dictatorsh*t 30.12.2005 18:24:02 | |
---|
En oo, mutta oon vetäny turpaan vaatteiden takia. Kuka vei sun vaatteet? |
kid ego 30.12.2005 18:29:32 | |
---|
En oo, mutta oon vetäny turpaan vaatteiden takia. Siehän sällit oot! Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Lutkare 06.01.2006 06:23:10 | |
---|
Kerran oli lähellä tulla turpaan ku pilottitakki päällä kävelin kaupungilla yksin. About 5-10 loppahousua alkaa huuteleen ja yks tulikin sitten kimppuun takaapäin. Noh, tirpasin sitä yhesti nokkaan ja lähin juokseen karkuun. Onneksi niitä pääsee helposti karkuun ku niitten housut roikkuu polvisa, en tiiä mitä oisivat tehenee jos oisivat saanee kiinni. En tajua sitä, että hopparit sanovat kaikkien ihmisten olevan tasa-arvoisia, mutta silti tekevät tuommosia juttuja. Itse en tuomitse ketään vaatteitten perusteella. Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |
Tsouns 13.01.2006 23:41:40 | |
---|
Joo aina sama juttu tääläki. Vaivalla järjestetää festareita sun muuta ( en siis minä) ja sitte amikset tulee aukoon turpaansa autoistansa ihmisille jotka on menossa musiikkia kuuntelemaan. tulee siinä jotenki epämiellyttävä olo ku kattoo ku tuntemattomille vittuillaa autosta. sitte ku ne vittuilee autosta väärille henkilöille et ne henkilöt rupee kävelee autoa kohti nii eiköhän sitä paineta kaasua pohjaa. ja vanha ruoska bemari lähtee kiitää. Minä itse pukeudun mahdollisimman aina mustaan, enkä kutienkaan halua pahaa kenellekkään, mutta miksi amikset tai räppärit ja mitkä lie tulevat silti naamomaan mulle? vaikken välttämättä edes tunne ko. mulkvisteja? Tässä on pari kertaa tullut esille kun kirjoittaja on kävellyt kadulla ja vastaan on tullut yksi amis tjms. mut se ei ole sanonu mitää, mutta sitte kun tulee enemmän amiksia nii joha vittuilua kuulee. Tuntuu jotenki että ne tyypit on jotai.. en tiiä, ei ainakaa miehiä, ei ole mitää rohkeutta yksin tulla päin naamaa sanomaan. mutta kyllä sitä porukassa.. Mutta nyt itse asiaan. :D minä en ole koskaan saanut turpaani vaatteitteni takia, enkä musiikkimakuni. no, periaatteessa ei sitä "kokemusta" vielä ole oikein kerennyt karttumaan, olenhan vasta 8. luokalla. olen 14 kumminkin.. 9 vuotiaasta lähtien olen katsellut nyrkkeilyä kehän viereltä, 10 vuotiaasta lähtien olen katsellut katsojia kehästä. saattaa jotnekin tuo harrastuskin vaikuttaa siihen ettei mulle yksin tulla vittuilee.. eikä ne käsiksi koskaan ole käyneet. oli porukassa tai ei. Mut naurettavaa on toi amisten homma.. ei voi muuta sanoa.. |
Tsouns 14.01.2006 00:34:56 | |
---|
Noniin. :DD ja vieläki jatkuu.. kuten äsken jo kirjoitin, minä en ole koskaan tapellut tyylini takia. Jaksan kuunnella vittuilua, ja kyllä, vituilen heillekin takaisin. ja odotan, että jos joku niistä löisi/potkaisisi minua. mie olen päättäny että koskaan en aloita tappelua. jos joku lyö minua, tappelen. ja sitten kun tappelen, nii rupean mättämään tosissani. :D sellainenkin töniminen on naurettavaa, mitä amiksilta saa ottaa vastaan.. päättäisivät jo, tappelisivat tai eivät.. jos kukaan ymmärtää mitä tarkotin. Ja vielä. Jos joku mies ahdstelee tjms. jotakin naista vaikka hänen tyylinsä takia, menen väliin, huolimatta siitä otanko turpaan vai en. oli kyse tyylistä tai mistä lie, naisia ei hakata. noniin meni taaaas vähän off-topicille. anteeksipyynnöt siitä. Tack. |
rheinone 14.01.2006 10:40:59 | |
---|
Onneksi niitä pääsee helposti karkuun ku niitten housut roikkuu polvisa, en tiiä mitä oisivat tehenee jos oisivat saanee kiinni. :+D Tää oli hyvä. Saat plussan! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Cruzzi 17.01.2006 10:32:30 | |
---|
No monesti on sattunut semmoisia läheltä piti tilanteita, esim. tuossa yks ilta mentiin basistimme kanssa pysäkille odottamaan bussia ja siinä vähän aikaa kerettiin turista, niin tuli semmonen 5-7 hengen porukka kulman takaa, kun olivat siinä kohdalla yks kahto mua vihasesti ja sano muille: " Tuommosia Jonne Aaronin näkösiä poikia oon ennenkin hakannu." Suuri loukkaus sinänsä, mutta turpiin jäi onneksi saamatta... Willi länsi...ja pyssyt paukkaa! |
south_of_heaven 17.01.2006 21:56:25 | |
---|
Parempi olla pitämättä vaatteita, niin ei saa turpaan. + ilmoitti South_of_Heaven |
hullu_ukko 17.01.2006 23:19:46 | |
---|
Jäi mies aika vaikean näköisenä aloilleen istumaan, ei tainnut kaikesta huolimatta rohkeus riittää muutakin kuin verbaalista väkivaltaa käyttämään. Aika maito äijä. sellasia ne euroneekerit on.(anteeksi karkea kielenkäyttöni) Varsinaiseen kysymykseen: en ole saanut turpaan mutta vittuilua tulee silloin tällöin. toisaalta se vähenee sitä mukaan kun muut huomaavat että tuo pitkäletti jolle on aina ollut niin mukava vittuilla sen hiuksista ja camohousuista onkin päätä pidempi ja 20 kiloa painavampi kuin nuo ennen niin rohkeat vittuilijat. NO ANTEEKS!!! |
en sentään turpaan. mutta huutoja on tullut vaikken mitenkään poikkeavasti pukeudukaan. hiukseni olivat vielä suht lyhyetkin ja joku huusi että leikkaa hiukset ja mee töihin. :) johtu varmaan sitten siitä "Mao" lippiksestä päässä. toinen kerta oli tampereen kadulla yöllä tosin kun menin ohi nahkarotsi päällä nopeeta kävellen "et hei jätkä! käy nostaan puntteja ja katotaan sitte!!!111" wot te faaak? :D |
rakula 22.01.2006 17:18:36 | |
---|
Kerran pasilan asemalla kaksi ulkomaalaista kaveria tuli keskellä päivää keskiviikkona huutelemaan mulle ja mun kaverille, että mitä siat. Vastasin siihen: "Hyvää". Siitä se kaveri innostui ja tuli ihan mun naaman eteen sanomaan jotain: " Älä enää ikinä kato mua tollai". Sitte sanoin: "Okei". Se puristeli nyrkkiä siinä ja uhos aika kauankin. Se oli varmaan joku 30 äijä ja en ihan ymmärtäny mistä vitusta se oikein suuttu. Kännipäissä se tais olla. En ikinä ole ollut rasisti enkä ole vieläkään, mutta ei nuo "mannet" aina hyvää kuvaa itsestään anna, vaikka tunnenkin enemmän mukavia ulkomaalaisia. Eat my ass and balls |
Axeplayer 22.01.2006 20:16:02 | |
---|
Näköjään näinkin turhasta asiasta mennään toisia moksimaan. Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun. |
Järvihirviö 23.01.2006 03:40:17 (muokattu 03.02.2006 17:30:30) | |
---|
En tajua sitä, että hopparit sanovat kaikkien ihmisten olevan tasa-arvoisia, mutta silti tekevät tuommosia juttuja. Itse en tuomitse ketään vaatteitten perusteella. Tuossa on järkeä! |
Blues_lad 30.01.2006 04:38:07 | |
---|
Yritin ottaa turpaan eilen mutta ei onnistunut. Laitoin erääseen nimeltä mainitsemattomaan punk räkälään "Adolf Hitler european tour" paidan nii ei tullu muuta kun vähän mulkoilua, tosin mulla olis siinä 4 muutakin tyyppiä takana että ehkä ne narkkarit ois katkennu aika helposti. -Alussa luulin kuolleeni mutta huomasin vain olevan lopun alkua edeltävä onnettumuus- B_L- |
salmivaara 30.01.2006 12:47:55 | |
---|
Yritin ottaa turpaan eilen mutta ei onnistunut. Laitoin erääseen nimeltä mainitsemattomaan punk räkälään "Adolf Hitler european tour" paidan nii ei tullu muuta kun vähän mulkoilua, tosin mulla olis siinä 4 muutakin tyyppiä takana että ehkä ne narkkarit ois katkennu aika helposti. Todella hieno provo! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
SH1THEAD 30.01.2006 18:01:56 | |
---|
Vittuilua tulee lähes joka päivä kun amiksiin törmää. Onneksi asun haja-asutusalueella ja suurin osa on jo hiuksiini tottunut. Eräälle "skinheadille" tokaisin takaisin "miä en sentä näytä huonosti kohdellulta mopsilta" kun haukkui mua hintiksi/neidiksi. Tämän wnb-natsin kanssa on ollut sanaharkkaa enemmänkin IRC:n puolella, jossa äskeinenkin tapahtui. Kolme, neljä kertaa olen tappouhkauksen siltä kuullut, mutta koskaan ei mitään tullut livenä sanomaan. Samainen jätkä ei uskalla mennä kouvolan suuntaan ollenkaan, saisi varmasti hyvän vastaanoton. Isoveli kertoi koulukaveristaan seuraavaa: Haminan torilla juovuspäissään tämä kaveri oli äkännyt joukon skinejä torin laidalta. Käveli kohti joukkoa ja huomasi rautaristin roikkuvan yhden kulipään kaulasta. Fiksuna poikana meni kysäisemään mistä on rautaristin saannut. "Isoveli ansaitsi sen." kuului vastaus tylyllä ja ylpeällä äänellä. "Aijaa, oliks sun broidis toises maailmansodassa?" Lopputuloksen voinette jopa arvata. äsh :/ |
AngusYoung 02.03.2006 15:18:01 | |
---|
Pari tyyppiä saanu turpaan mun vaateiden takia. |
out of breath 06.03.2006 09:52:01 | |
---|
en. aika hauskaa jos joku on Only one way to say it, so I'll say it! |
Legatus 06.03.2006 14:48:47 | |
---|
En ole saanut turpaan mutta olen joutunut antamaan turpaan, koska entinen luokkakaverini rupesi syyttä vittuilemaan "homoletti, homoletti!!" Ja ei ole minusta ees homonnäköiset joten tinttasin sitä nutipäätä oitis nekkuun. Sama jannu rupes vaatteistakin äpäjämään ja oli tosi lähellä etten uudestaan tintannut. Juoksee halvemman perässä. |
Skebameizi 07.03.2006 08:49:48 | |
---|
Isoveli kertoi koulukaveristaan seuraavaa: Haminan torilla juovuspäissään tämä kaveri oli äkännyt joukon skinejä torin laidalta. Käveli kohti joukkoa ja huomasi rautaristin roikkuvan yhden kulipään kaulasta. Fiksuna poikana meni kysäisemään mistä on rautaristin saannut. "Isoveli ansaitsi sen." kuului vastaus tylyllä ja ylpeällä äänellä. "Aijaa, oliks sun broidis toises maailmansodassa?" Lopputuloksen voinette jopa arvata. h0h0! :D Oliko tietoinen heitto?
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |