muuttiko Behringer ulkoista designia? Nehän olivat ulkonäköä myöten kopioita. Jaakko Viitalähde >> Virtalähde Analog Audio |
Ukko 21.01.2006 20:40:32 | |
---|
Vihaks pistää toi ko. firma... Miksi ? |
VMM 21.01.2006 20:51:14 | |
---|
Se on kyllä hauskaa, että b mainostaa olevan world leading DESIGNER. |
Roberto 21.01.2006 20:57:00 | |
---|
Se on kyllä hauskaa, että b mainostaa olevan world leading DESIGNER. Se on varmaan sen kopiokoneen merkki tai jotain... |
Pieni rumpalipoika 21.01.2006 22:21:36 | |
---|
No joo.Osaa ne "hyvätkin" merkit mainostaa. Kaikki tietää, että eurolla ei saa hyvää ku loistavan karkkipussin.Toisaalta, ei musta tullu johtajaa kansainväliseen isoon yritykseen vaikka isohkon ja uudehkon mesen taannoin ostinkin. Sitäpaitsi. Behkullakin pääsee paikasta a paikkaan b.Tosin kummallakin matka voi jäädä kesken ja ladalla ei hymyilytä matkan varrellakaan. Paitsi jos on kommari. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
koponen 21.01.2006 23:00:29 | |
---|
Uh-huh. Tuosta jos ei Mackie älähdä, ihme on. Kuinkas niille kitarapedaalikopioille (Boss jne) kävi, muuttiko Behringer ulkoista designia? Nehän olivat ulkonäköä myöten kopioita. Behringerin stompit on myynnissä täyttä häkää eikä ne ulkoisesti juuri sen enempää ole bossin kopiota kuin minkään muunkaan merkin. Mackie on ennenkin käynyt oikeutta Behringerin kanssa ja B tietää tasan tarkkaan mitenkä paljon voi varpaille astua ennenkuin kutsu raastupaan käy. Edellisellä kierroksella piti vaihtaa mikserien väri ja listätä tyyppinumeron perään joku kirjain ja uutta tuskin on odotettavissa, ainakaan tuosta syystä. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
|
jorma_r 23.01.2006 11:50:24 | |
---|
Eikös juuri Mackie muuten ollut edellinen kaikkien vihaama halpamerkki ennen kuin Behringer peri kruunun... Mm. tällainen tuli maailmalla vastaan (Homerecording.com foorumilla): "One thing to consider, is that the early and mid-80's mixers were known for their quality of components, and heavy duty build quality, while the 90's vintage Mackie mixers were basically known for their cheapness." Ilmeisesti Mackiella on hoidettu hommat kohtuullisen hyvin kun asetelma on nykyisin tämä. |
sami_sumea 23.01.2006 11:53:05 | |
---|
Ilmeisesti Mackiella on hoidettu hommat kohtuullisen hyvin kun asetelma on nykyisin tämä. Nih, noh. Mackien 1202-VLZ tossa vieressä porskuttaa iästään huolimatta vailla minkäänlaisia ongelmia, kun taas Behkun ADA-8000 poltti päreensä (kirjaimellisesti) ekassa nauhoitussessiossa. En sitten tiedä missä on ero, mutta Behringeriin en enää koske. ... Tsekkaa uusi lumme-demoklippi osoitteesta http://www.lumme-tuotanto.com/lumme-promo.mp3 |
jorma_r 23.01.2006 14:09:41 | |
---|
Ilmeisesti Mackiella on hoidettu hommat kohtuullisen hyvin kun asetelma on nykyisin tämä. Ajoin siis takaa sitä että Mackie on hienosti päässyt "halvalla jotain" -merkistä "classy sound" -merkiksi samalla kun kiina-ilmiö on ilmaantunut markkinoille. |
varakeef 23.01.2006 14:22:18 | |
---|
Ajoin siis takaa sitä että Mackie on hienosti päässyt "halvalla jotain" -merkistä "classy sound" -merkiksi samalla kun kiina-ilmiö on ilmaantunut markkinoille. Ns. halvat 90-luvun Mckiet olivat sentään jenkkituotantoa ja nykyiset ties mistä. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
kivi 23.01.2006 14:29:47 (muokattu 23.01.2006 14:30:54) | |
---|
Ajoin siis takaa sitä että Mackie on hienosti päässyt "halvalla jotain" -merkistä "classy sound" -merkiksi samalla kun kiina-ilmiö on ilmaantunut markkinoille. Hmm? Eikös tuossa sanottu ennemmin, että 80-luvulla Mackie oli kestävä ja laadukas merkki, mutta 90-luvulla laatu huononi? Kyllä mä muistelen, että Mackie on aina ollut about saman tason merkki kuin Soundcraft; kestävä ja toimiva no-nonsense ammattilaisen valinta, luja kuin mikä ja voittaa toimintavarmuudessa sen minkä huippumerkeille soundissa häviää. Olisko niin, että 90-luvulla laatu huononi, silloin ainakin Mackieita alkoi yhtäkkiä saada halvalla... |
jorma_r 23.01.2006 16:24:28 | |
---|
Hmm? Eikös tuossa sanottu ennemmin, että 80-luvulla Mackie oli kestävä ja laadukas merkki, mutta 90-luvulla laatu huononi? Kyllä mä muistelen, että Mackie on aina ollut about saman tason merkki kuin Soundcraft; kestävä ja toimiva no-nonsense ammattilaisen valinta, luja kuin mikä ja voittaa toimintavarmuudessa sen minkä huippumerkeille soundissa häviää. Olisko niin, että 90-luvulla laatu huononi, silloin ainakin Mackieita alkoi yhtäkkiä saada halvalla... Osapuilleen tässä käsityksessä olin itsekin aikanaan kun aloin lueskelemaan alan asioita internjetistä. Pikkustudioissa 80-luvun lopussa pyörineenä olin kuullut Mackiesta paljon hyvää ja sitten em. merkki haukuttiin lyttyyn eri foorumeilla. Ilmeisesti kuitenkin pääosa Mackien haukkujista on sitten tuolta Neve/Amek -koulukunnasta. (Tai lonkalta -koulukunnasta...) |